Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Latterlig få våpen, få game modes, og lite utviklingsmulighet på klassene i forhold til MW2 og BFBC2.

Ja, det er få våpen. Slik var det i BC2 og MW2 også (om jeg husker rett)

Jo høyere rank du kommer opp i, jo fler ting låser du opp.

 

Du kan ikke forvente at du har alt av utstyr med en gang du starter.

Dette er noe du må jobbe for.

 

Samme med gamemodes. Det er så vidt jeg vet flere Gamemodes i MoH enn BC2.

I MoH har man:

  • Combat Mission
  • Sector Control
  • Objective Raid
  • Team Assault

 

Ang med snipere, så er det jo klart at man skal dø om noen treffer deg med et så kraftig våpen. Om du treffer dem nederst på beinet, så dør dem ikke (var iallefall et tilfelle her), men ellers så synes jeg man bør dø når man blir truffet med sniper.

 

Du kan heller ikke sammenligne våpnene med MW2 eller BC2. Det er et helt annet spill.

Når dem lager et spill, så er det alltid noen som furter over ting.. slik er det bare.

 

Men er enig i flere av tingene som spawnsystemet osv. Slikt blir forhåpentligvis fiksa med et par patcher.

 

Ellers er jeg fornøyd med MoH.

Bare synd jeg får blå skjerm etter 5min-30min når jeg spiller av en uviss årsak (gjelder BC2 også) :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh nice :)

 

Selv ligger jeg rundt 1800-2000 i skill og det virker som jeg blir der.. :p

Tror nok refleksene er blitt dårligere med årene, men nå skal det også sies at jeg kanskje kan klare å kare meg litt lengre opp hvis jeg spiller litt mer defensivt og hamstrer points for defensive actions.. Hmmmm :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Latterlig få våpen, få game modes, og lite utviklingsmulighet på klassene i forhold til MW2 og BFBC2.

Ja, det er få våpen. Slik var det i BC2 og MW2 også (om jeg husker rett)

Jo høyere rank du kommer opp i, jo fler ting låser du opp.

 

Du kan ikke forvente at du har alt av utstyr med en gang du starter.

Dette er noe du må jobbe for.

 

Samme med gamemodes. Det er så vidt jeg vet flere Gamemodes i MoH enn BC2.

I MoH har man:

  • Combat Mission
  • Sector Control
  • Objective Raid
  • Team Assault

 

Ang med snipere, så er det jo klart at man skal dø om noen treffer deg med et så kraftig våpen. Om du treffer dem nederst på beinet, så dør dem ikke (var iallefall et tilfelle her), men ellers så synes jeg man bør dø når man blir truffet med sniper.

 

Du kan heller ikke sammenligne våpnene med MW2 eller BC2. Det er et helt annet spill.

Når dem lager et spill, så er det alltid noen som furter over ting.. slik er det bare.

 

Men er enig i flere av tingene som spawnsystemet osv. Slikt blir forhåpentligvis fiksa med et par patcher.

 

Ellers er jeg fornøyd med MoH.

Bare synd jeg får blå skjerm etter 5min-30min når jeg spiller av en uviss årsak (gjelder BC2 også) :whistle:

 

 

Det er få våpen TOTALT. M16 F2000, AK47 som assault rifles. Et par LMG, et par SMG/carbines, et par snipere. Da er det ikke noe poeng å levle opp lenger, IMO.

 

BFBC2 hadde mye større maps, så gamemodes på den var ikke like viktig.

 

Angående snipere, så er jeg enig i at i virkeligheten er snipere one shot de fleste steder. Men det samme kan sies om pistol, assault rifle, etc (folk løper iallefall ikke videre som om ingenting har skjedd). I virkeligheten respawner man ikke, i virkeligheten dør du at et skudd i hodet uansett kaliber, og i virkeligheten er det ikke en magisk vegg som hundrer deg fra å flanke fienden eller en klokke som tikker ned. Spill er ikke virkeligheten, de må balanseres hvis det skal være noe poeng i dem. Og et spill hvor snipere er one shot er IKKE balansert.

 

MoH er uferdig, og siden Black Ops kommer om mindre enn en måned så tviler jeg sterkt på at de vinner mange fans før den tid.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er skrevet før, men ble litt skufa over AA kvalitet i SP. Default står den på 4xAA hvis du har satt den til ON, men man kan få 8xAA hvis man bare endrer litt på en fil:

 

Gå til: C:\Users\BRUKERNAVN\Documents\EA Games\Medal of Honor\Config

Åpne filen "MOHAEngine" i notepad.

Under "[systemSettings]" ligger grafikkinnstilingene.

Endre "MaxMultisamples=4" til "MaxMultisamples=8"

 

Du kan samtidig sette opp oppløsning på skygger, sette på bedre bloom og gjøre mye annet fancy.

Ting jeg har endra på:

MaxMultisamples=8

MaxShadowResolution=768

MinShadowResolution=256

UseHighQualityBloom=True

 

Sist men ikke mist så har vi FOV som står på 90(ohmy.gif) by default, den ligger i samme fil under "[Editor.EditorEngine]"

Jeg har satt den til "FOVAngle=65.000000" siden det passer med min skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...