Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Players online PC edition:

Current players on steam: 1027

Amount played today: 2,354

source: http://store.steampowered.com/stats/

Ouch.. Medal of Honor PC vil mest sannsynlig være helt død innen 1-2 uker.. Tallene er helt latterlige.

Veldig lavt ja, men man må ikke glemme at jeg og mange andre har det på EA download manager osv.

Største problemet med spillet imo er laggen. Magic bullets konstant... Hvis det hadde blitt fikset så hadde det vært et ok spill.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Meninga at man ikke skal kunne gå å samle Cruise Missiles som man ønsker... :dontgetit:

Meningen at man ikke skal dø av idiotisk lagg, bugs og andre idiotiske ting :dontgetit:

Du er klar over at man lever litt etter man har blitt drept? Man får en følelse av at man var i cover i det man ble drept fordi man dukket, men i realiteten var du allerede død før du dukket. Hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar

Meninga at man ikke skal kunne gå å samle Cruise Missiles som man ønsker... :dontgetit:

Meningen at man ikke skal dø av idiotisk lagg, bugs og andre idiotiske ting :dontgetit:

Du er klar over at man lever litt etter man har blitt drept? Man får en følelse av at man var i cover i det man ble drept fordi man dukket, men i realiteten var du allerede død før du dukket. Hvis du skjønner hva jeg mener...

Jeg føler likevel at dette spillet "henger" mye mer etter enn andre spill, inkludert Bad Company 2. Blir mye oftere drept lenge etter at jeg har gått i dekning enn i andre spill. Føler det er noe muffens med hitbox'en - noe jeg har hørt flere klage over - mens jeg ikke kan huske at folk har nevnt det engang om Bad Company 2. Helt tilfeldig? Eller er det noe i det?

Lenke til kommentar

Tuller du med meg? Så du tror virkelig at de har laget spillet slik?

NEI.

Spillet lider av ultimat lagg. Du dør så å si uansett hvis du møter en person en mot en. Ikke fordi det er realistisk at begge skyter og treffer og dør, men bullet lagg, så begge ender opp døde.

Sniper folk dreper deg, du klarer ikke SE DE EN GANG. Hvorfor? Fordi kun en liten bit av pannen deres stikker frem, som for dem er hele sniper + hodet og arm.

Jeg sliter med å få den siste offensive killstreak på grunn av slike idiotiske ting. Eneste måten jeg har sjans er å gjøre som 90% av spillerne gjør i dette spillet, er å campe med sniper og spawn kille.

Jeg skjønner ikke at noen kan støtte dette spillet. Det er helt klart uferdig, fulle av bugs. EA slapp det tidligere ut for å få solgt mest mulig før Black Ops kommer. Totalt rusha.

I campaign satt jeg fast 10 ganger på 4 forskjelig steder i spillet fordi teammates nekta å gå videre. Hva faen? Sinnsykt frustrerende i baner på Tier Mode som jeg heldigvis klarte meg bra på.

Glemte jeg å nevne:

- Man kan ikke snakke med folk eller friends i lobby (før du har kommet til en game lobby og etter).

- Man kan ikke se hvor mye xp mer man trenger for ny level på våpnene midt i spillet.

- Det finnes ingen stats for killstreak. Hva faen?

- Man kan ikke mute folk i lobby.

- Når runden er ferdig, kan du ikke ta en titt på score listen. Nei, du må vente i minst 10 sekunder før du kommer deg til en lobby. Her kan du endelig se listen. Worst part: Man kan heller ikke quite fra lobby. Du må vente til spillet har loadet banen igjen. Først da kan du endelig dra.

- Du kan bare invitere 3 VENNER TIL PARTY. ARGH...

- Det fryser i 5 sekunder mens du spiller online når en person logger på. (ps3)

- Banene er så jævlig dårlig. Rett fram baner, eneste måten å komme seg vekk fra spawn stedet er å løpe rett fram. Der står jo folk å sniper. Du har ikke noen sjanse for flanking. Mange av banene er også identiske nesten. WTF?

Nevnte jeg mega lagg? Jeg må konstant skyte 3 meter foran spillere som løper. Dette skjer med flere enn bare meg (friends).

Jeg har prøvd og prøver fortsatt å like dette spillet LITT, men jeg klarer det bare ikke. Alt for mye SURR.

Spillet er søppel. Hvis EA ikke kommer med en patch nå straks (som jeg vet de jobber med), vil dette spille råtne når Black Ops kommer.

Endret av Pentumsmart
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk siste streaken med hagle for noen minutter siden. Dere gjør det feil, det er mye lettere å aldri stå i ro. Ja, du har snipere mot deg over alt, men få skyter om du ikke står i ro. Jeg har som "regel" att om jeg dør 2 ganger på rad drar jeg frem M24 og eier fiendesniperene. Da mener jeg eier, er serriøst mangen som suger og sier jeg hacker.. men tingen er att jeg er mye kjappere, går alltid for headshot og har mye erfaring fra andre spill :ph34r:

Lenke til kommentar

Vil du ha den siste killstreaken? Gjør som meg, gå ubernoob en runde, sitt så langt bak som mulig å camp med sniper, helst på Combat Mission. Jeg endte opp på 40-0 i KD...

Jess, vil ha siste.

Prøver hver eneste dag på alle mulig måter. Campe stil har jeg enetlig prøvd mest på Combat Mission. Jeg må ha så sykt mye uflaks. Var en gang hele laget hadde pusha mot andre siden av banen. Jeg var helt alene bakerst for å hente ammo. Hadde vel 460 poeng eller noe og følte at jeg denne gang skulle klare det. Plutelig dør jeg av en rocket launcher - gud vet hvor langt unna. Man får jo 0% informasjon om hvor personen som drepte deg er. Ikke hvilken retning en gang. Det hadde vært veldig kjekt i et spill som dette der 90% er campere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...