Gå til innhold

Team Fortress 2 følger med HL2 ????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt noen rykter at Team fortress 2 skal følge med HL2 når det kommer lurer om dette er sant her kjøss meg ventet på Team Fortress 2 i noen år nå??????

 

Diskutert her her og her

 

Foreløpig fakta:

1) TF2 bruker HL2 motor og er under utvikling (bekreftet av valve) :woot:

2) Mer informasjon om TF2 skal komme i forbindelse med HL2 lansering til høsten :woot:

 

Sjekk trådene for mer info

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

team fortress 2 bruker IKKE half life 2 motoren bare så det er sagt..

ta å les gjennom det første previewet av hl2! der sier de at grunnen til at de har holdt så tett om team fortress 2 er fordi det lages på en annen motor som brukes til et spill som enda ikke er annonsert, han avslutter med at vi ikke burde bli overrasket hvis det dukker opp litt tf2 info når hl2 slippes..

altså, tf2 bygges på en helt annen motor enn hl2.

det er et spill som enda ikke er annonsert som er på samme motor som tf2.

Lenke til kommentar
team fortress 2 bruker IKKE half life 2 motoren bare så det er sagt..

ta å les gjennom det første previewet av hl2! der sier de at grunnen til at de har holdt så tett om team fortress 2 er fordi det lages på en annen motor som brukes til et spill som enda ikke er annonsert, han avslutter med at vi ikke burde bli overrasket hvis det dukker opp litt tf2 info når hl2 slippes..

altså, tf2 bygges på en helt annen motor enn hl2.

det er et spill som enda ikke er annonsert som er på samme motor som tf2.

 

I beg to differ ;)

 

csnation

 

 

tf1 var til quake sant? eller husker jeg heilt feil her eller?

 

Det var nok til HL :yes:

Faktisk har begge rett.

Team fortress var opprinnelig en quake mod. Valve kjøpte rettighetene, implementerte spillet på HL motoren, kalte spillet Team Fortress Classic og slang den med som en mod til Half-life for å øke salg basert på multiplayere.

I de første half-life versjonene var ikke team fortress classic inkludert

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
team fortress 2 bruker IKKE half life 2 motoren bare så det er sagt..

ta å les gjennom det første previewet av hl2! der sier de at grunnen til at de har holdt så tett om team fortress 2 er fordi det lages på en annen motor som brukes til et spill som enda ikke er annonsert, han avslutter med at vi ikke burde bli overrasket hvis det dukker opp litt tf2 info når hl2 slippes..

altså, tf2 bygges på en helt annen motor enn hl2.

det er et spill som enda ikke er annonsert som er på samme motor som tf2.

 

I beg to differ ;)

 

 

 

csnation

 

 

tf1 var til quake sant? eller husker jeg heilt feil her eller?

 

Det var nok til HL :yes:

Faktisk har begge rett.

Team fortress var opprinnelig en quake mod. Valve kjøpte rettighetene, implementerte spillet på HL motoren, kalte spillet Team Fortress Classic og slang den med som en mod til Half-life for å øke salg basert på multiplayere.

I de første half-life versjonene var ikke team fortress classic inkludert

 

Amazingly, we did get a comment or two on another subject that Valve has been notoriously quiet on -- Team Fortress 2. We didn't even bother asking when the team-based multiplayer game would be out, but instead, when we could expect to hear some news on it. As Lombardi put it, "I would be surprised if you haven't heard an official announcement by the time Half-Life 2 comes out." Newell also acknowledges that the game is being built with the new Source engine, and why they haven't been able to say much. "We're working on a game that's using technology built for another game that hasn't been announced yet ? it's kind of hard to talk about it."

Lenke til kommentar
team fortress 2 bruker IKKE half life 2 motoren bare så det er sagt..

ta å les gjennom det første previewet av hl2! der sier de at grunnen til at de har holdt så tett om team fortress 2 er fordi det lages på en annen motor som brukes til et spill som enda ikke er annonsert, han avslutter med at vi ikke burde bli overrasket hvis det dukker opp litt tf2 info når hl2 slippes..

altså, tf2 bygges på en helt annen motor enn hl2.

det er et spill som enda ikke er annonsert som er på samme motor som tf2.

 

Newell also acknowledges that the game is being built with the new Source engine, and why they haven't been able to say much. "We're working on a game that's using technology built for another game that hasn't been announced yet ? it's kind of hard to talk about it."

 

Tror du har misforstått dette her littegrann..

 

Source er jo HL2 motoren!!

 

Det han sier er at de har jobbet med TF2 som bruker teknologi for et annet spill som enda ikke er annonsert(her refererer han til HL2 som ikke ble annonsert før i mars/april). Og at det derfor var litt vanskelig å gi info om TF2 uten å ødelegge hemmeligheten om at de jobbet med HL2.

 

 

jeg regner med at jeg ikke trenger å finne linker til deg som bekrefter at HL2 motoren går under betegnelsen source..

 

Har du linken til intervjuet forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
team fortress 2 bruker IKKE half life 2 motoren bare så det er sagt..

ta å les gjennom det første previewet av hl2! der sier de at grunnen til at de har holdt så tett om team fortress 2 er fordi det lages på en annen motor som brukes til et spill som enda ikke er annonsert, han avslutter med at vi ikke burde bli overrasket hvis det dukker opp litt tf2 info når hl2 slippes..

altså, tf2 bygges på en helt annen motor enn hl2.

det er et spill som enda ikke er annonsert som er på samme motor som tf2.

 

Newell also acknowledges that the game is being built with the new Source engine, and why they haven't been able to say much. "We're working on a game that's using technology built for another game that hasn't been announced yet ? it's kind of hard to talk about it."

 

Tror du har misforstått dette her littegrann..

 

Source er jo HL2 motoren!!

 

Det han sier er at de har jobbet med TF2 som bruker teknologi for et annet spill som enda ikke er annonsert(her refererer han til HL2 som ikke ble annonsert før i mars/april). Og at det derfor var litt vanskelig å gi info om TF2 uten å ødelegge hemmeligheten om at de jobbet med HL2.

 

 

jeg regner med at jeg ikke trenger å finne linker til deg som bekrefter at HL2 motoren går under betegnelsen source..

 

Har du linken til intervjuet forresten?

 

i knoooow, jeg bare pastet det inn for å vise hva jeg hadde lest :p

skumma igjennom det første gangen det kom på trykk så jeg misforstod :)

Lenke til kommentar
tf1 var til quake sant? eller husker jeg heilt feil her eller?

 

Det var nok til HL :yes:

 

I beg to differ...ORIGINAL TF var Quake 1...

 

link:

 

her er infoside

stooor video demo av TF til QUAKE!

 

www.planetfortress.com har også Quakeworld modifikasjonen klar til nedlasting...

 

TF classic er til HL... selv om TF til quake burde kalles Classic, og TF til HL, TF 1.5 eller no :)

 

god i love to be right! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...