Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Camorack, du er gæren... Men vet ikke hva det sier mest om Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 YES! Da var MoH Tier 1 Edition i hus! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Camorack, du er gæren... Men vet ikke hva det sier mest om Målet er topp 10, hadde vært ufattelig moro! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tier 1 mode Hva er greia med rekordene? Du må greie det under 25 minutt eller noe slikt, så er det enkelte som har gjort det unna på 6 - 7 minutter. Er det noe juksing ute og går, eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Folk er kjappe.. Lett å gjøre fort, men blir ekstremt sinket av NPC.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har hørt om dårlig spawnsystem, men det suger virkelig da noen spawner akkuratt mellom en dude med ryggen og meg som er på vei til å stikke øksa i han. Serriøst, øksa var i fart og den traff han som spawna mellom oss. Og ikke nok med att den traff, men jeg klubba til ham 3 til før han ganske enkelt stakk meg med sin kniv.. forb***a spawnsysten og delay på dmg Endret 16. oktober 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
att Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Spiller dere HC-mode, eller vanlig? I BC2 spilte jeg bare HC. Lurer på hva jeg skal spille her. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 HC... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Spiller vanlig jeg, for mye FF og slikt i HC.. Lenke til kommentar
att Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Spiller vanlig jeg, for mye FF og slikt i HC.. FF? Endret 16. oktober 2010 av att Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Spiller vanlig jeg, for mye FF og slikt i HC.. FF? For mange fuck friends... eller friendly fire.. u choose Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 All right! hatt min beste runde så langt! Spilte det der misson story, eller hva det heter (du tar over punkt etter punkt) og jeg hadde 21-0 og lå på top 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, og så var du sniper med M24! Lenke til kommentar
att Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noe som er helt natta er når man mekker en "playgroup" med venner online, for så å joine et game å ende opp på forskjellig lag. Hva er vitsen med å mekke playgroup da? Ellers spiller jeg fra nå av bare HC. Teit å måtte pløye ned en fyr med 90 kuler uten at han dør. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noe som er helt natta er når man mekker en "playgroup" med venner online, for så å joine et game å ende opp på forskjellig lag. Hva er vitsen med å mekke playgroup da? Ellers spiller jeg fra nå av bare HC. Teit å måtte pløye ned en fyr med 90 kuler uten at han dør. Noengang hørt om autobalance`? Lenke til kommentar
att Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noengang hørt om autobalance`? Nei. Was is das? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Og DER var jeg top 100 i verden! Se fyren to hakk over da! Haha! Han er sick Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noe som er helt natta er når man mekker en "playgroup" med venner online, for så å joine et game å ende opp på forskjellig lag. Hva er vitsen med å mekke playgroup da? Ellers spiller jeg fra nå av bare HC. Teit å måtte pløye ned en fyr med 90 kuler uten at han dør. Kjenner meg igjen. Driter i hva folk sier om autobalance. Det er ikke god balanse mellom lagene uansett i f.eks Combat mission. Men trenger da ikke HC i dette spillet? I BFBC2 spilte jeg ikke annet, men her er jo det lite som skal til for å felle fienden. Spillet er allerede veldig camp-heavy, og kan ikke tenke meg noe annet enn at alle sitter DØNN i ro i HC. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ahhh..jeg er så jævlig lei M24. Den er aaaaaaltfor kraftig! Spilte akkurat mot et annet lag hvor brorparten av de snipet HELE runden. Det ødelegger spillet så grossalt og jeg mister lysta til å spille MoH i det hele tatt Også MÅ de få fikset spawnsystemet!!, slik det er nå så risikerer du å dø iløpet av 2 sekunder om du er riktig uheldig. Dette skaper urettferdige og feige kills for de som skyter. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 snip snip Men trenger da ikke HC i dette spillet? I BFBC2 spilte jeg ikke annet, men her er jo det lite som skal til for å felle fienden. Spillet er allerede veldig camp-heavy, og kan ikke tenke meg noe annet enn at alle sitter DØNN i ro i HC. Merker ikke noe mye forskjell på livene i hc. Det som jeg har lagt merke til er at siktet blir borte, og at man har undelig skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå