Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man noe mer score av å bruke at man kan se fiendene for en stund enn Mortar? Bare lurer hva som er lurt hvis man se poengmessig, eg brukte de radar men fikk ikke noe ekstra poeng av den grunn.

Mortar er ubrukelig, sjansen for at du dreper 3 eller mer med den er nesten lik null. Ikke bare får du sannsyneligvis mer score av å bruke Intel (UAV), og i tillegg hjelper du deg selv og laget ditt. ;) Du får 30 score av Intel.

Lenke til kommentar

Får man noe mer score av å bruke at man kan se fiendene for en stund enn Mortar? Bare lurer hva som er lurt hvis man se poengmessig, eg brukte de radar men fikk ikke noe ekstra poeng av den grunn.

Mortar er ubrukelig, sjansen for at du dreper 3 eller mer med den er nesten lik null. Ikke bare får du sannsyneligvis mer score av å bruke Intel (UAV), og i tillegg hjelper du deg selv og laget ditt. ;) Du får 30 score av Intel.

 

Bruker det litt nå framover iallefall. Formen i spillet er jo dårlig. Spilte faktisk bedre når eg begynte å spille enn eg gjør nå. Dør for mye unødvendig. Samtidig som noen av banene slite eg med å se fienden.

Lenke til kommentar

Vil det komme mods for spillet?

 

Lurer på hvor lang tid det tar før ungene går lei av dette. Sikkert da Black Ops kommer ut. Kanskje spillet blir gøyere da.

Tror nok jeg går over på Black Ops selv når det kommer. Mest fordi veldig få jeg kjenner kjøpte MoH, men kommer til å kjøpe Black Ops.

 

Har forresten stagnert i rank, spiller rett og slett ikke nok. Får power-spille litt så jeg når top 50 før jeg gir meg med rank-whoring. :-)

Lenke til kommentar

Mange kompiser som bare kjøper skytespill med navnet call of duty. Et par av de hadde også VELDIG store fordommer mot medal of honor. Virker som de ikke skjønner at fanboyismen deres ikke hjelper andre enn activision.

 

Hehe, nettopp. Dette er folk som sikkert hadde godtatt månedlig betaling for å spille online... :p

Skammelig!! :D

Lenke til kommentar

Mange kompiser som bare kjøper skytespill med navnet call of duty. Et par av de hadde også VELDIG store fordommer mot medal of honor. Virker som de ikke skjønner at fanboyismen deres ikke hjelper andre enn activision.

 

Hehe, nettopp. Dette er folk som sikkert hadde godtatt månedlig betaling for å spille online... :p

Skammelig!! :D

Hvis det noen gang kommer et spill som krever det, blir det boikott uansett hvor bra spillet måtte være.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Irriterende crash som skjer en sjelden gang. Har skjedd meg kun 1 gang på SP, da fikk jeg opp dette bilde:

post-107675-1287351776,8024_thumb.jpg

 

Har skjedd på MP også som er enda mer irriterende, men da fikk jeg en brun/beige bilde med horisontale

striper :S

 

 

En annen ting som skjedde på SP i stad var dette (filmet med mobilen):

http://www.youtube.com/watch?v=2lMwqJH1Hi4

 

kom ikke videre i spillet, så måtte drepe fyren på laget mitt som det hadde klikka helt for. :w00t:

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar

Digger å spille som sniper :thumbup:

 

 

 

 

Synes dette ble en nokså bra runde

Fordi du ikke klarer å få i nærheten av samma scores med assault/spec ops som du gjør ved å campe med sniper? Bare lurer, siden det er grufult kjedelig å spille som sniper i spillet her.

 

yay! fikk en scorechain på 1045 ;)

Vart skræmt du sku ta meg no ja! :w00t:

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Spilte meg opp til lvl 5 med Assault i open beta, å gjorde det ikke så altfor dårlig.

 

 

 

Men jeg synes det er en del mer underholdende å spille som sniper.

Underholdene å se igjennom et skop hele tia og trykke av når noen løper inn i siktet? Er jo ikke noe utfordring i det hele tatt så ser ikke underholdningsverdien utenom å jekke ned andre idiotiske snipere som ikke klarer annet. Men men, every man has his own taste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...