Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skulle nok designa mapsa slik som på Shaikot Mountains (første spawn for Coalition) der "safe area" (orange området på taliban sitt map) er spawn for Coalition.

 

Siden man ikke kan bruke tactical utenfor grensene på mappet kan man her ikke spamme spawn.

Hadde de gjort det slik på bla Mazar-I-Shariff og seff siste basen for taliban på Shaikot så hadde det blitt mindre av denslags.

 

Meeen, det er ikke såååå ofte jeg er borti dette som et problem. Som oftest klarer jo ikke folk engang plassere tacticals riktig, slik at de bommer med flere mil :)

Lenke til kommentar

Noen som har fått throphyen '' It Takes a Village...Out''? Har prøvd 2 ganger på easy nå og 3 ganger på hard, men den nekter å unlocke :mad:

 

Hadde problemer med den. Tror ikke det er 30 bygninger der. Tror de som henger sammen regnes som 1. Jeg tok bare å gjorde missionet flere ganger. Tror jeg tok ut hele landsbyen på 3 hele runder på Hard, så plutselig i fjerde runden etter sånn 4-5 bygninger poppet trophyet opp. Husk å gjør hele missionet hver gang. Jeg prøvde lenge ved å bare gå tilbake til forrige checkpoint fordi jeg trodde jeg kunne klare det på en tur over landsbyen, men det går ikke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har du gjort hele missionet 3 ganger? Fra start til slutt? Så begynnter neste mission, så går du til start menyen, og velger samme mission igjen? Som sagt, jeg jevnet hele dritten med jorden flere ganger, og 4-5 gangen så vraket jeg 4-5 bygninger så fikk jeg trophyet.

 

Og husker du å ta de to bygningene som ikke er en del av landsbyen? De ligger ved broen du starter å skyte mot, på venstre siden av den.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Går inn på Mission select, og velger helikopter missionet. Starter i helikopteret, tar ut mortarDene. Stikker til landsbyen, jevner alt med jorden. Trophyet skal komme opp når man er ferdig der og begynner å fly til neste greie.

 

Ja, men har du fullført missionet flere ganger? Jeg vet trophyet skal komme opp der, jeg har gjort det selv. Men hvis du ikke får tak i det, og spør etter hjelp, og ikke hører på hva folk har å si så er det greit. Jeg sier hva jeg måtte gjøre, og hele det offisielle playstation3 forumet måtte gjøre.

Lenke til kommentar

Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!:

 

Utrolig mange raringer ass... 14 åringer som spiller "føsht pørsjen shuuter"

Lenke til kommentar

Ok, så selvom man ikke får tropyhet der, så må man bare fortsette og ta det igjen når man er ferdig så popper det kanskje opp?

 

Ok, for å ta det igjen

 

Start missionet fra mission select

Fullfør hele missionet

Neste mission begynner

Exit to main menu

Start missionet igjen

Fullført hele missionet

neste mission begynner

exit to main menu

 

repeat. Når du har gjort det nok popper trophyet opp når du er over landsbyen.

Lenke til kommentar

Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!:

Haha, snakk om å eie seg selv! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...