Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Eg vil ikke bruke sniper så passe meg glimrende at eg er dårlig til å bruke det også... Men at det er mye snipere på spillet er liten tvil om, men er mindre nå enn de andre dagene føler eg.

Eneste banen jeg føler at det blir alt for mye er Gwardali Camp (eller noe). Den som ligner en dal, men litt hus på ene sia og en hule på andre med en vei i midten. Der er det helt forferdelig og godt over 50% er snipere (ikke en overdrivelse engang). :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hva du mener, alle sitte oppe i hullene der. ikke lett å komme seg opp der om fiendene sitte der oppe... Angående dette med Skill Lvl så har man ikke råd til en dårlig runde så er det en hel haug med gode runder før man er oppe på det samme igjen.

Jeg føler alltid at laget mitt er det eneste laget med assault og spec ops classer på serveren. finden sitter bare scattered rundt og sniper med SVD og M14 til jeg spyr. Og dessuten er det sjeldent du finner finder i hula, da er det i såfall bare du som ser de

Lenke til kommentar

Vet hva du mener, alle sitte oppe i hullene der. ikke lett å komme seg opp der om fiendene sitte der oppe... Angående dette med Skill Lvl så har man ikke råd til en dårlig runde så er det en hel haug med gode runder før man er oppe på det samme igjen.

Fikk kjenne den en runde, wallhacker som gjorde livet surt så jeg gikk ned 59 skill levels. -.-"

Lenke til kommentar

Jeg kom inn, spawnet, løp nedover i 10 sekunder på den fjellbanen som er totalt ubalansert, og så tapte laget. Fikk -63 skill points. Det syns DICE jeg fortjente. Skillpoints er rart, man må levere runde etter runde med 4 i KDr, og høy score, og havne i toppen for å få lusne +10-15 poeng, men -63 dersom man ikke var med på tapet, men bare kom inn i det. HAHA!

 

Hatt noen dårlige runder nå i kveld. Startet veldig bra, men trøttheten ødela :p

 

Var veldig deilig å få kalt inn alle pointstreak-greiene. Gikk 44-4 den runden. Hehe! Den siste "predator" lignende greien er helt syk. Trodde jeg bare skulle få 1, men fikk 7 i samme :p Hoho! Vart du skræmt nu taliban?

Lenke til kommentar

Åpner snart F2000, så skal bli digg, men for meg er MP7 en sikker vinner på Spec Ops classen! Den er morro i close-combat, og effektiv på middels distanser.

 

P90 virker å være meget morro å spille med, samt G3. Når jeg blir drept av folk med de våpnene, ser jeg dem ofte i toppen på scorelisten.

 

Hva er folk sin favoritt gamemode?

Lenke til kommentar

hvordan tar men et skjermbilde da?

mitt blir bare hvitt når jeg bruker printscreen:/

Bruk xfire ;) Kan brukes i alle spill + teller playtime i alle spill + nødløsning for å filme hvis det kommer noe i reprise(mest i mw2) du må ha..

 

Off-Topic

Her er vi på side 66 - mw2 tråden var på 666

her er vi på innlegg 1300 - mw2 tråden var på 13000 :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...