krangel Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Singleplayer... Hvor selges den? oi, fail. Mente han spiller singleplayer Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ble rank 12 som ble det beste. Ble mye å gjøre i starten av uka så falt en del i rank, nå gidder jeg ikke engang prøve å gå etter topp 10. Lenke til kommentar
tomzkii Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) hvis det er noen som spiller xbox, legg meg til: TOMZKii Endret 1. november 2010 av tomzkii Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Flere som nesten klikker da "Deploy on the front" er lenger bak enn "Deploy in base"? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 JAAA! Det er bare fordi det er folk som skal sitte å campe med sniper to baser lengre bak enn der objective er. Pleier ofte å kaste smoke på de. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Noen som har kalt inn support actions og så ender du plutselig oppe i luften og ser ikke fra første person men fra himmelen haha! det ødela min sjans på min tredje cruise missile på 3 kamper Der skjedde det enda en gang! Faen! Skal nå rank 15 i en av disse classene(spiller mye forskjellig), og så er jeg nok ferdig. Ferdig. Ett spill jeg ikke klarer å nå to dager online på, er skuffende. Har vel aldri gått fortere lei av noe Multiplayer. Endret 2. november 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Patch 2 er ute. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er det den patchen fikser, er den på Konsollene også eller bare PC? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg spilte MoH mye 1-2 uker, nå har det gått 10 dager siden eg spilte det sist. Ble for opptatt av den Skill Lvl, ble kjedelig. Ble så dårlig humør når eg gjorde det dårlig. Var veldig ustabil også, kunne gå fra 30-4 til 4-20 med akkurat de samme folka. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 EA: "MOH didn't meet our quality expectations" "EA's admitted Danger Close and DICE's recently released Medal of Honor reboot "didn't meet our quality expectations". However, the gargantuan game maker denied the Afghanistan shooter was a failure, and promised gamers next time it'll make "something they appreciate more". "What I can say is the game didn't meet our quality expectations. In order to be successful in that space, we're going to have to have a game that is really, really strong. http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-02-ea-moh-didnt-meet-quality-expectations LOL... EA beklager nå det faktum at MOH ikke nådde deres kvalitets krav.. Men LOVER også at NESTE gang skal de lage noe "vi" liker bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Tja, de skulle vel aldri brukt URE uansett... Uansett for min del var spillet verdt pengene, men kunne selvfølgelig hatt mer. Er greit at EA ikke var fornøyd heller, da blir det i hvert fall ikke dårligere neste gang. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Synes egentlig spillet (multiplayer på PC) er ganske underholdende, men skulle gjerne sett at brettene var større. Har egentlig opplevd særdeles lite bugs, og er heller ikke plaga av lag, bortsett fra litt ifm. hitbox. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fyfaen, blir litt irritert: 10 dollar for det der, et par uker etter release?! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Alle driver med DLC for tia, selv om dette teknisk sett allerede er i spillet. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det som er ekstra irriterende, er at EA innrømmer at MOH ikke møter deres kvalitets krav.. Og nærmest beklager, mens de lover oss at "neste gang vi får pengene deres, så skal vi gi dere noe dere liker bedre"... .Og samtidig har baller til å ta betalt for noe som skulle ha vært inkludert i spillet fra dag 1. Vi har produsert, lurt og solgt dere et produkt VI selv ikke mener møter våres kvalitets krav.. Men samtidig, så skal dere betale for DLC (Som i utgangspunktet skulle ha vært i spillet fra dag 1.. Og i HVERTFALL vært inkludert som gratis med "Online passet" som følger med) som vi slipper 3 uker etter "release".. Så vi kan tjene litt ekstra på dette synkende skipet, før COD:BO kommer ut. 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Litt ironisk med tanke på at det meste EA spyr ut mangler kvalitet. Selv liker jeg spillet. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Må virkelig skryte av av den siste patchen til ea. Jeg blir kicket fra hver jævla server i dette søppelspillet Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Er vel DICE som har skylda for det? Uansett, MW2 er mer søppel enn MoH ^^ Endret 2. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er EA som styrer serverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå