Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Ja, du. For da hacker de PS3en din.

 

Fikk denne meldingen: You fucking cheater, you're getting hacked!

 

Bekymrer meg ikke nevneverdig, sikkert en 12åring som prøvde å være tøff i kjeften.

 

Var jo helt awesum den setninga da..

 

Unge kommer med trusler, eldre bare skriker og banner.

 

Hehe! Sant nok! Spurte han om noensinne hadde hørt om cheat på PS3, og ba han ta det litt rolig. Er vel så og si umulig å hacke en PS3 account. Skal litt til iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du. For da hacker de PS3en din.

 

Fikk denne meldingen: You fucking cheater, you're getting hacked!

 

Bekymrer meg ikke nevneverdig, sikkert en 12åring som prøvde å være tøff i kjeften.

 

Var jo helt awesum den setninga da..

 

Unge kommer med trusler, eldre bare skriker og banner.

 

Hehe! Sant nok! Spurte han om noensinne hadde hørt om cheat på PS3, og ba han ta det litt rolig. Er vel så og si umulig å hacke en PS3 account. Skal litt til iallefall.

 

Tror iallefall ikke en sinna unge klarer det.

Lenke til kommentar

Og på slagmarken er det bare så og si bare 50% AK47er. Den ene siden har AK den andre M16, M4 osv. Jeg vet at du kan velge hvilke som helst våpen når du når en viss rank, men det er ett spill. Og hvor sa jeg at den vestlige verden bruker AK? Grunnen til at AK47 er verdens mest brukte våpen er fordi den er pålitlig, en 8åring kan lære seg funksjonene dens ved å bare se på den i 5 sekunder(barnesoldater), den jammer sjeldent, den tåler sand, vann, snø, og den er billig og lett å få tak i, i og med at den selges "under bordet" i hele verden.

 

AK47 er vel ikke så mye mer brukervennlig enn andre våpen. Er vel som alle andre: Auto, Single, ikke burst, et sluttstykke man drar i og en dings man presser inn mot magasinet for å ta det ut. En viktig grunn til at de ble så billig er at soviet produserte så mange av dem under den kalde krigen for å konkurrere med statene. Det er sikkert billig å produsere og. Ingeniøren het kalasnikow(hvis jeg skrev det rett), muligens en genial fyr, siden alle andre våpen jammer.

AK 47 er veldig lett og raskt å adskille. I tillegg krever det mindre vedlikehold enn nyere og vestlige våpen. Det er viktig under de klimatiske forholdene der nede. På den måten er det mer brukervennlig.

 

 

"en 8åring kan lære seg funksjonene dens ved å bare se på den i 5 sekunder(barnesoldater)". - Jeg definerte ordet "funksjonene" feil :thumbdown:

Lenke til kommentar

AK47 er verdens mest brukte våpen, og det våpenet i verden som har tatt mest liv.

 

AKM kunne også vært med, men at AK47 nesten aldri finnes i bruk er ikke sant.

 

Våpen basert på AK-47 er mest brukt ja. Som f.eks AKM, som er den AK'en som det er produsert mest eksemplarer av, sammen med AKMS.

 

Men men.

Lenke til kommentar

hva er det med ak'en som gjør at den aldri henger seg i forrhold til f.eks. m4?

"This reliability comes at the cost of accuracy, as the looser tolerances do not allow for precision and consistency. Reflecting Soviet infantry doctrine of its time, the rifle is meant to be part of massed infantry fire, not long range engagements."

 

Det er litt mer "slinger i valsen" på en AK, så om det kommer noen sandkorn i veien så gjør ikke det så mye, sammenlignet med andre våpen som er så "tight" at den minste urenhet gjør at den ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Haha! :tease:

Joda, AK er ett veldig bra våpen. Det ble laget for å alltid fungere, husker det fra en dokumentar om AK familien. Faktisk designeren som sa det selv.

 

F.eks M16A1 som ble laget for nøyaktighet og slikt ble sent til Vietnam der det var jungel, myr og skog. Ikke lurt. Den fikk kallenavnet Jamming Jenny fordi den hele tiden hengte seg (jammet). De fra australia kallte den "plastic pop-gun" fordi de mente det så ut som ett plastleketøy. Amerikanere kallte den bla for "widowmaker" fordi den jammet da man minst ville det, se for deg å dra frem pussesettet mens man ligger i gresset for å gjemme seg mens fiendene sniker seg oppover mot deg :tease: . De fleste som var i jungelen kastet faktisk fra seg M16 og tok opp AK fra NVA/VC (Ikke drep meg, jeg sa jungelen).

Men etter to år elsket de den, for da ble det gjort mangen forbedringer. Tingen var att AK var laget for slik krigføring, det var ikke M16.

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...