Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som ikke opplever all laggen?

 

Eneste laggen jeg merker er den samme som i f.eks CoD 2, hitbox.

 

Opplever du ikke at hvert 3-4. kill ender opp med at begge dør? Eller at du dør etter at du har gått 1-2 meter rundt et hjørne?

Ja, eller at du konstant må skyte foran en spiller som går eller løper? Og at hvis en spiller står stille, og du skyter, tar det 1 sekund før krysset dukker opp? Helt jævelig å skyte etter en kar som løper. Bruker ALLTID minst et magasin.

Lenke til kommentar

De bugsene dere nevnte har jo vært der siden CoD 2 (utenom at begge dør da, noe som bare er artig, med tanke på at i f.eks CoD 2 kunne man fyre av og se at man traff, for så å dø selv uten at han andre døde)

 

Har merka lagginga når det gjelder dekke i det siste ja, men det må da være hitbox lagg det og. Noe som også var i CoD 2, hehe. Måtte sikte bak personen til tider.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Var/er samma hitbox problemet i BFBC2, ikke så rart siden det er samma engine..

Men det blir sinnsykt irriterende hvis man spiller på en server med høy ping.

Er man på en ok server så er det iallefall ikke slik at man må tømme 1 clip i enemy for at han skal dø...

Lenke til kommentar

Jeg for min del kommer til å ta en pause fra dette spillet inntil en patch er klar. Den bør ha spawn protect på noen sekunder. begynner å bli passe lei at folk konstant tømmer magasin inn i spawn og spammer bombekaster.Det er ikke mulig å finne ut hvor disse idiotene sitter, da en dør mens man spawner.

 

Hadde også vært moro å overleve et par kuler bak en tykk murvegg også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...