Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes spawnsystemet var værre enn COD4 og COD6.

Spawna og to sekunder senere var jeg død pga en sniper.

 

Sikker på at det var sniper? Sikkert noen som no-scopa deg med LMG fra sniper-avstand. (nei, kødder ikke).

 

Hva faen snakker du om? Man ser hvilket våpen man blir drept med. Liker du ikke spillet kan du jo bare la være å poste i tråden? Blir lei av at du skal nevne alle feilene med spillet i hver eneste post du poster i tråder som omhandlet moh.

Lenke til kommentar

Fikk omsider 1000/1000 i MOH (Alle Achievementsene).. Måtte restarte tredje mission i "Tier 1" modus 2 ganger, grunnet en av lag soldatene mine satte seg fast i noen trapper.

 

Ble så frustert av å dø helt på slutten i ett av de lengre oppdragene i Tier 1 mode. Hater å starte helt på nytt!

Hvor lang tid bruker dere på f.eks. det første oppdraget? Jeg bruker mellom 15-20 min. Skjønner ikke hvordan rekorden kan være 7 min.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det heller ikke. Samme som deg.

 

Var på Belly of the Beast nettopp i Tier One mode. Og husket ikke helt banen så tok det nogenlunde forsiktig. Vi klarte det og heliene kom på slutten, men HEY klokken bare gikk og plutselig var det som var klart på under 25:00 begynt å se mørkt ut. Klokken endte på 25:04.

 

Tier 1 mode er det lateste og mest uoppfinnsomme jeg noensinne har vært borti. HVORFOR i helvette skal de ha den sluttscenen med? Oppdraget var utført innen tiden, men de klarte selvsagt ikke å kutte det vekk! De gir oss en hel gamemode med bare de samme oppdragene fra Campaign. En LAZY ripoff fra MW2s Spec Ops. Latterlig. Kommer ikke til å ta i Tier 1 mode igjen. Tror de at jeg gidder å sitte i 25 nye minutter på det der?

Lenke til kommentar

Syns mp-delen er meget morsom, og gleder meg til kart-pakken kommer :thumbup:

Folk kan gjerne legge meg til så jeg kan få noen nordmenn og spille med.

 

Pharma_Killer er nicket mitt :thumbup:

 

Spiller på pc....

Tror nok jeg skaffer det til konsoll når man finner det billig på gamestop og den andre spillsjappa.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller virker det som folk klager over den minste lille ting?

 

Det er få spill som er perfekt. For min "klager" jeg når jeg synes spillet har potensiale, men oppdager irriterende ting som lett kunne vært forandre for å gjøre spillet bedre. Balansen mellom pistoler, SMG, automat-rifler, og maskingevær virker det som få spill gjør riktig.

 

Et LMG som M249 har opp til 1000 skudd/minuttet som er mer enn de fleste assault rifles, men i spillet gjør den mindre skade sammenlignet med automat-rifler med samme kaliber og lavere rate (istedet for å balansere våpnene på en realistisk måte). Ett eksempel er at du kan hoppe mens du ser gjennom kikkertsiktet på en snikskytter-rifle uten at det påvirker treffsikkerheten.

 

Så det eneste jeg har å klage på er igrunn våpen-balansen og merkelige hitbox-greier til tider.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det heller ikke. Samme som deg.

 

Var på Belly of the Beast nettopp i Tier One mode. Og husket ikke helt banen så tok det nogenlunde forsiktig. Vi klarte det og heliene kom på slutten, men HEY klokken bare gikk og plutselig var det som var klart på under 25:00 begynt å se mørkt ut. Klokken endte på 25:04.

 

Tier 1 mode er det lateste og mest uoppfinnsomme jeg noensinne har vært borti. HVORFOR i helvette skal de ha den sluttscenen med? Oppdraget var utført innen tiden, men de klarte selvsagt ikke å kutte det vekk! De gir oss en hel gamemode med bare de samme oppdragene fra Campaign. En LAZY ripoff fra MW2s Spec Ops. Latterlig. Kommer ikke til å ta i Tier 1 mode igjen. Tror de at jeg gidder å sitte i 25 nye minutter på det der?

 

 

Opplevde nesten det samme som deg der.. Belly of the beast.. Apache helikoptrene ankom etter ca. 23 minutter... Oppdraget var ikke fullført før 24:40.. Var rimelig svett i hendene da. Irriterte meg lysegrønn over nesten 2 minutter som bare forsvant med en lang, interaktiv "cut-scene".

 

Tipset for det oppdraget, er at du bare må "rushe" gjennom den lille landsbyen du kommer til, ca. halveis.. Du har IKKE tid til å vente på lag soldatene dine.

 

Min personlige tidstabell for hvert oppdrag i Tier 1 mode:

 

First in : 19:20 (25:00)

Breaking Bagram: 21:33 (30:00)

Running with Wolves: 18:09 (20:00)

Dorothy's a bitch: 13:45 (17:30)

Belly of the beast: 24:40 (25:00)

Friends from Afar : 11:32 (15:00)

Compromised: 11:39 (12:30)

Neptune's Net: 12:49 (15:00)

Rescue the Rescuers: 18:55 (28:30)

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller virker det som folk klager over den minste lille ting?

 

Det er få spill som er perfekt. For min "klager" jeg når jeg synes spillet har potensiale, men oppdager irriterende ting som lett kunne vært forandre for å gjøre spillet bedre. Balansen mellom pistoler, SMG, automat-rifler, og maskingevær virker det som få spill gjør riktig.

 

Et LMG som M249 har opp til 1000 skudd/minuttet som er mer enn de fleste assault rifles, men i spillet gjør den mindre skade sammenlignet med automat-rifler med samme kaliber og lavere rate (istedet for å balansere våpnene på en realistisk måte). Ett eksempel er at du kan hoppe mens du ser gjennom kikkertsiktet på en snikskytter-rifle uten at det påvirker treffsikkerheten.

 

Så det eneste jeg har å klage på er igrunn våpen-balansen og merkelige hitbox-greier til tider.

Hvis du ser to av de tre siste postene fra forrige side skjønner du hvorfor jeg sa det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...