Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Merker ikke noe mye forskjell på livene i hc. Det som jeg har lagt merke til er at siktet blir borte, og at man har undelig skudd.

Uendelig skudd?

 

Når det kommer til liv\skade så merker jeg ikke forskjell på vanlig og HC. Eneste forskjellen er at sikte er borte + at man ikke kan se hvor mange skudd man har igjen. Man kan heller ikke se kartet (så lenge ingen har UAV\drone oppe).

 

Men man har like mange skudd, bare at man ikke kan se hvor mange man har.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan spiller du egentlig? Hvilken Game Mode? Ser du har utrolig høy Score. Eg har spilt 10 timer nå, har selv 16k Score. Du har ikke spilt så veldig mye mer enn meg men mye høyere score og kills.

Fant en server som ruller game modes, så jeg spiller alle slags gamemodes. :p Bruker (nesten) alltid passiv scorestreak reward, ettersom du er garantert score av dem.

 

Jeg spiller ganske offansivt i grunn, er går alltid etter objective, men jeg løper ikke rambo ut for å klare det. Jobber meg fra cover til cover. Cover er utrolig viktig på spillet her, blir du først skutt på skal det en del til for at du skal overleve.

 

Ja, og så var du sniper med M24! :p

 

Lol, spilte jeg med deg? :p

 

Ny beste runde, uten sniper!:

 

post-54990-1287274062,7351_thumb.png

Ikke dårlig med 680 scorechain! :)

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Snipere begynner å bli et problem. Virker som 80% av spillerne er sniper, og det er ganske irriterende... på flere måter. Umulig å komme nærme motstandere som camper med sniper, samtidig som du er den eneste som rykker fremover siden resten av laget sitter og kikker i scopet.

 

Er også ofte jeg dør "lenge" etter jeg har løpt bak en mur (jeg skjønner at det kan være litt forsinkelser, men har ikke opplevd det så tydelig i andre spill) og får gjerne headshot selv om jeg sikter rett på brystet. Hele hit detection virker noe upresis i forhold til f.eks. BC2.

 

Spawn er også problematisk til tider. På ett brett, det med 2 broer over en elv, spawna jeg til stadighet bak en bygning med bare to veier å gå, hvor begger var konstant under sniper fire.

 

Spiller hardcore mode. En annen forskjell med hardcore er at du ikke regenererer helse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm etter det jeg leser her virker MP bare utrolig kjipt. Usikker på om jeg i det hele tatt gidder å prøve det :( SP delen var også ganske svak dessverre. Der hvor feks. MW 1 & 2 hadde en drivende SP med litt nyskaping og variasjon, ble MOH kun en slags blek kopi med lite variasjon i oppdragene. Alt i alt en skuffelse.

Lenke til kommentar

Hmm etter det jeg leser her virker MP bare utrolig kjipt. Usikker på om jeg i det hele tatt gidder å prøve det :( SP delen var også ganske svak dessverre. Der hvor feks. MW 1 & 2 hadde en drivende SP med litt nyskaping og variasjon, ble MOH kun en slags blek kopi med lite variasjon i oppdragene. Alt i alt en skuffelse.

For all del, PRØV DET! Det er kjempe morro! Er ofc noen runder som er kjedelige, men for det meste er jeg glad når jeg slutter og syntes jeg har hatt en god runde :) Så deilig å få en pause fra mw2 som jeg for tiden bare går sur fra etter å ha spilt en runde..

 

Jeg spillte selv gjennom nesten hele sp før jeg gikk på mp.. Måtte bare prøve mp noen runder på kvelden så jeg hadde prøvd det samme dagen ;) SP er på en måte oppvarmingen før du går på mp. Men som vanlig var den litt kort, savner de lange sp storiene som Medal of honor: allied assault :p

 

Men den "Scorachain"(eller hvordan det skrives) er det hvor mye "point streak" du har den akktuelle runden?

Fikk btw 90+ med predator i går :new_woot: da jubla jeg godt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...