Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driter da jeg i. Diskuterer spillet.. og at det er dårlig. Finnes flere sider av en sak..

 

Ga det en sjanse, spilte noe timer multiplayer, men likte det ikke.....

 

Singleplayer er god nok, multiplayer ikke.

 

Greit du liker, men respekter at jeg ikke liker det.

 

FFS.

 

Om du ikke liker spillet, legg det i hylla og slett det fra pcen! Slutt å syt over at det var så dårlig bla bla bla. Blir lei av alle de negative postene dine. Ha deg ut av tråden om spillet er så jævlig.

 

Glem spillet å gå videre med livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driter da jeg i. Diskuterer spillet.. og at det er dårlig. Finnes flere sider av en sak..

 

Ga det en sjanse, spilte noe timer multiplayer, men likte det ikke.....

 

Singleplayer er god nok, multiplayer ikke.

 

Greit du liker, men respekter at jeg ikke liker det.

 

FFS.

 

Om du ikke liker spillet, legg det i hylla og slett det fra pcen! Slutt å syt over at det var så dårlig bla bla bla. Blir lei av alle de negative postene dine. Ha deg ut av tråden om spillet er så jævlig.

 

Glem spillet å gå videre med livet ditt.

 

 

Har det i hylla, og er slettet fra PCen.

 

Faen da, sinna du blir. Har ytringsfrihet for helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ha dere for helvette ut av tråden! Er faktisk folk som syns det er artig, og gir det en sjanse. HOLD KJEFT JEVRIO, INGEN BRYR SEG OM MENINGEN DIN FFS!

 

 

Enig.

 

Folk som kommer inn i en diskusjonstråd for et spill kan jo enten bidra til diskusjonen eller stikke langt vekk fra tråden.

Skjønner ikke at ikke moderatorene har sett og gjort noe med dette for lengst.

 

Dere bidrar ikke til tråden når dere gang på gang gjentar hvor missfornøyde dere er med X Y Z. Vi kan dessverre ikke sørge for at dere får tilbake XXXkr dere har brukt på ett spill dere ikke liker.

 

Men godta at andre vil snakke om det i fred og ro? Uten å trolle ned tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada gutter, slapp av.

Enig i at om man bare poster for å være negativ er det ikke noe vits.

Trenger ikke nye folk som kommer og sier: "Fy faen for et drittspill"

 

Da kan man heller påpeke ting som skulle vært bedre/inkludert og la det være det.

 

Nå lar vi det ligge og holder oss til temaet: Medal of Honor.

Lenke til kommentar

Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner.

 

Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill.

 

Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme.

Lenke til kommentar

Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner.

 

Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill.

 

Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme.

 

Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte.

Lenke til kommentar

Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner.

 

Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill.

 

Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme.

 

Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte.

 

De fleste soldater trener på å skyte :p

Nå kommer det kraftigere rekyl i neste patch da.

Lenke til kommentar

Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner.

 

Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill.

 

Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme.

 

Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte.

 

Vet ikke hvordan det er på PC, men jeg kan hvertfall ikke noscope fienden med en LMG fra 400 meter som du sa tidligere i tråden. Og kuler går alltid rett fram ;) Så lenge løpet peker samme veien. Men skjønner hva du mener. Men kuler går alltid rett fram, så lenge vi ikke snakker sniper distanser som begynner å nærme seg 2km

Lenke til kommentar

Installerte og spilte ca 30min. Dere som liker det og spiller det, hva driter jeg meg på? Føler jeg blir drept konstant.. bortsett fra i starten, da jeg campa med sniper..

 

http://www.youtube.com/watch?v=zv1M75s4M9g

 

nr2

http://www.youtube.com/watch?v=yRmLhy9LqVA

 

Kommer en til da den har begynt å laste opp så jeg har link. Begge er uoppført. Video 1 blir tilgjengelig rundt 06:30 tenker jeg. Del 2 07:30.

 

Noee teit fra kampen jeg først spilte (men tok ikke med, da kom midt i), var at jeg skøyt en dust i beinet, med sniper.. sånt dør man ikke øyeblikkelig av, men pysen datt og dau var han..

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...