lucky666 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjøpte MOH til PS3 for 250,- på Gamestop i dag. Det er det absolutt verdt. Jeg har blitt gledelig overrasket. Har bare spilt SP ennå, men syns at det er 10 ganger bedre enn CoD:BO. CoD:Bo er et drittspill jeg ville ha gitt terningkast 2 om jeg var anmelder. Du får faktisk følelsen av å være i en militæroperasjon og ikke i Disney-land for voksne slik som i BO. Kan ikke bli mer enig. Black ops er en stor skuffelse og jeg har også kalt det et donald duck spill Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tror kanskje jeg må insalere spille igjen å prøve det litt. Får se om det er like dårlig som forje gang jeg spilte det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hva mener du med nerfa? om de ble dårligere (?) så er vel det like greit. er så drit lei snipere på enkelte baner :/ Ja, damage ble redusert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) MP delen til MoH er jo dritt, prøvde i lang tid og like det..kliss umulig. Hvorfor? For til og med BO har mindre feil enn MoH...det sier litt SP-delen er ganske morsom..problemet er bare de som laget SP og MP er forskjellige. Endret 29. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
frowen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 MP delen til MoH er jo dritt, prøvde i lang tid og like det..kliss umulig. Hvorfor? For til og med BO har mindre feil enn MoH...det sier litt SP-delen er ganske morsom..problemet er bare de som laget SP og MP er forskjellige. Litt nysgjerrig nå, hvilke feil tenker du på? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hmmmm.... var det ikke rimelig vanskelig å få one hit kill fra før av med de da? uansett treffer man like godt om ikke bedre med en vanlig rifle eller med special op geværet til amerikanern. nå som jeg ikke har spilt det på 14+ dager savner jeg det faktisk en del når jeg tenker på det. blir vel å teste en runde i morgen når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bakdelen i moh må være at det kryr av haxors. Men det gjelder vel alle spill dessverre. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller på PS3 så jeg er ikke plaget av det lengre. Husker at det var veldig irriterende med alle cheaters på PC - spill. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har de rettet opp i dette grusomme spillet? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er vel ikke noe å redde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg koser meg (fortsatt) med dette spillet. Men savner flere maps og flere spillere online Skulle gjerne hatt muligheten til å stille på single shot i MP også. På våpensiden er jeg fornøyd. Klarer meg fint med MP7, M4 og M16. Men skulle gjerne sett HK416 og G36c (og div pistoler) blant utvalget. Håper det kommer en 'toer' med mer tilpasninger, unlocks, (våpen) og maps. Tror også det hadde vært bedre om EA/Danger Close utviklet MP. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 noe av de dårligste jeg har spilt, alt for kort story mode på spillet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 noe av de dårligste jeg har spilt, alt for kort story mode på spillet Håper virkelig ikke det er singleplayeren som gjør det til ett dårlig spill i dine øyne.. Den likte jeg personlig. Men multiplayeren kan jeg ikke spille i mer enn ca 15min før jeg blir gal. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 spill er ikke bare onlin gaming Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har noen runder der jeg vil kaste spillet i søppla fordi det er fullt med snipere, hackere, campere, lag, dårlig hitreg. osv, men noen runder elsker jeg det! Nesten merkelig att det er samme spill Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 jeg har enda ikke sett noen hackere ikke som jeg har lagt merke til i allefall. jeg synes spillet er bra i runder på maks 1 time om gangen annenhver dag eller noe Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Samme her Ananashapå. Har ikke støtt på hackere jeg heller, og jeg synes spillet er helt OK. Har ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvilke servere spiller dere på, som ikke har opplevd hax? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 jeg spiller bare random servere jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå