Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Holy shit! Skill på over 3000? :ohmy:

 

3 kjappe; Hvordan er F2000/P90/G3 å spille med i forhold til M16/M4/M21?

F2000 har syk recoil i forhold til M16, men jeg foretrekker F2000. Har enda ikke prøvd P90 og G3.

 

hvordan tar men et skjermbilde da?

mitt blir bare hvitt når jeg bruker printscreen:/

Bruk xfire ;) Kan brukes i alle spill + teller playtime i alle spill + nødløsning for å filme hvis det kommer noe i reprise(mest i mw2) du må ha..

Xfire funker ikke for meg i Civ V og MoH ettersom jeg har spillene på Steam, latterlig av Steam/Xfire. (Aner ikke hvem problemet ligger hos, men regner med at det er xfire som ikke har lagt inn steam versjonene av spillene enda ettersom xfire funker fint på andre Steam spill jeg har)

 

 

Tok meg forresten en tur innom rank 37 i dag. :-)

post-214581-1287433642,1214_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpnet F2000 i sted. Føler den feller motstander tregere enn M16, men den var digg! Personlig har F2000 en stor plass i mitt våpenhjerte, pga hva den kan i virkeligheten. Syns den er sykt undervurdert i spill, man må bare lære seg å takle ett skikkelig mannevåpen :p

 

Jeg er mest glad i å spille Combat Mission, men syns 3 baner er latterlig lite. Ser de har brukt mye tid på å lage mapsene så komplisert og detaljert som mulig, men de kunne kanskje levert mer enn 3 maps. Er dette DICE som sier: Vi gidder ikke pga alle går over til Black Ops 1 mnd etter at vi lanserer vår multiplayer, eller hva? I såfall, ingen god holding, og de burde gått mer i strupen på Call of Duty med denne multiplayeren.

 

Men jeg håper DICE bare satt deler av teamet på dette, og kjører hardt og brutalt på det spillet jeg gleder meg mest til, nemlig Battlefield 3.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor nivået mitt synker når eg spiller om kvelden forskjell på dagen. Spiller jo ELENDIG og mister alt eg tjener om dagen av Skill Lvl. Må slutte å spille om kvelden. Nesten nede på 2000 igjen. var helt oppe på 2350 før i dag.... Reaksjonsevnen er jo helt annerledes når man begynner å bli litt trøtt, i tillegg til at eg slite med å se fienden ganske ofte

Lenke til kommentar

Medal of Honor week one sales = 1.4 milion units sold

 

52% of the sales were on Xbox 360

43% of the sales were on PS3

5% of the sales were on PC ... lol

 

 

"Following news of around 500,000 units sold on day 1 in the Americas, week one sales (5 days in the Americas and 2 days in EMEAA) have hit nearly 1.4 million units. The game has not had an easy path to retail and with mediocre review scores we expect sales to drop away fairly quickly. With that said and the holidays fast-approaching, we are expecting around 3.5 - 4.0 million units sold-through by the year end. Of the 1.4 million, 52% of sales were on Xbox 360, 43% on PS3 and the remainder on PC. The Americas accounted for nearly 2/3 of sales (exaggerated slightly by the staggered release dates).

 

How did Medal of Honor perform in relation to the competition? Battlefield: Bad Company 2 (also from Electronic Arts) had an almost identical opening week earlier in the year while the last Call of Duty title (Modern Warfare 2) sold around 8.5 million copies in week one (or over 6 times as many copies)."

 

 

http://gamrfeed.vgchartz.com/story/82426/medal-of-...ne-sales-hit-14-million-units/

 

Brukbart.

Lenke til kommentar

Spilte mot en i natt som hadde en Skill Lvl på 6000, han var rimelig god. Satt å gjemte seg hele kampen. Men fikk en hel haug med kills.

Man er jo ikke god hvis man sitter i et hjørne og er emo... :roll:

 

Var sarkastisk eg mente det :whistle: Han har 8000/2400 kan ikke leke Rambo for å få den statestikken.

Lenke til kommentar

Av en eller annen uforklarlig grunn faller jeg av og til ut av EA sine servere. Det er noe med nettverket mitt og EA, og hører flere har dette problemet. Jeg faller ut i to spill, og det er BFBC2 og MoH. Jeg hadde ny highest scorestreak, 33-1 og hadde kost meg med cruisemissile.

 

Jeg fikk killsene, ribbons, og alt det der, men irriterer meg grønn over å dette ut å miste nye rekorder. Og kunne økt i skillpoints.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Spiller på PS3, men det skal vel ikke ha noe å si. Er jo nettverket som er helt bøgga.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

litt synd at de adder ting som den skill greia slik at alle blir helt opptatt av å gjøre det sykt bra hver runde for å ikke få dårligere score. og det at du ofte er litt uheldig og kommer inn på en bane som er ferdig 10 sec etter du har kommet inn også får du minus for å ikke ha gjordt noen ting galt.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Ser endel folk "rakker" ned på sniping i dette spillet, men dere bør tenke på at mange av de som sniper gjør det for å ta ut fiende snipers, og ikke nødvendigvis fordi det er så morsomt å plukke fiender som løper inn i siktet ditt..

 

Er sikkert noen få som spiller sniper kun for K/D stat, ikke at jeg helt ser poenget med dette da man må gå inn på profilen for å se disse statsa, men jeg tror nok de fleste spiller sniper fordi de enten liker det eller fordi det er et behov for det.

 

Det er mange ganger jeg har redda objective feks på air base ved å dekke hjørnet/porten til hangaren, fra andre siden der tanksene står parkert. Fint sted å stå og man hjelper laget med objectives. Da spiller det jaggu ingen rolle hva folk synes.

 

Jeg veksler selv mellom alle tre klassene , men har lavest level i specop (8 ellerno) og ligger på 11 i assault og 10 i sniper hvis jeg ikke tar feil.

Jeg elsker å springe rundt med sniperen og red dot, flick aimen min er ok så jeg får som regel fler kills med denne enn med assault våpnene.

 

Noen spurte om hvordan G3en er og jeg syntes den gjorde veldig lite skade. Ifølge statistikken skal den ha like mye damage som starer rifla til sniperen men jeg fikk ikke dette helt til å stemme (hadde 5-8 body treff for å drepe folk mot 3ish på starter rifla (ikke veteran utgaven))

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor nivået mitt synker når eg spiller om kvelden forskjell på dagen. Spiller jo ELENDIG og mister alt eg tjener om dagen av Skill Lvl. Må slutte å spille om kvelden. Nesten nede på 2000 igjen. var helt oppe på 2350 før i dag.... Reaksjonsevnen er jo helt annerledes når man begynner å bli litt trøtt, i tillegg til at eg slite med å se fienden ganske ofte

 

Du møter bare noobs om natta eller samfunnsidioter som prøver å bli gode i et spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...