Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har kalt inn support actions og så ender du plutselig oppe i luften og ser ikke fra første person men fra himmelen :p haha! det ødela min sjans på min tredje cruise missile på 3 kamper

 

Der skjedde det enda en gang! Faen! Skal nå rank 15 i en av disse classene(spiller mye forskjellig), og så er jeg nok ferdig.

 

Ferdig. Ett spill jeg ikke klarer å nå to dager online på, er skuffende. Har vel aldri gått fortere lei av noe Multiplayer.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

EA: "MOH didn't meet our quality expectations"

 

"EA's admitted Danger Close and DICE's recently released Medal of Honor reboot "didn't meet our quality expectations".

 

However, the gargantuan game maker denied the Afghanistan shooter was a failure, and promised gamers next time it'll make "something they appreciate more".

 

"What I can say is the game didn't meet our quality expectations. In order to be successful in that space, we're going to have to have a game that is really, really strong.

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-02-ea-moh-didnt-meet-quality-expectations

 

 

 

 

LOL... EA beklager nå det faktum at MOH ikke nådde deres kvalitets krav.. Men LOVER også at NESTE gang skal de lage noe "vi" liker bedre.

Lenke til kommentar

Det som er ekstra irriterende, er at EA innrømmer at MOH ikke møter deres kvalitets krav.. Og nærmest beklager, mens de lover oss at "neste gang vi får pengene deres, så skal vi gi dere noe dere liker bedre"... .Og samtidig har baller til å ta betalt for noe som skulle ha vært inkludert i spillet fra dag 1.

 

 

Vi har produsert, lurt og solgt dere et produkt VI selv ikke mener møter våres kvalitets krav.. Men samtidig, så skal dere betale for DLC (Som i utgangspunktet skulle ha vært i spillet fra dag 1.. Og i HVERTFALL vært inkludert som gratis med "Online passet" som følger med) som vi slipper 3 uker etter "release".. Så vi kan tjene litt ekstra på dette synkende skipet, før COD:BO kommer ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...