Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på det oppdraget du blir reddet ar de apachene, måtte jeg ta 3 ganger eller noe før jeg klarte det. For de sier plutselig "FALL BACK, FALL BACK!" og da løp jeg bakover og ut på den opene plassen bak der hvor det tdlighvis var flere fiender også xD Men skulle visst bare stå ved de ruinene ;)

 

Trodde jeg var rask nok til å fa det i samme innlegg^^

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg gjøre dette når jeg blir tatt av mortars, osv i sekundet jeg spawner?

Det skjer oss alle fra tid til annen - og det er bare bad luck. Men det kan også være noen skitne drittstøvler som med vilje hele tiden spammer mortar og granater kun på home spawn (altså base).

I det siste tilfellet er det egentlig ikke annet å gjøre enn å finne en annen server, der de spiller mer fair. Bare skittunger synes det er tøft å sende mortar eller granater/fly strikes over home base.

Lenke til kommentar

I tilfelle ikke alle har fått med seg hva som er nytt i patchen:

 

A second PC patch is on the way for Medal of Honor's multiplayer. We have been working on the feedback from the forums that you posted during the PC beta. We are listening to your major concerns and are pleased to show you the change/fix list.

 

GENERAL

• Fixed the scenario when joining a friend on a password protected server caused a hang

• Ribbons and medals appear on unranked servers

• Jumping and shooting at the same time now affects the ability to be accurate with the weapons

• Added aiming spot in binoculars in hardcore mode

• Holding your breath and moving forward no longer takes you out of scope

• Modifications in weapon behaviour *see weapon tweaks below

• Increased the points needed to win a Domination/TDM game

-- Increased TDM score from 1200 to 1400 points

-- Increased Sector Control score from 1800 to 2600 points

• Decreased accuracy while shooting from the hip

• Cut points from score chain rewards in half

• Addressed the sniper rifle damage to bring the sniper rifle more in line with the other kits

• Increased the amount of recoil and spread *see weapon tweaks below

• Changed immortal time to 1.9 from 1.6 seconds after spawn to prevent the scenario of spawning in the open only to be shot on spawn in

 

WEAPONS

• Assault Rifles

-- Increased recoil

-- Deviation

--- Increased deviation when not zooming

--- Deviation bug fixed (increased while shooting)

-- Lowered close range damage

-- Jumping deviation increased

• Carbines

-- Increased recoil

-- Deviation

--- Increased deviation when not zooming

--- Deviation increses faster than assault rifles

--- Deviation bug fixed (increased while shooting)

-- Jumping deviation increased

• Sniper rifles

-- Headshot does the most damage

-- Less damage from bolt action

--- 2 shots to kill on body from long range

--- 1 shot on body from short range

---- Normal: 8m

---- Ammo 2: 10m

---- Range: 9.6m

-- Increased recoil on semi-automatic

• Soldier

-- Damage by hit point

--- Head

---- Headshots as before

--- Body

---- Body shots as before

--- Arms and legs

---- 20% less damage

 

Noen som har kommentarer til patchen?

Lenke til kommentar

Camping og sniping? Som sagt må man ta fiendene bakfra eller fra en flanke. For kjedelig å campe, for lett å headshote med M24. Jeg er han som stormer med M16/M60/MP7, og det funker som F fordi jeg har overaskelsesmomentet på min side. Er alltid på topp 3 om det ikke er ett veldig bra lag eller sniperlag vi spiller mot.. :!:

 

Btw.. noen som vet hvorfor taiban har 3 tuber til AK, men USA kun har 2 tuber til M16?

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Hadde jeg fått xfire til å funke med Medal of Honor skulle jeg gjort det. Siden jeg bare har fraps (som dreper alt som heter fps, får heller ikke filmet i mer enn 30sek) så er det uaktuelt. :dontgetit:

 

Sett fraps til å lagre på en annen HDD enn spillet, ellers vil det lagge pga den leser og skriver som bare faen på samme HDD. Også ta record half-screen på 90fps

Endret av Nakmus
Lenke til kommentar

Hadde jeg fått xfire til å funke med Medal of Honor skulle jeg gjort det. Siden jeg bare har fraps (som dreper alt som heter fps, får heller ikke filmet i mer enn 30sek) så er det uaktuelt. :dontgetit:

 

Sett fraps til å large på en annen HDD enn spillet, ellers vil det lagge pga den leser og skriver som bare faen på samme HDD. Også ta record half-screen på 90fps

Driter jo ikke HDDs. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har akkurat begynt å spille dette spillet nå. Hoppet over sp, og kastet meg inn på mp. Hvordan bruker jeg hellfire og bombekaster?

 

Skulle likt å pepre idiotene som kaster dette inn i spawn :roll:

Offensiv killstreak er 5 og passiv (defansiv) er 6.

 

Det skal jeg prøve nå! :)

Prøver å få den til å skrive på en ekstern HDD, satser på att det er bra nok.

 

EDIT: Får ikke koblet til EA nå. Satser på att det er pga den nye patchen og att serverene oppdateres.. :hmm:

Er nok bedre enn å bruke samme HDD. :thumbup:

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Spiller selv inn til en intern, 1TB disk, får ca 10 fps mindre kanskje, ikke mer.

 

Men det er 7200rpm, vet ikke hvordan det er på eksterne som (jeg tror) ofte er 5400rpm.

 

Men tror det funker bra så lenge det ikke er på samme disk som spillet, da den trolig har nok med å bruke spill-filene.

 

Har du ikke flere harddisker, kan du prøve å spille inn med en annen PC via lokalnett, men mulig det blir veldig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...