Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Narsissistiske Mødrer

Gjest Pedro Willson

Anbefalte innlegg

Gjest Pedro Willson

Hei på dere alle.

Tar en kortverision ang status.

Barnet var da 4 år og er 6 år no.

Eg har haft ansvaret for familjen ca 80% ang barnet, mat, husholdning mm

Har en barnefordelingsag gående som har pågått siden viren 08 og ska opp no i høst.

Forholdet var over våren 08 og var planlagt siden ca 1 år tilbake at vi skulle separere ( vi var ikke gifte men hadde vert i lag i ca 10 år.

Eg budde fortsatt kvar med denne kvinnen og min datter.

Eg treffer en ny kvinne våren 08.

Min sammboer hiver meg ut fra felles bolig på dagen, rett ut på gaten ( hadde ingenstans at bu ).

Nekter meg at se min datter, Ettersøker allt ang min nye veninne, jekker med henes arbgjiver ang henne, ringer hennes x`ar, ringer hennes barn, politianmeler meg for vold, politianmeler meg for inbrud, nekter at utlevere mine private ting, utleverer ingen møbler, eg er i perioden ansatt i hennes selskap, hun nekter meg lønn, nekter meg datteren min hvis eg ikke fortsetter at arb for henne, mm

Rettsforlig høsten 08.

Etter ca 3 mån flytter hun ca 400 km vekk fra meg med datteren og nekter meg at se henne, treffe henne, svarer ikke i tel, mail, eg vet ikke om datteren min går i barnehage eller noe.

Hadde ikke kontakt med datteren min på 8 mån

Etter masser med rettsmøte, dokk mm kan eg snakke med datteren min via barnehagen.

Hvorfor flyttet hun?? kanskje eg ikke er far?? jo eg er far har sjekket dette med blodprøver.

Har no via retten fåt normalt sammvær fran til saken ska opp i høst.

Moren er HEILT Plettfri, hun gjør allt riktigt, Har fin utdanning, har fineste klæder, har fin leilighet, datteren min har de finerse/dyreste klæder, leker, de reser til syden 2-3 ganger i året. mm

Eg er blitt framstilt som dårlig, farlig, alkoholiker, voldelig, eg har et grensesprengende forhold til sex.

Min datter vil ikke ligge i sengen min pga at mor har sagt at pappa sover naken.

Dette gjelder ju da hun kommet tuslende på netterne, her har hun eget rom der hun legger seg på kvellen og hun har haft egen seng og rom fram til hun var 4 år, det er de sisste 2 årene som mor har begynnt at ha datteren sin i sengen sin.

Moren er så langt eg skjønt narsissistisk.

Det har og foregåt sexuelle overgrep i hennes nær familje som ingen har brydd seg om, sjult allt da dette ikke var fint at ha slikt i fam så dette legger vi lokk på.

Hennes mor ( min x svigermor er akurat den som vert pådriver i denne saken men har ettervert som saken framskridit trekkt seg, ( hun er og narsissistisk ) og hennes mor igjen altså min x samboers bestemor.

No har det kommet fram at min x sover med datteren sin som er 6 år no, altså så sover min datter med moren sin ver natt,

Min datter er leiseg pga at mor må ligge alene om netterne.

Mijn datter er meget meget diplomatisk og eg trur ikke hun viser meg sin frustrasion og heller ikke forteller mor om hvordan oppeholdene med meg og min nye samboer er.

Vi ( eg, min sammboer og min datter har ett kjempeforhold ). her danser vi, ler, er på piknick, lager mat, baker, er på turer, tuller, lager spretterter, sparker ball, leker og har det kjemmpe.

Min datter stråler da hun er her.

Mitt spørsmål er, vad kan en slik holdning føre til da mor sover med datteren sin. vad kalles dette,

Noen har påståt at det kan fører til at barn kan bli lesbiske, få en vrangforestilling til mænn.

MVH Pedro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sov i samme seng som foreldrene mine ca 75% av netter frem til jeg var omtrent 10 år. Bare koselig.

Jeg har overhodet ikke spor av homofili i meg.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Har delt seng med foreldre og besteforeldre opp igjennom tiden. Bare koslig, ingen problemer sålangt.

Man blir ikke snikhomofisert av slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...