Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til nå er jeg veldig fornøyd med spillet. En veldig god ting er at å plante bomber tar kort tid. Det samme med å defuse bombe. I BCBC2 tar dette altfor lang tid, så det deilig og faktisk rekke å plante bomben om du ser at det er klart rundt bombeområdet.

I dette spillet er det nok veldig lurt å spille defansivt. Diverse, man må sjekke hvor man har de på laget dit og så løpe til steder som ikke er dekket av de. Og som sagt over i tråden, så nytter det ikke å gå rambo stil. Det går utrolig raskt å dø, og om man er på et ukurant sted til rett tidspunkt, da dør man garantert.

Å være bare defansiv fungerer heller ikke veldig bra, samme som at rambo stil ikke funker. Man må bevege seg fra cover til cover, og ikke sprinte hele tia. Sprinter du og møter på noen som jogger er du død, mer eller mindre. Hvis du bruker Assault så anbefaler jeg og bruke smoke før du løper til neste cover, hjelper masse ettersom smoken her ikke er gjennomsiktig. Er du sniper og noen smoker en vei for å løpe over skal du være god for å ta h*n!

 

Okey, synes det blir mer og mer snipere så slite med å komme meg høyere.

Liker ikke Assault pga smoke i stedet for hand grenade. Selvom jeg sjeldent dreper med hand grenade så er den veldig nyttig. Så personlig spiller jeg mest som Spec Ops, og sniper når 50% av andre laget sniper. Alltid morro å plukke ned snipere som tror de er gode en etter en. :p Men helt klart, Spec Ops er elsk. Fikk nettopp T1 - Operator så jeg kan bruke M4 selvom jeg er OpFor. :D

 

Er det noen som faktsik liker kartdesignet på spillet? Må bare spørre :tease:

Er jo ikke noe veldig spesielt med kartdesignet?

 

Er vel greit nok, er ganske likt BC2 synes eg.... Er litt få baner på MoH. Blir fort lei å spille de samme banene flere ganger på rad.

Hvis du ikke er kresen på game mode kan du jo gjøre som meg og finne en server som rulerer game mode og maps. Spiller først en runde som OpFor så en runde som Tier1, før den bytter bane og eventuelt game mode. Har ikke spilt banene så mange ganger i kveld, er nok 1-2-3 ganger per map. :p

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Kartene er perfekte for camping. Det er feilen, iallefall en av dem.

 

Kartene er ikke i nærheten som BFBC2 sine. Der er det store kart som funker..

Beklager, men løpe i 10 minutter før du kommer frem til der det skjer for så å dø og måtte løpe i 10 minutter igjen er rett og slett ikke morsomt. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Spillet legger ikke opp til camping.

Det er ungene som gjør det, for de bryr seg bare om kills og ikke hjelpe laget å vinne.

 

Feks i sector control blir det logisk å campe på defending, men i TDM bør man klare å løpe mest mulig, og spille litt taktisk.

 

Jeg camper ikke, men blir litt dumt å skylde på banene... Like bra med campesteder i BC2.

Lenke til kommentar

Kartene er perfekte for camping. Det er feilen, iallefall en av dem.

 

Kartene er ikke i nærheten som BFBC2 sine. Der er det store kart som funker..

Beklager, men løpe i 10 minutter før du kommer frem til der det skjer for så å dø og måtte løpe i 10 minutter igjen er rett og slett ikke morsomt. :dontgetit:

 

For tanks og biler er jo for pyser.. mye bedre å løpe rundt hele kartet 20 ganger på samme tid..

Lenke til kommentar

Alle er vi noobs i starten av et nytt spill, vikingkylling. Men etter som timene går og man lærer mapsa og får prøvd ut noen våpen osv, så blir det bedre etterhvert. Men som du sa selv; Øve, øve, øve..... :thumbup:

 

Problemet er å få plass til alle de der purpurhjertene. Jeg trodde ikke det var mulig å få dem levert med lastebil for å få plass til alle. :p

Lenke til kommentar

Alle er vi noobs i starten av et nytt spill, vikingkylling. Men etter som timene går og man lærer mapsa og får prøvd ut noen våpen osv, så blir det bedre etterhvert. Men som du sa selv; Øve, øve, øve..... :thumbup:

 

Problemet er å få plass til alle de der purpurhjertene. Jeg trodde ikke det var mulig å få dem levert med lastebil for å få plass til alle. :p

Hah, du lærer ettervært. Og når du får red-dot sight på våpene så blir det med en gang mye lettere. (Hater iron sight)

 

Nei stikker å jakter top 200. Navnet er Camorack (bombe) hvis noen føler for å stalke meg. (Spiller på PC) :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hentet spillet i går på gamestop, leverte det igjen i dag og fikk 280 spenn for det. Makan til fyllekaos av et spill er det lenge siden jeg har sett. Det faktum at det ikke støtter 1080p satte av noen alarmer (ps3). Latterlig få våpen, få game modes, og lite utviklingsmulighet på klassene i forhold til MW2 og BFBC2. Spilte meg til F200 på noen timer, og det er rimelig langt ut i rifleman klassen. Det som gjør spillet så latterlig er snipere. One hit kills uansett hvor du treffer, og M24 er jo mer stabil enn M21 i MW2, så det skal ikke mye til å treffe en person. Spilte som rifleman hele tiden, men testet en eneste runde med sniper. Ednte med 13/0 på en rimelig kort runde, sendte i veien alt som fantes av defensive killstreaks og laget vårt hadde kevlar og det som var. Det er mer enn jeg klarte å få i streak på alle de timene jeg satt med rifleman klassen.

 

Det som satte spikeren i lokket var spawnsystemet. Lol?!? Selv om du spawner i din egen base er det ikke sjelden du blir rævpult av en liten gnom som sitter og venter. Spesielt på det brettet med ruiner (combat assault whatever mode), etter andre "site" der er det en liten fjellhylle som defenderne kan sitte på og mer eller mindre være uslålige på om de gjør det ordenlitg, pg da sitter de rett ved spawn. BFBC2 endret banegrensen for motstanderne så det ikke var mulig.

 

Når jeg er inne på banegrenser, de er jo helt på jordet. Husker spesielt inni et av de isste "site"ene på en av banene så er man inni en ørkenby og skal herpe noe inni et hus. Problemet er at mange av bakgatene veldig nærme det huset er utenfor mapen, mens fiendene kan løpe dit som de vil. Ble flanka av en hel gjeng som hoppet ut fra steder man selv ikke kunne gå.

 

Prøvde å gi det en sjanse til i dag, og da ble jeg spawnkilleed 3 ganger på rad etterfulgt av 2 sniperkills etter jeg hadde gått 3 meter. Da var det ut med discen og ned på gamestop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...