Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Er vel DICE som har skylda for det?

 

Uansett, MW2 er mer søppel enn MoH ^^

 

Bare såvidt .., enda hvor mye jeg hater MW2, klarer dette spillet nesten jobben med å drite seg bedre..

 

Selve skytingen i MW2 var grei, men alt annet var tull. I MoH er skytingen dårlig, kartene, serverne (om folk blir kicka), og det meste annet også.

 

Black Ops må komme ut så folk kan fortelle meg om MP er grei.. (på pc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ga MoH en sjanse, og jeg liker visse ting med det. Men spillet føles ut som en DLC og ikke ett fullt spill. Online delen er det svakeste jeg har sett av DICE. Det er noe bra med den, men så mye svakheter og så utrolig få maps. Jeg likte det kanskje de første 24 timene online, men jeg gikk lei etter 28 timer på spillet, og ser ikke for meg at jeg kommer til å plukke det opp igjen. Men gikk møkklei etter 33 timer, og bestemte meg for at dette spillet ikke er verdt min tid.

 

Etter BETA, avbestilte jeg spillet. Men bestilte på nytt hos Gamestop av den enkle grunn at jeg får tilgang til Battlefield 3 BETAen. Ser ut til at det var det beste dette spillet førte med seg for min del.

 

De har en eneste gøy gamemode, som er Combat Misson/Rush fra Bad Company, men 3 maps(!!!) Det er latterlig. Nei, Black Ops kommer om 1 uke, så fram til da får det blir Fallout og FIFA.

Lenke til kommentar

Skytingen i MW2 var jo helt følelsesløs. Alle våpnene var for presise.

 

Det er EA som styrer serverene

 

Det vet jo alle. Men han gav patchen skylda for noe som er server relatert.

 

 

Hvorfor blir jeg da kicket rett etter å ha oppdatert spillet? Har aldri blitt kicket ut av servere før jeg patchet. Nå kan jeg ikke spille på en eneste server.

 

I min verden er det da patchen som er problemet. Har spilt siden første betaen og aldri hatt problem.

Lenke til kommentar

Er vel DICE som har skylda for det?

 

Uansett, MW2 er mer søppel enn MoH ^^

 

Bare såvidt .., enda hvor mye jeg hater MW2, klarer dette spillet nesten jobben med å drite seg bedre..

 

Selve skytingen i MW2 var grei, men alt annet var tull. I MoH er skytingen dårlig, kartene, serverne (om folk blir kicka), og det meste annet også.

 

Black Ops må komme ut så folk kan fortelle meg om MP er grei.. (på pc)

Ulempen jeg ser i MW2 er at det ikke eksisterer dedis.. Ingen steder man ikke kan tube, ingen mods uten å bli banna, ingen custom maps, osv.

 

Jeg kan sikkert hoste promod servere i MW2 hvis noen ønsker det.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor blir jeg da kicket rett etter å ha oppdatert spillet? Har aldri blitt kicket ut av servere før jeg patchet. Nå kan jeg ikke spille på en eneste server.

 

I min verden er det da patchen som er problemet. Har spilt siden første betaen og aldri hatt problem.

 

Hmm, jeg ble kicket oftere før patchen =P Hehe.

Lenke til kommentar

Nja, kjedelig og kjedelig. Spill i hardcore mode, så er de ikke like nerfa.

 

Spiller som sniper til tider selv, men jeg er langt fra noen camper ^^ Løper fra dekke til dekke. Men, det er tross alt lettere med semi nå da.

 

 

Edit: Dere som BARE spiller sniper, hvorfor i helsikke spiller dere ikke spill som f.eks ARMA II?

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Synes spillet i sin helthet virker som en fusjon imellom Modern Warfare og Battlefield: Bad Company 2. Synes de to passer bedre alene for å være ærlig. Litt kjipt å ha brukt bort ~500 kr på noe slik. Mulig det har blitt allerede sagt en del ganger, men da skader det ikke at det nevnes en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...