Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg kun sett del 1, men du:

- Følger lite med på radar, lo når du døde første gang :p

- Du løper som en kylling rundt uten å se deg for når du enten VET det er folk der eller ser noen skyter ut/inn istedet for å løpe rundt

- Du står endel på samme sted og venter på at de skal komme til deg istedet for å gjøre som over, når du står å popper opp og ned bak noe så er det singleplayer AI takter over deg

 

Når det gjelder resten så er det ikke spillet sin skyld at du suger til å aime

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ouch, røff start ja..

 

Det hender, sjeldent, at dette har skjedd med meg, men det er som i alle andre spill der laget ditt blir totalt dominert av fienden.

Det folk har en tendens til, som du ser på videoen, er at de ikke bruker smoke, og de bruker smoke feil når de først bruker den.

 

Smoke er ikke noe man må samle på, det gir ikke teamet ditt poeng når den sitter ubrukt i inventory. :)

 

Bruk smoke for å gjøre det mulig å navigere innover i kartet slik at du kan eventuelt flanke fienden og ta de ut. Jeg har mange ganger tatt ut 5+ personer når jeg har kommet meg rundt fronten deres. Da de også ofte er spredd ut så er dette faktisk en god del folk som IKKE skyter på ditt lag og gjør det mulig for ditt lag å bryte igjennom denne veien.

 

Hvis det ikke funker så har du iallefall fått deg 50+ points og sannsynligvis gitt laget ditt UAV slik at det er litt enklere å se fienden.

 

 

Men anyways, noen kamper er bare tapt før man har starta. Det er sånn det er i spill.

At man dør fort er også sant, men det syntes jeg er litt av sjarmen her, man trenger ikke trykke 40 skudd i en fyr for at han skal falle.

 

Og de skal patche bla sniperen slik at de gir mindre skade i armer og bein, denne patchen er vel rett rundt hjørnet. Syntes det er bra selv, er litt for dumt når du sitter på den flyplassen og skyter 20 folk i beina mens de løper forbi helikopteret... :) (greit nok at de hadde daua siden du sannsynligvis hadde fjerna nedre del av beina med en kule, men det ER et spill.. :)

Lenke til kommentar

På 4:45 så blir du jo drept fordi du bruker pistol... :dontgetit:

 

Men hvordan i H. armer/disarmer jeg charges??? det kommer opp [left right] to arm, men left right hva i f&/"%#()!§!! da for noe?? - har jaggu prøvd alle taster nå >.<

 

Ingen? - Ingen som spiller objective-moden?

Kanskje spesifisere hvilken platform du spiller på...? Hvis du spiller på PC så er det F.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Nå har jeg kun sett del 1, men du:

- Følger lite med på radar, lo når du døde første gang :p

- Du løper som en kylling rundt uten å se deg for når du enten VET det er folk der eller ser noen skyter ut/inn istedet for å løpe rundt

- Du står endel på samme sted og venter på at de skal komme til deg istedet for å gjøre som over, når du står å popper opp og ned bak noe så er det singleplayer AI takter over deg

 

Når det gjelder resten så er det ikke spillet sin skyld at du suger til å aime

 

Er litt inne på de samme tingene som Claaaes, Jevrio. På ett tidspunkt i Del 1 sitter du inne i en "bunker" og har sniper. Dere blir beskutt. Og du har muligheten til å trekke vekk ut gjennom det andre rommet. Men i stedet velger du å løpe med pistolen midt ut døren det for 2 sekunder siden haglet inn skudd. Der gjør du tre feil bare der. 1) Du trekker ikke tilbake 2) Du sjekker ikke litt etter litt av døråpningen 3) Du SPRINTER gjennom døren/rundt ett hjørne, som fører til at du ikke har sjans å få av det første skuddet på han som sitter å venter på deg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kun sett del 1, men du:

- Følger lite med på radar, lo når du døde første gang :p

- Du løper som en kylling rundt uten å se deg for når du enten VET det er folk der eller ser noen skyter ut/inn istedet for å løpe rundt

- Du står endel på samme sted og venter på at de skal komme til deg istedet for å gjøre som over, når du står å popper opp og ned bak noe så er det singleplayer AI takter over deg

 

Når det gjelder resten så er det ikke spillet sin skyld at du suger til å aime

 

Aiminga har nok noe med at jeg nesten ikke har spilt spillet, bare litt for å finne ut at jeg ikke likte det. Må finpusse instillinger. Er relativt kjapp i cod4, så det skal ikke være noe problem. Blir nok bedre om spillet gir meg red dot eller noe. Vil heller ha det enn M60, men tier 1 gav det den gav..

 

Ellers virker det som at jeg bare må se meg mer rundt, noe jeg var veldig sløv på da klokka var ca 05:30 da jeg spilte. Og jeg er generellt ræva til å følge med på kart, så.. må bli bedre.

 

Er litt inne på de samme tingene som Claaaes, Jevrio. På ett tidspunkt i Del 1 sitter du inne i en "bunker" og har sniper. Dere blir beskutt. Og du har muligheten til å trekke vekk ut gjennom det andre rommet. Men i stedet velger du å løpe med pistolen midt ut døren det for 2 sekunder siden haglet inn skudd. Der gjør du tre feil bare der. 1) Du trekker ikke tilbake 2) Du sjekker ikke litt etter litt av døråpningen 3) Du SPRINTER gjennom døren/rundt ett hjørne, som fører til at du ikke har sjans å få av det første skuddet på han som sitter å venter på deg.

 

Spiller for det meste cod4, der skjer ting litt raskere med tanke på bevegelser, så tenkte jeg skulle løpe ut og skyte han.

 

Får prøve å bli mer vandt til spillet. Tid kommer den patchen som tidligere ble pratet om?

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

@ Jevrio og Enquad:

 

Jeg titta på videoene deres, og dere har fått svar fra en del andre som har vært helt korrekte.

Dette spillet er ikke et spill der man kan løpe av gårde. Her må man sjekke vinkler og høyt og lavt før man setter igang noe.

Men minst like viktig. Stå aldri lang tid på samme plan, løp aldri eller stå aldri på de høyeste plassene - som oppå rekkverk, oppå barricader osv. Det er garantert at det finnes en eller annen jævel som sitter og finkjemmer disse plassene. Gå ned på kne når du skal skyte.

Og finally: Stå aldri, eller løp aldri dit det er flere av dine team- mates. Det vil garantert komme en mortar eller rocket dit. Dra heller deres egne veier, prøv å flanke (selv om flankemulighetene er små på disse mapsa). Det vil aldri være stor sjanse for å få lette kills der flere av teamet dit står - tvert imot, så blir dere lettere kills for fienden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

@ Jevrio og Enquad:

 

Jeg titta på videoene deres, og dere har fått svar fra en del andre som har vært helt korrekte.

Dette spillet er ikke et spill der man kan løpe av gårde. Her må man sjekke vinkler og høyt og lavt før man setter igang noe.

Men minst like viktig. Stå aldri lang tid på samme plan, løp aldri eller stå aldri på de høyeste plassene - som oppå rekkverk, oppå barricader osv. Det er garantert at det finnes en eller annen jævel som sitter og finkjemmer disse plassene. Gå ned på kne når du skal skyte.

Og finally: Stå aldri, eller løp aldri dit det er flere av dine team- mates. Det vil garantert komme en mortar eller rocket dit. Dra heller deres egne veier, prøv å flanke (selv om flankemulighetene er små på disse mapsa). Det vil aldri være stor sjanse for å få lette kills der flere av teamet dit står - tvert imot, så blir dere lettere kills for fienden.

 

Kort sagt, dette er spillet for camperne. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MoH dreier seg om å ta fienden bakfra

haha :whistle:

 

 

Hvordan updater jeg spillet.. står at det er en ny patch til PC, og jeg blir kicka hele tiden. Når jeg går inn på den siden de sier på hovedmenyen(medalofhonor/etellerannet) er det ingen steder jeg kan laste ned noen patch :/

Og når jeg logger på EA download maneager sier den at jeg ikke har lagt til noen spill, og for å gjøre det, må jeg kjøpe de ..

 

noen som vet? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...