Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Det er et greit spill, men må vell si at det er for få våpen og baner. Merka også at pointstreaksa er nesten det samme hele veien.

Bryr meg ikke så mye om Skill Lvl, men det er morsomt når du får det til og slakter det andre laget.

Endret av Kujta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får IKKE dårlig rating hvis jeg joiner en server der det er veldig kort tid igjen...

Jeg spillte noen timer nå for å teste dette og jeg bytta server ganske ofte, 3-4 ganger hvor jeg kom inn og det var under 3 minutter igjen av kampen.

 

På to av disse (der det var veldig kort tid igjen) fikk jeg eksakt 0 poeng i rank. Dvs det stod ingenting ved rank tallet.

På den siste der det var ca 3 minutter igjen fikk jeg positiv ranking av 2/0..

 

Aner ikke hvordan dette funker men jeg har iallefall ikke fått minus av å joine servere med kort tid igjen.

 

Lurer også på om jeg skal starte å bruke matchmaking, men avhenger av om den gir meg servere med dårlig ping eller ikke. Får teste det imorra, regner med jeg får bedre ranking av å spille bra på slike matchmaking servere kontra å spille med folk som har mye lavere ranking (ofte)..

Lenke til kommentar

Yupp, hadde den fra starten av...men med sikte og lyddemper er den digg :love:

 

 

Prøv uten lyddemper du:)

 

Jeg spillte med lyddemper endel etter at jeg unlocka det til Assault og Spec-Op, men etter at jeg tok den av igjen skjønner jeg hvorfor jeg dør så fort når jeg møter folk uten..

 

Det er ganske merkbar forskjell i damage ja, selv med open tip ammo.

 

Nå kjører jeg Spec-op med standard barrel, red dot/combat scope og open tip.

Assault kjører jeg enten MG med red dot, barrel break og ekstra ammo eller rifle med red dot/combat scope, standard barrel og open tip.

 

 

Funker fjell:)

Lenke til kommentar

Nemo: Hvorfor skal jeg det?

Dreper like mye med den som uten ;)

 

Spørs brett osv.

Har null problemer med og drepe folk.

Hadde 3 runder i sted med lyddemper og lå på 17-22 kills og 3-9 deaths...vil påstå det er greit.

Men jeg bryr meg ikke om stats så lenge laget vinner, siden det er det som teller.

 

Og bare så folk vet det, du kan få minus på skill om man har 30-4 i k\d og vinner;)

Det går på team-work slik jeg har forstått det.

 

Edit: Bruker også lyd-demper på sniper...noe som er morsomt :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...