Nakmus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Men det er 7200rpm, vet ikke hvordan det er på eksterne som (jeg tror) ofte er 5400rpm. De fleste 2.5" (som er i de fleste eksterne disker, og bærbare) har 5400rpm ja. Lenke til kommentar
nems Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 De skulle nok designa mapsa slik som på Shaikot Mountains (første spawn for Coalition) der "safe area" (orange området på taliban sitt map) er spawn for Coalition. Siden man ikke kan bruke tactical utenfor grensene på mappet kan man her ikke spamme spawn. Hadde de gjort det slik på bla Mazar-I-Shariff og seff siste basen for taliban på Shaikot så hadde det blitt mindre av denslags. Meeen, det er ikke såååå ofte jeg er borti dette som et problem. Som oftest klarer jo ikke folk engang plassere tacticals riktig, slik at de bommer med flere mil Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har fått throphyen '' It Takes a Village...Out''? Har prøvd 2 ganger på easy nå og 3 ganger på hard, men den nekter å unlocke Hadde problemer med den. Tror ikke det er 30 bygninger der. Tror de som henger sammen regnes som 1. Jeg tok bare å gjorde missionet flere ganger. Tror jeg tok ut hele landsbyen på 3 hele runder på Hard, så plutselig i fjerde runden etter sånn 4-5 bygninger poppet trophyet opp. Husk å gjør hele missionet hver gang. Jeg prøvde lenge ved å bare gå tilbake til forrige checkpoint fordi jeg trodde jeg kunne klare det på en tur over landsbyen, men det går ikke. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har tatt hele 3 ganger på hard, men får den fortsatt ikke. Fjerner alle bygningene som er der. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Har du gjort hele missionet 3 ganger? Fra start til slutt? Så begynnter neste mission, så går du til start menyen, og velger samme mission igjen? Som sagt, jeg jevnet hele dritten med jorden flere ganger, og 4-5 gangen så vraket jeg 4-5 bygninger så fikk jeg trophyet. Og husker du å ta de to bygningene som ikke er en del av landsbyen? De ligger ved broen du starter å skyte mot, på venstre siden av den. Endret 24. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Går inn på Mission select, og velger helikopter missionet. Starter i helikopteret, tar ut mortarDene. Stikker til landsbyen, jevner alt med jorden. Trophyet skal komme opp når man er ferdig der og begynner å fly til neste greie. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Går inn på Mission select, og velger helikopter missionet. Starter i helikopteret, tar ut mortarDene. Stikker til landsbyen, jevner alt med jorden. Trophyet skal komme opp når man er ferdig der og begynner å fly til neste greie. Ja, men har du fullført missionet flere ganger? Jeg vet trophyet skal komme opp der, jeg har gjort det selv. Men hvis du ikke får tak i det, og spør etter hjelp, og ikke hører på hva folk har å si så er det greit. Jeg sier hva jeg måtte gjøre, og hele det offisielle playstation3 forumet måtte gjøre. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ok, så selvom man ikke får tropyhet der, så må man bare fortsette og ta det igjen når man er ferdig så popper det kanskje opp? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!: Endret 24. oktober 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!: Utrolig mange raringer ass... 14 åringer som spiller "føsht pørsjen shuuter" Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ok, så selvom man ikke får tropyhet der, så må man bare fortsette og ta det igjen når man er ferdig så popper det kanskje opp? Ok, for å ta det igjen Start missionet fra mission select Fullfør hele missionet Neste mission begynner Exit to main menu Start missionet igjen Fullført hele missionet neste mission begynner exit to main menu repeat. Når du har gjort det nok popper trophyet opp når du er over landsbyen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takker, der fikk jeg den Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hehehehe - det morsomste jeg vet er når motstanderne ikke har peiling på hva de driver med. Idag var jeg på en server der de skulle ta den downa chinooken på Shaikot Mountains. Samtlige av angriperne kasta smoke som pokker, men ikke en eneste en av de idiotene brukte smoken for å avansere. Neida, de bare spamma smoke, og satt helt stille og ville ikke rushe under dekke fra smoken. Haha - jeg ler meg ihjel..... :!: :!: Haha, snakk om å eie seg selv! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 De tror vel det er nervegass elns =P Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, de så passe nervøs ut der de satt hele kaningjengen... :!: :!: Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har potensiale dette spillet, etter min mening. Men først bør en patch rette opp spawnkilling, skyting gjennom en meter tykke murvegger og andre bugs. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Noen som har klart "Fire Controller" trophien der man skal bruke alle offensive killstreaks en gang? Jeg får faen meg ikke til siste uansett hva som skjer. Dør som alle andre av idiotisk lagg og andre stygge ting. Endret 24. oktober 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Meninga at man ikke skal kunne gå å samle Cruise Missiles som man ønsker... Lenke til kommentar
tomzkii Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Om det er noen som vil spille, legg til meg på live: hilza Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har kun fått det en gang jeg.. og da bomma jeg med den for den var vanskelig å styre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå