TheCatIsALie Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Driter da jeg i. Diskuterer spillet.. og at det er dårlig. Finnes flere sider av en sak.. Ga det en sjanse, spilte noe timer multiplayer, men likte det ikke..... Singleplayer er god nok, multiplayer ikke. Greit du liker, men respekter at jeg ikke liker det. FFS. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg skal aldri kjøpe ET eneste spill fra DICE igjen.. Endret 22. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Driter da jeg i. Diskuterer spillet.. og at det er dårlig. Finnes flere sider av en sak.. Ga det en sjanse, spilte noe timer multiplayer, men likte det ikke..... Singleplayer er god nok, multiplayer ikke. Greit du liker, men respekter at jeg ikke liker det. FFS. Om du ikke liker spillet, legg det i hylla og slett det fra pcen! Slutt å syt over at det var så dårlig bla bla bla. Blir lei av alle de negative postene dine. Ha deg ut av tråden om spillet er så jævlig. Glem spillet å gå videre med livet ditt. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Driter da jeg i. Diskuterer spillet.. og at det er dårlig. Finnes flere sider av en sak.. Ga det en sjanse, spilte noe timer multiplayer, men likte det ikke..... Singleplayer er god nok, multiplayer ikke. Greit du liker, men respekter at jeg ikke liker det. FFS. Om du ikke liker spillet, legg det i hylla og slett det fra pcen! Slutt å syt over at det var så dårlig bla bla bla. Blir lei av alle de negative postene dine. Ha deg ut av tråden om spillet er så jævlig. Glem spillet å gå videre med livet ditt. Har det i hylla, og er slettet fra PCen. Faen da, sinna du blir. Har ytringsfrihet for helvete! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Er ikke meningen å bli sur, men blir irritert over at du må skrive noe negativt om spillet 24/7. Blir litt lei av deg. Trenger vel ikke å bry deg om tråden om spillet var så jævlig? Dagens tips; Start en egen tråd som omhandler hvor sykt dårlig medal of honor er. 1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Så ha dere for helvette ut av tråden! Er faktisk folk som syns det er artig, og gir det en sjanse. HOLD KJEFT JEVRIO, INGEN BRYR SEG OM MENINGEN DIN FFS! Enig. Folk som kommer inn i en diskusjonstråd for et spill kan jo enten bidra til diskusjonen eller stikke langt vekk fra tråden. Skjønner ikke at ikke moderatorene har sett og gjort noe med dette for lengst. Dere bidrar ikke til tråden når dere gang på gang gjentar hvor missfornøyde dere er med X Y Z. Vi kan dessverre ikke sørge for at dere får tilbake XXXkr dere har brukt på ett spill dere ikke liker. Men godta at andre vil snakke om det i fred og ro? Uten å trolle ned tråden? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jada gutter, slapp av. Enig i at om man bare poster for å være negativ er det ikke noe vits. Trenger ikke nye folk som kommer og sier: "Fy faen for et drittspill" Da kan man heller påpeke ting som skulle vært bedre/inkludert og la det være det. Nå lar vi det ligge og holder oss til temaet: Medal of Honor. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Er ikke meningen å bli sur, men blir irritert over at du må skrive noe negativt om spillet 24/7. Blir litt lei av deg. Trenger vel ikke å bry deg om tråden om spillet var så jævlig? Dagens tips; Start en egen tråd som omhandler hvor sykt dårlig medal of honor er. Will do. Endret 22. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner. Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill. Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Taktisk på norsk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner. Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill. Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme. Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Taktisk på norsk. Jepp, vet faktisk om dette gikk gjennom når jeg sa det på engelsk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner. Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill. Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme. Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte. De fleste soldater trener på å skyte Nå kommer det kraftigere rekyl i neste patch da. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er da j***** vanskelig å spille tactical når jeg blir drept i samme sekund som jeg spawner. Ja, er IKKE tactical. Er camp-og-spam spill. Tactical er et realistisk uttrykk! Tror du soldater tar en run'n'gun i slike kamper? Tar ikke mange kulene før man er død i virkeligheten, og man kan bli skutt fra hvor som helst, derfor er varsomhet viktig i dette spillet fordi de prøver å ta med nogenlunde realisme. Men kuler går ikke rett fram med mindre du har trent litt på å skyte. Vet ikke hvordan det er på PC, men jeg kan hvertfall ikke noscope fienden med en LMG fra 400 meter som du sa tidligere i tråden. Og kuler går alltid rett fram Så lenge løpet peker samme veien. Men skjønner hva du mener. Men kuler går alltid rett fram, så lenge vi ikke snakker sniper distanser som begynner å nærme seg 2km Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, dette spillet irriterer meg. Er på ''Clear the Village'' og har drept alt som lever. Nå komme rjeg ikke videre, jeg kan ikke gå videre fordi jeg trenger hjelp av dem til å komme opp en hindring, og de bare sitter der. Hva faen er probleme? *Irritert Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, dette spillet irriterer meg. Er på ''Clear the Village'' og har drept alt som lever. Nå komme rjeg ikke videre, jeg kan ikke gå videre fordi jeg trenger hjelp av dem til å komme opp en hindring, og de bare sitter der. Hva faen er probleme? *Irritert Trooor du er der du må bruke kikkerten på han som sitter med MG i fjellet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Støtt på samme problem selv =P Shahikot Valley, rett etter AC130'en har bombardert bygningene. Edit: Var bare å starte oppdraget på nytt. Endret 23. oktober 2010 av Northern Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Gikk greit, restarta til forige checkpoint. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Installerte og spilte ca 30min. Dere som liker det og spiller det, hva driter jeg meg på? Føler jeg blir drept konstant.. bortsett fra i starten, da jeg campa med sniper.. http://www.youtube.com/watch?v=zv1M75s4M9g nr2 http://www.youtube.com/watch?v=yRmLhy9LqVA Kommer en til da den har begynt å laste opp så jeg har link. Begge er uoppført. Video 1 blir tilgjengelig rundt 06:30 tenker jeg. Del 2 07:30. Noee teit fra kampen jeg først spilte (men tok ikke med, da kom midt i), var at jeg skøyt en dust i beinet, med sniper.. sånt dør man ikke øyeblikkelig av, men pysen datt og dau var han.. Endret 23. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kan filme min opplevelse straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå