Egzi Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hallo. Når jeg skifter oppløsning til 1920x1080 på skrivebordet, får jeg svarte kanter på sidene av skjermen, altså den blir ikke helt "full screend" (håper dere forstår) Jeg har et ATI 5800 series kort og dette problemet fikk jeg da jeg innstalerte en ny patch. Har har nå oppgradert til windows 7 og hadde windows xp før, med windows xp, kunne jeg gå inn på en innstilling på ATI programvaren og "scale opp bildet" eller noe sånn, så jeg fikk Full Screen skivebord, men finner ikke denne muligheten i windows 7. Hva kan det være at skermen blir så "liten"? Hvordan kan jeg får den større i 1980x1080 oppløsning? Takker ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvilken skjerm har du?Er du sikker på at den har native 1920x1080 oppløsning? Er de sorte stripene på venstre/høyre kant eller oppe og nede? (eller alle sider?) Laptop? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 høreklikk på skrivebordet . da får du opp en meny som lar det velg og justere oppløsningen. det er en del andre muligheter der også Lenke til kommentar
Egzi Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Takk For tipsene, men fikk svar ifra et annen innlegg=) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1219479 Dette fikset problemet, tusen takk dere to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå