Kujta Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det er et greit spill, men må vell si at det er for få våpen og baner. Merka også at pointstreaksa er nesten det samme hele veien. Bryr meg ikke så mye om Skill Lvl, men det er morsomt når du får det til og slakter det andre laget. Endret 19. oktober 2010 av Kujta Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 er EA nede nå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Fikk spilt , men ikke ingenting av det jeg hadde åpnet var der da Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 samme her. ser jeg fortsatt har de tingene jeg skal ha inne på kariere menyen, men jeg er bare lvl 1 når jeg spiller og får ikke xp for våpnene jeg bruker etter endt runde Lenke til kommentar
Morten9012 Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 hmm intressant, må nok si at jeg sannsyligvis kommer til å kjøpe det:) Lenke til kommentar
nems Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg får IKKE dårlig rating hvis jeg joiner en server der det er veldig kort tid igjen... Jeg spillte noen timer nå for å teste dette og jeg bytta server ganske ofte, 3-4 ganger hvor jeg kom inn og det var under 3 minutter igjen av kampen. På to av disse (der det var veldig kort tid igjen) fikk jeg eksakt 0 poeng i rank. Dvs det stod ingenting ved rank tallet. På den siste der det var ca 3 minutter igjen fikk jeg positiv ranking av 2/0.. Aner ikke hvordan dette funker men jeg har iallefall ikke fått minus av å joine servere med kort tid igjen. Lurer også på om jeg skal starte å bruke matchmaking, men avhenger av om den gir meg servere med dårlig ping eller ikke. Får teste det imorra, regner med jeg får bedre ranking av å spille bra på slike matchmaking servere kontra å spille med folk som har mye lavere ranking (ofte).. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg likte spillet meget godt, men kanskje for jeg ligger konstant langt over med kills iforhold til death Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 MP7 er elsk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Yupp, hadde den fra starten av...men med sikte og lyddemper er den digg Lenke til kommentar
nems Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Yupp, hadde den fra starten av...men med sikte og lyddemper er den digg Prøv uten lyddemper du:) Jeg spillte med lyddemper endel etter at jeg unlocka det til Assault og Spec-Op, men etter at jeg tok den av igjen skjønner jeg hvorfor jeg dør så fort når jeg møter folk uten.. Det er ganske merkbar forskjell i damage ja, selv med open tip ammo. Nå kjører jeg Spec-op med standard barrel, red dot/combat scope og open tip. Assault kjører jeg enten MG med red dot, barrel break og ekstra ammo eller rifle med red dot/combat scope, standard barrel og open tip. Funker fjell:) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvile sikter kan man sette på MP7? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg bruker den i closecombat, iom at det er det den er laget for. Så jeg bruker Red dot. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Må nesten si jeg er litt skuffa. Det var mye gøyere da jeg spilte det i sommer. Nå er det bare spawn killing og sniping. I tillegg har spille bestemt seg for å ikke like meg i dag. Bli kicket etter 1-2 min, og alle våpene er blitt resatt. Dice (igjen) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nemo: Hvorfor skal jeg det? Dreper like mye med den som uten Spørs brett osv. Har null problemer med og drepe folk. Hadde 3 runder i sted med lyddemper og lå på 17-22 kills og 3-9 deaths...vil påstå det er greit. Men jeg bryr meg ikke om stats så lenge laget vinner, siden det er det som teller. Og bare så folk vet det, du kan få minus på skill om man har 30-4 i k\d og vinner;) Det går på team-work slik jeg har forstått det. Edit: Bruker også lyd-demper på sniper...noe som er morsomt :!: Endret 19. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Her er en fin video som demonstrerer den fryktelige laggen "vi" opplever i dette spillet fra tid til annen. Ikke min video. http://www.youtube.com/watch?v=sg2epbnBGuI Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Må si at m16 er helt konge. Eneste jeg ikke liker så langt i spillet er at pointstreaksa er de "samme" om og om igjen. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Dags for en liten oppdatering fra meg. edit: leif Endret 19. oktober 2010 av Camorack Lenke til kommentar
SAved Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kjenner camorack Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Fanclub size: 1 Æresmedlemmer: - Benobi Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Last man standing og nye baner kommer Gratis heldigvis. http://medalofhonor.com/blog/2010/10/clean-sweep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå