Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tenker vi tar og bestiller det igjennom steam:) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 umm, er litt usikker her, kjøpte spillet, så lastet jeg ned EA download manager, logget inn, men jeg kan ikke se Medal Of Honor der, noen andre dette har skjedd med? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Lurer på klokka når vi kan begynne å laste ned... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trenger et svar Ble nesten litt redd nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trenger et svar Ble nesten litt redd nå... Det er den 16. Juni idag, den slippes i morgen. Slapp av. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Det skal vel ikke være der før betaen er åpnet? Må vel også løse det inn her http://www.medalofhonor.com/beta Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 så......det skal ikke være NOE slags tegn til NOE Medal of honor på EAdm? Siden hos meg står det "no entitlements", men jeg har bare kjøpt Medal of honor (pc) på denne kontoen og BC2 (retail ps3). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Nei... Du må vel skrive inn aktiveringskoden også, og den er ikke gyldig før i morgen... evt kan man vel også starte nedlastingen fra ea store. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 kk, takker Men hvor finner man Koden for selve spillet, og ikke betaen? kan bare finne den til betaen, eller er koden til spillet bygget i selve orderen? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Får ikke logget inn på minn EA account!! Den funker på BC2, men ikke på internett. Hjelp anyone? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 kk, takker Men hvor finner man Koden for selve spillet, og ikke betaen? kan bare finne den til betaen, eller er koden til spillet bygget i selve orderen? Den får du når spillet er klart for nedlasting tenker jeg... På denne siden https://eastore.ea.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayHelpPage&SiteID=eaemea&Locale=no_NO&ThemeID=850300&Env=BASE Kan hende du får den på mail også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Er vel ca 12 timer til release nå da? om de bruker PST der borte... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sorry, dette har sikkert blitt tatt opp allerede. Men jeg har dvd-utgaven av BC2 ikke kjøpt på nettet altså, kan jeg alikevel kjøpe MoH på nettet og få vært med i betaen fra og med i morra? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har BC2, men jeg lurer på om jeg er nødt å pre-ordere uansett for å komme inn på betaen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har BC2, men jeg lurer på om jeg er nødt å pre-ordere uansett for å komme inn på betaen? Ja, du må forhåndsbestille for å spille beta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hvis du har BC2 og pre-ordra MoH så får dy begynt 17 juni, har du bare pre-ordra MoH så får du starte 21 juni. Ingen av delene ingen beta slik jeg har forstått det. Og Kakeshoma svarer raskere enn sin egen skygge Endret 16. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvis du har BC2 og pre-ordra MoH så får dy begynt 17 juni, har du bare pre-ordra MoH så får du starte 21 juni. Ingen av delene ingen beta slik jeg har forstått det. Og Kakeshoma svarer raskere enn sin egen skygge Jeg tror jeg bruker en annen e-postadresse til kontoen jeg spiller BFBC2 på i forhold til kontoen jeg har koblet til EA Download manager (or dermed MoH). Vil det by på problemer når jeg skal overbevise EA om at jeg har Bad Company 2? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det vet jeg ikke desverre Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 8 timer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå