Gorato Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg skjønner ingenting.. Det ser ut som at de har lagt ned serveren til oppdateringen. Jeg har sjekket flere kilder og "tutorials" på youtube. Der har de det samme problemet. De får ikke oppdatert til Froyo!! Alle får den samme feilmeldingen: E: Error in /sdcard/update.zip (Status 7) Installation aborted Er det noen som har noen forslag på hva det er som skjer med 2.2? Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før jeg kan oppdatere min Xperia x10? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skulle ikke SE gjøre v2.1 tilgjengelig til X10 i løpet av sommeren? Mener jeg så en artikkel om det. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Google trakk oppdateringen veldig rakst, da det ikke engang var meningen at den skulle være nedlastbar til å begynne med. Hvis man absolutt vil legge inn den uferdige 2.2, kan man bruke fila jeg lastet ned i helga. På eget ansvar!! Følg guiden til trygveaa. Det virker kun for urootede n1. Fila i neste post. Hvordan oppdatere til Froyo manuelt på Nexus One Gå til Settings -> About phone -> Build number. Sjekk at dette er ERE27. Last ned denne fila:http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-FRF50-from-ERE27.1e519a24.zip Legg den på minnekortet (ikke i noen undermappe) og gi den navnet update.zip. Med mobilen av, hold inne trackballen og trykk på power-knappen. Du kommer til en hvit skjerm med 3 Android-figurer på skateboard. Velg "Bootloader" (med volumknappene og power-knappen) og i neste skjerm velg "Recovery". Mobilen restarter og det kommer et bilde av en Android, et utropstegn og en trekant. Trykk power-knappen og volum opp samtidig. Dette kan være litt vanskelig, så forsøk flere ganger hvis det ikke skjer noe. Velg "Apply sdcard:update.zip" (med trackballen) og vent. Det tar en stund, og når den er ferdig og restarter, tar det litt lengre tid å starte opp en vanlig. Link til tråd på xda. Flash følger ikke med, men er en app som må installeres. Gå inn på denne linken på mobilen, så kommer du til den i Market: http://www.adobe.com/go/getfp10android Endret 27. mai 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Her er fila. Eget ansvar, den er ikke ment sluppet av google. signed-passion-FRF50-from-ERE27.1e519a24.zip Lenke til kommentar
Gorato Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Takk skal du ha @madsc90 Når du snakker om eget ansvar, regner jeg med, at hvis det eventuelt skal hende noe galt, dekker google ikke skaden og står ikke for ansvar overfor mobilen min..? Progrelat Lenke til kommentar
Gorato Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Filen fra xda funket heller ikke... Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja. Google elv har sagt at de ikke tar ansvar for eventuelle ting med den oppdateringa, og det gjør ikke jeg heller Mener du den jeg lastet opp når du sier xda? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 noen som tror på ryktet om at desire skal få oppdateringen til 2.2 23. Juni? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nja... skeptisk. For all del, dere fortjener den, men HTC har vel selv sagt andre halvdel 2010. Så de har nok av tid på seg fortsatt. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håper 2.2 kommer til Samsung Galaxy Spica. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Spørs om ikke manglende oppdatering av telefoner er noe som etterhvert kommer til å bremse salget av telefoner med Android. Det kommer iallefall til å oppleves veldig negativt. Selv om jeg ikke kunne tenkt meg å tatt i en Iphone med ildtang, så har de satt standarden for hvordan det skal gjøres. Det er jo helt bak mål at det er ventet en oppgradering av SE X10 til Android 2.1 i slutten av året. For alt vi vet er Android v2.3 tilgjengelig da. Kan like godt la være å tilby en oppdatering i det hele tatt og heller bare si at vi vil at dere skal kjøpe ny telefon i stedet for. Kunne godt tenkt meg en telefon med Android, men med denne oppdateringstakten er jeg veldig i tvil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kunne godt tenkt meg en telefon med Android, men med denne oppdateringstakten er jeg veldig i tvil. Liten artikkel om din det du tenker på: http://arstechnica.com/open-source/news/2010/06/ars-explains-android-fragmentation.ars Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 HTC har uttalt at alle deres telefoner som er lansert i 2010 kommer til å få oppgradering til Android 2.2.... 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 flott! Når kan jeg laste ned? og hvor? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Desire har fått 2.2, Legend og Wildfire får nok senest før jul Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 flott! Når kan jeg laste ned? og hvor? bbbbbumppp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg