KanoKrakk Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Eg vil ikke bruke sniper så passe meg glimrende at eg er dårlig til å bruke det også... Men at det er mye snipere på spillet er liten tvil om, men er mindre nå enn de andre dagene føler eg. Eneste banen jeg føler at det blir alt for mye er Gwardali Camp (eller noe). Den som ligner en dal, men litt hus på ene sia og en hule på andre med en vei i midten. Der er det helt forferdelig og godt over 50% er snipere (ikke en overdrivelse engang). Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vet hva du mener, alle sitte oppe i hullene der. ikke lett å komme seg opp der om fiendene sitte der oppe... Angående dette med Skill Lvl så har man ikke råd til en dårlig runde så er det en hel haug med gode runder før man er oppe på det samme igjen. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vet hva du mener, alle sitte oppe i hullene der. ikke lett å komme seg opp der om fiendene sitte der oppe... Angående dette med Skill Lvl så har man ikke råd til en dårlig runde så er det en hel haug med gode runder før man er oppe på det samme igjen. Jeg føler alltid at laget mitt er det eneste laget med assault og spec ops classer på serveren. finden sitter bare scattered rundt og sniper med SVD og M14 til jeg spyr. Og dessuten er det sjeldent du finner finder i hula, da er det i såfall bare du som ser de Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vet hva du mener, alle sitte oppe i hullene der. ikke lett å komme seg opp der om fiendene sitte der oppe... Angående dette med Skill Lvl så har man ikke råd til en dårlig runde så er det en hel haug med gode runder før man er oppe på det samme igjen. Fikk kjenne den en runde, wallhacker som gjorde livet surt så jeg gikk ned 59 skill levels. -.-" Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kom inn, spawnet, løp nedover i 10 sekunder på den fjellbanen som er totalt ubalansert, og så tapte laget. Fikk -63 skill points. Det syns DICE jeg fortjente. Skillpoints er rart, man må levere runde etter runde med 4 i KDr, og høy score, og havne i toppen for å få lusne +10-15 poeng, men -63 dersom man ikke var med på tapet, men bare kom inn i det. HAHA! Hatt noen dårlige runder nå i kveld. Startet veldig bra, men trøttheten ødela Var veldig deilig å få kalt inn alle pointstreak-greiene. Gikk 44-4 den runden. Hehe! Den siste "predator" lignende greien er helt syk. Trodde jeg bare skulle få 1, men fikk 7 i samme Hoho! Vart du skræmt nu taliban? Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hva som er Taliban's tilsvar til den siste kill-streaken? Air-strike: USA: F-16CAS Taliban: Mig-21 raid USA: Tomahawk BMG-109 cruise missile Taliban: ???? Burde vel være en "Scud missile", eller noe annet dritt. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er urealistisk att de har mer enn mortar og raketter Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ja fjern deres mulighet til mer. Så skal vi nok få balanse.. UAV er også usannsynlig, og FMJ, osv De har nok ett par scud på lur i taliban Endret 18. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Der hengte min PS3 seg i spillet på samme ting som i BETA. Sjekket statslisten akkurat når jeg døde. Hele dritten hengte seg. Bra DICE, dere har virkelig forstått poenget med tilbakemeldinger om problemer i BETA. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 hvordan tar men et skjermbilde da? mitt blir bare hvitt når jeg bruker printscreen:/ hvordan ligger folk forøvrig an på den score lista? ligger på 10842(vet denne endrer seg rimelig fort) plass med 2038 skillpoints Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Fraps Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 hvordan ligger folk forøvrig an på den score lista? ligger på 10842(vet denne endrer seg rimelig fort) plass med 2038 skillpoints Lå på 62 i går når jeg sorterte etter skill level, 77 når jeg sorterte etter score, ~150 sortert etter kills og 1800 etter playtime. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kills: 1712 Deaths: 1098 K/D= 1.55 Rifleman: lvl 13 Special ops: lvl. 6 Sniper: lvl. 8 Skill lvl. Varierer mellom 2500-2000. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kills: 3181 Deaths: 1476 K/D: 2.16 Best Score: 1542 Highest Score Streak: 1295 Skill: 3129 Rifle: 11 Spec Ops: 15 (Max) Sniper: 11 http://www.medalofhonor.com/stats/performance?username=Camorack&platform=pc Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Holy shit! Skill på over 3000? 3 kjappe; Hvordan er F2000/P90/G3 å spille med i forhold til M16/M4/M21? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Åpner snart F2000, så skal bli digg, men for meg er MP7 en sikker vinner på Spec Ops classen! Den er morro i close-combat, og effektiv på middels distanser. P90 virker å være meget morro å spille med, samt G3. Når jeg blir drept av folk med de våpnene, ser jeg dem ofte i toppen på scorelisten. Hva er folk sin favoritt gamemode? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Mission er gøyest, jeg er sniper dude! Ellers så eier jeg med MP7 og M60, herlige våpen begge to! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 hvordan tar men et skjermbilde da? mitt blir bare hvitt når jeg bruker printscreen:/ Bruk xfire Kan brukes i alle spill + teller playtime i alle spill + nødløsning for å filme hvis det kommer noe i reprise(mest i mw2) du må ha.. Off-Topic Her er vi på side 66 - mw2 tråden var på 666 her er vi på innlegg 1300 - mw2 tråden var på 13000 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er det bare synd at mw2 er eldre, og suger pikken til mor. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Mw2 er ett veldig bra spill, men det er bare noen ting som ødelegger totalt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå