Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe Passat 4-Motion 1.9 TDI. hvor mye har kilometer og si?

Gjest medlem-156924

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-156924

hallo, jeg vurderer og kjøpe en vw passat 1.9tdi 4-motion (130hk) den har rullet 272000km og jeg er litt bekymra over om jeg kjøper meg inn i problemer her!

hvor langt kan en 1.9 tdi motor gå før man må bytte blokka eller får andre fælt dyre reperasjoner?

Har er Link til FINN.no (bilen) Passaten i vurdering

legger også ut noen andre bilder jeg har skaffet etter og ha vært og sett på bilen, det en bulk i fremre del av bakdøren på høyre side..

bilen er senket og har senken godkjent i vongnkortet som jo er et +

Ramser opp noen problemer med den. som nevt bulk i dør, sprekk i front etter rygging (minimalt/se bilde) Hull i Skinnsete, clutch tar langt ute, liten rustflekk under takrail (forran i feste) bunnpanne har en del subbing..

en annen ting som er buggy er at panelet på døra som har kontrollen for vindu bak og fremme er også løs..

EGR ventil er også fjernet med medfølger (veldig sotete)

Hvor mye værre vil alt av slitedeler være på denne enn på en bil passat som har gått f.eks 200 000 km ?

post-156924-1274403479,209_thumb.jpg

post-156924-1274403553,4723_thumb.jpg

post-156924-1274404223,9547_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det første du må sjekke er om registerreima er byttet...

de skal byttes hver 90.000 km.. altså: den skal byttes på 270.000 km.

merkeverksted tar rundt 8.000kr for en slik jobb..

høy km stand betyr lite hvis bilen er godt tatt vare på (komplett servicehefte)

NAF test anbefales :)

edit:

plast-dekselet som skal være under motoren er borte

Endret av joka
Lenke til kommentar

Ser flott ut på bilder hvertfall. Viss bilen har dokumentert eu-kontroll og Naf-Test anbefales jo også, så er det ikke så gale å kjøpe en bil med høy km. Det eneste er at det ofte kommer påå småting som må skiftes underveis, men det pleier ikke å være store utgifter. Dette er jo en 2001 modell ser jeg, er ikke så gale pris for en slik en det. Selvom jeg har min tvil om Vw, så ser denne flott ut for 100.000.

Lenke til kommentar

Ville aldri ha gitt 100 tusen for en bil som nesten har gått 300 tusen. Skulle vurdert det om det var 60 tusen.

90 tusen for denne bilen er langt fra dyrt. En slik bil som er velholdt vil alltid ha en viss verdi da de er populære på bruktmarked. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-156924

HAr nå fått meg en bedre 2002 forhjulstrekker inmportert fra tyskland med alt av utstyr ;-) sølvblå Sweet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...