Gulrotsaft Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 spilte en stund på kun =TDK= sin server, men den ser ut til å være lagt ned nå etter jula:/ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Argh! Hater å bli kicket da jeg eier, alt for mange småunger som er admins! Fikk hellfire 3 ganger på rad på slutten, og attackerene fikk ikke gjort noe da det regna den granater og de løp inn i regnet som hjerneløse idioter for å gi meg poeng, for att jeg så sender hellfire mot dem som camper. :!: Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 det har hendt meg også noen ganger. eier som bare f og plutselig blir man kicka:( Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (moh:tier1) Noen som vet om det går å lage en egen server og samtidig spille på den? Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Likte ikke spillet. SP var ganske moro, men MP var drit. Hadde lite å si hvordan våpen man tar, alt er jo one shot kill uansett noe som fort blir kjedelig. Endte bare opp med at all camper, en spille stil jeg hater. Endret 13. mai 2011 av psychotim Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Spill litt mer du, og prøv andre moduser hvis du føler du blir one-shotta hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå