Bache_90 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 er det bare meg eller virket spillet veldig kort? selve handlingen i spille varte bare i "2 dager" har kjøpt meg medal of honor tier 1 edition Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det forsatt noen som spiller dette dritt spillet forsatt eller? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tviler.. lure på hvordan de kunne herpe det så ille siden det hadde potensiale til å ta rotta på cod serien... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Å joda, spiller MOH så det griner etter her. Synes faktisk spillet er meget bra jeg - passer meg utmerket. Og har ikke opplevd rare feilene heller. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Må si jeg syns black-ops var alvorlig mye bedre enn moh, men så la ikke EA/Dice listen spes høyt IMO(selv om jeg venter på Vietnam utvidelsen til bc). Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det jeg liker med MOH er at det ikke er så raskt gameplay - ergo passer det for sånne gamlinger som meg. :!: Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) jeg spiller fortsatt når jeg har tid. synes ikke spillet fortjener så mye dritt som det får fra over alt. nå har jeg ikke testa BO enda så kan ikke si hvordan de blir opp mot hverandre edit: @Rayline TWB kanskje derfor jeg også liker det så godt Endret 15. november 2010 av ananashapå Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 hmm.. syns moh hadde høyt tempo jeg, ikke så mye tregere en black-ops mao Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det eneste som jeg er litt misfornøyd med i MOH er at kartene er for små og trange. Man kommer seg liksom ikke rundt eller forbi fienden. Man er tvunget til å smokke på rett fremover. EDIT: Og det har den feteste/mest realistiske lyden jeg noensinne har vært med på i et FPS- spill. Endret 15. november 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er med på den, er alltid noen bak meg i det spillet Syns du det har bedre lyd en bc2? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Å ja - det er enorm forskjell på lyden i de to spillene. MOH har utrolig mye bedre lyd. Lenke til kommentar
tomzkii Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som spiller tier1 så legg meg til på live : TOMZKii Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 xbox live sikkert Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ahhhh... korttenkt av meg:P Lenke til kommentar
ketle Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kjøpte MOH til PS3 for 250,- på Gamestop i dag. Det er det absolutt verdt. Jeg har blitt gledelig overrasket. Har bare spilt SP ennå, men syns at det er 10 ganger bedre enn CoD:BO. CoD:Bo er et drittspill jeg ville ha gitt terningkast 2 om jeg var anmelder. Du får faktisk følelsen av å være i en militæroperasjon og ikke i Disney-land for voksne slik som i BO. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg ville sakt det motsatte da. Men når har jeg ikke spilt moh siden black ops kom ut. Følte jeg ble så fort ferdig med spillet. Vet ikke om det er slik nå, men sniperene var for dominerende, siden de drepte på ett (tror jeg). Det ble nesten som når det er chopper gunner på cod. Altså at du må gjemme det bak alt som finnnes for å ikke bli skutt. Hvis du var for lenge i det åpne var du død. Jeg ble rett og slett veldig fort lei. Og bare så du vet det, så virker det som om SP og MP er to helt forskjellige spill (husker ikke helt hvordan). Ikke slik som det er på cod, der du har to spill (SP og MP) som er like. Det samme mener flere venner av meg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Singelplayer var kort, men veldig bra. Multiplayer ikke fått testet så mye, men irriterte meg over sniper dominanse den korte tiden jeg testet ja. Men absolutt verdt singelplayerdelen synes jeg. God historie. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Til info så ble sniperriflene nerfa i den siste patchen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hva mener du med nerfa? om de ble dårligere (?) så er vel det like greit. er så drit lei snipere på enkelte baner :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå