Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner det ikke. Folk syter over sniperne med sine rifler, folk syter over at det finnes RPGer, folk syter over det ene og det andre. Pokker heller - dette er jo våpen som er i vanlig bruk over hele kloden, så det er vel klart at de også finnes i first person shooters. Hva forventer folk at vi skal spille med i slike spill da? Bare pistoler og pil og bue eller.....

Synes det er helt på trynet med den sytinga over alt.

Tilpass dere spillene i stedet for å syte. Eller spill Monopol for den saks skyld - der er det ingen våpen som er overpowered eller nerfa.

Hvordan skal en spillutgiver noensinne kunne klare å tilfredsstille de tusenvis av spillere der ute som syter og klager over et eller annet. Det skulle ikke vært med slike våpen, det skulle ikke vært med slike kjøretøy, det skulle ikke vært slik ammo, det skulle ikke vært slike killstreaks, det skulle ikke ditt og det skulle ikke datt. Det er for pokker like forhold for alle spillerne - de samme type våpen kan fritt brukes av alle - de har samme power for alle. Hvis man ikke liker å spille spillet, hvorfor ikke heller ta konsekvensen og bare drite i å spille det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg syns faktisk dette spillet er helt ok. Må si jeg fikk spader etter at jeg patchet, og ble kicket uansett server. Men dagen etter gikk det fint på alle jeg prøvde, utenom en.

 

Jeg skal innrømme at jeg så og si kun sniper. Men at jeg camper, det vil jeg ikke være med på. Har spilt allied assault siden det ble utgitt i 2002, og har brukt kun sniper de siste 5-6 åra. Derfor ble det slik også i moh, selv om dette er totalt forskjellig fra allied assault.

 

At jeg "rakker" ned på rør, henger vel igjen fra allied assault. der er det fy fy :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg så og si kun sniper. Men at jeg camper, det vil jeg ikke være med på.

Men det er da ingen som kan si at det er forbudt å campe - det er ikke noe negativt i det. Hvis man ønsker å campe, så camper man. Det er et fritt valg for alle de 1000 spillerne der ute hvilken strategi de ønsker å bruke i et spill.

Det får vi på en måte venne oss til å leve med. Hvis jeg har lyst til å campe, så camper jeg - og hva de andre 999 spillerne der ute måtte mene om det - ja det driter jeg rett og slett i. Og sånn bør det være, etter min mening. :ph34r:

Lenke til kommentar

Spilte akkurat en halvtimes økt, og fy faen så røtent det spillet her er.

1. Man dreper med assault rifle fra latterlig lang avstand. Man kan skyte godt i mellom bombeplassene på sector kontroll og likevel sikre seg en kill.

2. En del cheatere. Når man får 15kills hvor alle er headshot, da er det cheating. Spesielt når det fortsetter ut hele økta.

3. Spawn locations suger fortsatt hest

4. Sniping er altfor lett i spillet. Man dør stort sett av 1 shot.

5. Hitbox bugs, man sikter rett på en kar, men neida. Kulene havner bak han.

6. Map layout. USA starter sjeldent på et gunstigt sted og man har ofte bare 1 eller 2 veier å gå og disse er altfor ofte nedcampet av motstanderens campere. Greit nok det. Men ONE SHOT SKAL IKKE GÅ ANN I SPILL OM MAN HAR FULLT LIV.

 

Jeg gleder meg bare mer og mer til CoD: Black Ops nå, for MoH var definitivt et bomkjøp deluxe. Dette spillet tilfredstiller ikke meg i det hele tatt. Nesten ingenting er tilfredstillende i det hele tatt. Og alle feilene over ødelegger et heller godt spill. Skal sies at jeg liker intensiteten i spillet.

 

Jeg er skuffa for jeg hadde store forhåpninger til spillet.

 

 

Og, camping er i mange game moduser ødeleggenes for hele spillet. Man vinner ikke når 6-7 på laget tviholder på sniper rifla. Dette gjelder spesielt på moduser hvor man må gå frem for å vinne

Endret av MarB
Lenke til kommentar

For noe vrøvl. Alle har lov til å spille akkurat slik de selv ønsker - og det er ikke en jævvla ting man kan gjøre med det. Live with it - or get another life.

 

I dette spillet, ja kanskje. Men, i andre mer seriøse spill finnes det gode servere som forbyr noobs å campe. Kanskje du liker å campe da du får mange kills, men er bedre å faktisk lære seg å spille, så man kan bevege seg litt uten å dø.

 

Spiller du feks. på en seriøs promod server i CoD4, blir du trolig hevet ut om du pyser i ett hjørne.

 

Arrogante tulling.

Lenke til kommentar

Så jeg er arrogant fordi jeg mener at folk skal få spille akkurat som de vil? Vel, da vet jeg ikke hvem som er mest arrogant gitt.....

Det er helt OK for meg at du mener at man ikke skal campe - fett nok, men da må du i din store selvinnsikt også fatte at andre har andre meninger enn deg.

Hvis folk vil campe, så skal de få lov til å campe - og hvis folk vil head rushe så skal de få lov til det. Det er bare det at alle spillerne er brettiget å spille akkurat slik de selv vil - uten at noen kan blande seg inn i det.

Lenke til kommentar

Så jeg er arrogant fordi jeg mener at folk skal få spille akkurat som de vil? Vel, da vet jeg ikke hvem som er mest arrogant gitt.....

Det er helt OK for meg at du mener at man ikke skal campe - fett nok, men da må du i din store selvinnsikt også fatte at andre har andre meninger enn deg.

Hvis folk vil campe, så skal de få lov til å campe - og hvis folk vil head rushe så skal de få lov til det. Det er bare det at alle spillerne er brettiget å spille akkurat slik de selv vil - uten at noen kan blande seg inn i det.

 

Sånn er det desverre i for mange spill ja. Men det burde ikke være lov å campe. Handler ikke om å spille slik man vil, handler om å være rettferdig. Om alle untatt det spiller seriøst, mens du iblandt stikker opp hodet og skyter et par stk, er du feig. Skal du campe, må/burde du spille på en server som godtar det. Siden så å si alle nyere spill har retarda server system, så finnes det svært få servere med regler imot det.

 

Hadde det ikke være gøy om alle campa? Da ville dere alle ikke fått ett eneste kill.. dere er avhengig av en eller flere rettferdige spillere som beveger seg rundt for å få ett utbytte av camping.

 

Fatter at du har andre meninger av meg, respekterer bare ikke tankegangen din. Og, mulig jeg på flere andre punkter er langt fra rettferdig, har fått noe kjeft for noen dager siden her ang Black Ops, men ang camping ønsker jeg virkelig å være rettferdig. Ikke at jeg er stolt over å ha spoilet deler av ett spill før andre fikk spillt.

Lenke til kommentar

Du har kanskje fått den oppfatning at jeg camper, men det er nok ikke riktig (kan se at det er lett å tro det), men det jeg vil frem til er at spillestill, enten man ønsker å rushe eller campe, så velges det av den enkelte spiller der ute - og det har han full rett til å bestemme selv.

Og jeg er ute etter å få folk til å forstå at det hjelper ikke å whine over det. Det er akkurat samme whininga som skjer i f.eks, BFBC2 - der whiner folk over sniperhorer og Carl Gustav noobs og jeg vet ikke hva. Sorry, men det hjelper ikke å whine. Folk har rett til å spille nøyaktig slik de selv ønsker å spille. Og vi andre har ingen rett til å snakke nedlatende om dem på grunn av det. Spillene vi snakker om er nå engang designa slik at det går an å både campe og rushe, og bruke CG både på fly, kjøretøy og infanteri. Og da mener jeg at hvis man ikke fikser det - ja da får man enten slutte å spille det spillet, eller man får gå å spille Monopol.

Våpnene er like for alle - har du ikke lyst til å campe - fint.

Har du lyst til å være CG noob - fint.

Har du lyst til å være sniperhore - fint.

Har du lyst til å være chopperhore - fint.

har du lyst til å rushe - fint.

Har du lyst til å bare bruke pistol eller vanlige rifler - fint.

 

Jeg sier bare: Slutt å whine om alt mulig. Enten fikser man å spille under slike forhold, eller man fikser det ikke. Fikser man det ikke får man se til å spille noe annet da. Alt er helt opp til deg selv.

 

Folk må slutte å kalle andre spillere for feige bare fordi de ønsker å campe. Feighet har ingenting med spilling å gjøre - det er helt malplassert.

Feighet er hvis noen banker opp kjerringa di, og du bare står og ser på.

Å snakke om at spillere i et spill er feige - det er det bare fjortiser som gjør - smågutter whiner om det. Og er akkurat like malplassert i et spill som nissen er det i en påskeharedrakt.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Riktig det, å "whine" hjelper ikke. Derfor trenger spill der slikt skjer gode admins som er aktive.

 

Det er ikke veldig gøy å spille om noen bruker et våpen på en urettferdig måte.

 

Kanskje det er spillestil, men burde da være en server til hver spillestil så alle blir fornøyde. Eneste camping jeg er for, er da du skal defende en bombe i search & destroy.

 

EDIT (Du la til mer): Jeg er uenig i det du sier om feighet. Om ditt lag må plante en bombe, og siste spiller som er i live ikke vil gjøre det, og heller gjemmer seg bak noe og camper, er h*n feig. Da taper dere trolig siden h*n ikke gidder gjøre oppgaven sin.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Det er ikke noe som heter å bruke et våpen urettferdig. Våpenbruken er akkurat like fordømt lik for absolutt alle.

Alle har akkurat samme mulighet til å bruke våpnene. At du ikke gidder å bruke CG på infanteri, betyr ikke at alle andre også må gjøre det. Det er fremdeles opp til hver enkelt spiller hva man ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...