Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt om dårlig spawnsystem, men det suger virkelig da noen spawner akkuratt mellom en dude med ryggen og meg som er på vei til å stikke øksa i han. Serriøst, øksa var i fart og den traff han som spawna mellom oss. Og ikke nok med att den traff, men jeg klubba til ham 3 til før han ganske enkelt stakk meg med sin kniv.. forb***a spawnsysten og delay på dmg :ph34r:

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Noe som er helt natta er når man mekker en "playgroup" med venner online, for så å joine et game å ende opp på forskjellig lag. Hva er vitsen med å mekke playgroup da?

 

Ellers spiller jeg fra nå av bare HC. Teit å måtte pløye ned en fyr med 90 kuler uten at han dør.

Lenke til kommentar

Noe som er helt natta er når man mekker en "playgroup" med venner online, for så å joine et game å ende opp på forskjellig lag. Hva er vitsen med å mekke playgroup da?

 

Ellers spiller jeg fra nå av bare HC. Teit å måtte pløye ned en fyr med 90 kuler uten at han dør.

 

Kjenner meg igjen. Driter i hva folk sier om autobalance. Det er ikke god balanse mellom lagene uansett i f.eks Combat mission.

 

Men trenger da ikke HC i dette spillet? I BFBC2 spilte jeg ikke annet, men her er jo det lite som skal til for å felle fienden. Spillet er allerede veldig camp-heavy, og kan ikke tenke meg noe annet enn at alle sitter DØNN i ro i HC.

Lenke til kommentar

Ahhh..jeg er så jævlig lei M24. Den er aaaaaaltfor kraftig! Spilte akkurat mot et annet lag hvor brorparten av de snipet HELE runden. Det ødelegger spillet så grossalt og jeg mister lysta til å spille MoH i det hele tatt :no:

Også MÅ de få fikset spawnsystemet!!, slik det er nå så risikerer du å dø iløpet av 2 sekunder om du er riktig uheldig. Dette skaper urettferdige og feige kills for de som skyter.

Lenke til kommentar

snip

snip

 

Men trenger da ikke HC i dette spillet? I BFBC2 spilte jeg ikke annet, men her er jo det lite som skal til for å felle fienden. Spillet er allerede veldig camp-heavy, og kan ikke tenke meg noe annet enn at alle sitter DØNN i ro i HC.

 

Merker ikke noe mye forskjell på livene i hc. Det som jeg har lagt merke til er at siktet blir borte, og at man har undelig skudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...