Left Blank Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor ikke lese sitatet fra Lost writern som ble pastet tidligere? irst ...The Island: It was real. Everything that happened on the island that we saw throughout the 6 seasons was real. Forget the final image of the plane crash, it was put in purposely to f*&k with people's heads and show how far the show had come. They really crashed. They really survived. They really discovered Dharma and the Others. The Island keeps the balance of good and evil in the world. But the writer's took it even further this season by contrasting this Sideways "purgatory" with the Island itself. Remember when Michael appeared to Hurley, he said he was not allowed to leave the Island. Just like the MIB. He wasn't allowed into this sideways world and thus, was not afforded the opportunity to move on. Why? Because he had proven himself to be unworthy with his actions on the Island. He failed the test. The others, passed. They made it into Sideways world when they died -- some before Jack, some years later. In Hurley's case, maybe centuries later. They exist in this sideways world until they are "awakened" and they can only move on TOGETHER because they are linked. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 @Ramius: Her er det nok du som er trangsynt gitt. Du er ikke spesielt åpen for kritikk av Ramius heller, selv om han kan være usaklig. Ramius velger å kritisere serien. Noen gjør det. Det må du respektere. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) @coax: Er ikke noen vits, Ramius er umulig å diskutere med uansett, og det der er nok ikke nok for han. @nybb: Jeg klager ikke på at han kritiserer serien. Jeg prøver å fatte hvorfor han ikke forstår at de ikke alltid var døde. Endret 26. mai 2010 av CRWTH 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 En liten ting, jeg tipper Hurley ga Ben litt magisk vann å drikke. Han er jo etter alt å dømme den nye Richard, og da trengs det en fyr som lever lenge. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Episk hvordan hardcore fans diskuterer med de som ikke er fult så hardcore. Er som en typisk søskenkrangel. Admin please! Tråden blir jo spammet av '0mg, damon og carlton visste alt fra begynnelsen uansett hva du sier' vs. det motsatte. Endret 26. mai 2010 av FredrikH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Ramius er da feil person når det kommer til å kalle folk trangsynt. Han er jo den mest trangsynte personen på hele forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da tror jeg folk kan ta seg en litten avslapper-pille eller en tur ut i frisk luft å roe seg litt ned og heller komme tilbake å diskutere når de har roet seg ned. 1 Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) @Mahavishnu: Han er en av de mest trangsynte, ja. Var jeg som kalte han det, ikke omvendt. @b-real: Morsomt at du skulle si det, drar til Vågå ved Dovre om ca. 15 min for å bestige Galdhøpiggen for andre gang. Snakkes! EDIT: Way to be Lost-related. Endret 26. mai 2010 av CRWTH 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ramius er da feil person når det kommer til å kalle folk trangsynt. Han er jo den mest trangsynte personen på hele forumet. Det er pussig hvordan mennesker som deg gjør om en slik tråd til å beskrive alle som tørr å påstå noe annet til å være "trangsynte". Jeg syns tolkningene mine er svært åpne, og faktisk inkluderende, i den grad av de har bygget på, og plukket fra hverandre de motsatte tolkningene. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ramius det er forskjell på å tolke og å mistforstå.. Som sagt flere ganger og som jeg viste med mitt sitat fra en av de som har skrevet historien til Lost, så var de IKKE døde da de var på øya.. Å si noe annet blir å misfortå historien.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ramius det er forskjell på å tolke og å mistforstå.. Som sagt flere ganger og som jeg viste med mitt sitat fra en av de som har skrevet historien til Lost, så var de IKKE døde da de var på øya.. Å si noe annet blir å misfortå historien.. "En av de som har skrevet historien" som referer til seg selv i tredje person? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Synes også vi kan la diskusjonen dø. Når vi har kommet så langt i diskusjonen er det tydelig at de som ikke har endret mening enda, heller ikke kommer til å gjøre det. "Let's agree to disagree"... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Episk hvordan hardcore fans diskuterer med de som ikke er fult så hardcore. Er som en typisk søskenkrangel. haha, indeed :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hadde vært moro å fått opp en enkel poll: Likte du avslutningen på Lost: 1. Ja 2. Nei Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gjerne det ja. Men frykter den vil bli invadert av haterne og tullingene som hater lost etter kun å ha sett noen få episoder etc... blææh Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hadde vært moro å fått opp en enkel poll: Likte du avslutningen på Lost: 1. Ja 2. Nei Og "vet ikke" da det tydlivigvis er mange som ikke forstod noe som helst. Endret 26. mai 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) The Unanswered Questions of Lost Endret 26. mai 2010 av JimRamse 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Kanskje en "Døde alle i flystyrten?"-poll også, så får vi se hvordan fordelingen ligger.. Endret 26. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Både/og eller tilsvarende må være med på en eventuell poll. Jeg klarer ikke elske avslutningen, men jeg hater den ikke, heller. Noen ting synes jeg ble gjort veldig bra, andre ikke like bra. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 The Unanswered Questions of Lost Whoa, det var mange ubesvarte spørsmål gitt. Dog, 2/3 av dem er jo forsovidt blitt besvart... type indirekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå