Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 30min-1time multiplayer.... jeg kommer ikke engang til å holde musepeker over ikonet før patch har kommet.. spillet er komplett uspillelig.

- Campere

- Ingen recoil

- Alle bare spammer

- Dør etter 10sek

- sniperen er elendig

- Kan aldri ha en gamemode i mer enn 5min, da hver runde er ekstremt kort

- hater det nesten mer enn mw2

Blæh. Skal mye til før jeg kjøper mer fra EA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

spiller man skytespill må man tåle at figuren dør. Det er jo meningen. Camping er jo ikke akuratt urealistisk heller. For man er jo ikke udødelig og mange spiller trygt istedenfor å tro at de er rambo.

Men spillet kan ikke sammenlignes med en krigs simulator. da hadde nok alle campet siden ett skudd er nok til å felle.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

spiller man skytespill må man tåle at figuren dør. Det er jo meningen. Camping er jo ikke akuratt urealistisk heller. For man er jo ikke udødelig og mange spiller trygt istedenfor å tro at de er rambo.

Men spillet kan ikke sammenlignes med en krigs simulator. da hadde nok alle campet siden ett skudd er nok til å felle.

Skal jeg gråte eller le? Du hørtes ut som en 12 åring som har spilt litt for mye MW2.

Lenke til kommentar

Etter 30min-1time multiplayer.... jeg kommer ikke engang til å holde musepeker over ikonet før patch har kommet.. spillet er komplett uspillelig.

- Campere

- Ingen recoil

- Alle bare spammer

- Dør etter 10sek

- sniperen er elendig

Uspillbart, ikke uspillelig. ;) Men ja, jeg er helt enig. Jeg sitter fast i kampanjen pga en bug, og multiplayer er håpløs. Jeg er ikke akkurat erfaren i multiplayer og vet jeg stinker, men det må da være mulig å overleve i mer enn ti sekunder uten å bli snipet av en fjott med maskingevær? Det er svært sjelden jeg rekker å se en fiende, og om jeg gjør det er jeg heldig om jeg overlever lenge nok til å trykke på skyteknappen. Den eneste "taktikken" jeg har brukt var å lokke en fyr etter meg bak et hjørne og skyte med granatkastern når han dukket opp. Feigt som faen, men jeg var ganske småirritert etter å ha blitt drept tretti. førti ganger uten å se fiendene.

Hvordan er MW2 i multiplayer i forhold til dette? Er det mulig for en som ikke har spilt i 500+ timer å overleve lenge onk til å ha det moro? Jeg gav opp Bad Company 2 etter noen timer fordi jeg var enda dårligere der enn jeg er i MoH.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

- Campere

- Ingen recoil

- Alle bare spammer

- Dør etter 10sek

- sniperen er elendig

Jasså..

Du har ikke camp i andre spill da?

Recoilen er lik for alle, det at det er mindre recoil i dette spillet , og at du ikke liker det er jo greit. De eneste våpnene som kunne trengt litt mer recoil can være boltaction sniperene. Men det er ikke NØDVENDIG..

Seff spammer mann, det gir deg kills. Det er ikke noe NEGATIVT, men heller noe du ikke liker.

Man dør fort, fortere hvis man er noob enn når man har spillt litt, akkurat som alle andre FPSer.

Sniper er sinnsykt bra hvis du kan spille den og vet hvor bra steder er/har godt flick aim.

1 shot 1 kill i hodet...

Jeg har spillt en 12-15 timer eller mer og rundene virker som i gjennomsnitt å vare rundt 8-10 minutter.

Korteste jeg har hatt er vel rundt 4-5minutter.

Det at du hater MW2 vil vel ikke akkurat bidra til at du liker MoH da begge spillene er relativt raske og man dør raskt.. Det kommer nok ingen patch for dette da det meste av det du nevner faktisk er slik spillet er designa og ikke bugs :)

Lenke til kommentar

Uspillbart, ikke uspillelig. ;) Men ja, jeg er helt enig. Jeg sitter fast i kampanjen pga en bug, og multiplayer er håpløs. Jeg er ikke akkurat erfaren i multiplayer og vet jeg stinker, men det må da være mulig å overleve i mer enn ti sekunder uten å bli snipet av en fjott med maskingevær? Det er svært sjelden jeg rekker å se en fiende, og om jeg gjør det er jeg heldig om jeg overlever lenge nok til å trykke på skyteknappen. Den eneste "taktikken" jeg har brukt var å lokke en fyr etter meg bak et hjørne og skyte med granatkastern når han dukket opp. Feigt som faen, men jeg var ganske småirritert etter å ha blitt drept tretti. førti ganger uten å se fiendene.

Hvordan er MW2 i multiplayer i forhold til dette? Er det mulig for en som ikke har spilt i 500+ timer å overleve lenge onk til å ha det moro? Jeg gav opp Bad Company 2 etter noen timer fordi jeg var enda dårligere der enn jeg er i MoH.

Noen ganger kan du dø sinnsykt mye, dette er da gjerne fordi du enten løper HELT feil sted, eller fordi lagene er veldig ubalanserte, dette skjer..

Anbefaler deg isåfall å teste en annen server.

Når det gjelder spillet så lærer du mye av å følge andre (så sant de ikke suger like mye som deg da :) )

Du må spille endel for å lære mapsa, og skjønne hvor folk har en tendens til å dukke opp, når du ser det så skal jeg love deg at ting forbedrer seg drastisk for deg.

Det tar litt tid men er verdt det.

Noen tips er å aldri stå stille så sant du ikke har dekket minst 3 av 4 sider.

Bruk crouch flittig.

Hvis noen sniper etter deg, ikke dytt ansiktet fram for å prøve å se han, han har crosshairet på deg og du dør.

Bruk smoke, bruk det ofte!

På vanlige servere (ikke hardcore eller modified) kan du plukke opp ammo fra døde spillere, dette skjer automatisk når du går over de, da får du fyllt opp granater.

Bruk smoke!!!!

Hvis du er nær ved å få en killstreak er det lov å pingle litt, de gir nice bonuspoeng og de du ser på scoreboard ved rundens slutt som har 1000+ points har vært flinke der.

Bruk de som hjelper laget ditt hvis du ikke er sikker på å få endel kills med offensive, du er garantert points og disse teller mot neste level killstreak også.

Jah.. Det var noen tips:)

Lenke til kommentar

- Campere

- Ingen recoil

- Alle bare spammer

- Dør etter 10sek

- sniperen er elendig

Jasså..

Du har ikke camp i andre spill da?

Recoilen er lik for alle, det at det er mindre recoil i dette spillet , og at du ikke liker det er jo greit. De eneste våpnene som kunne trengt litt mer recoil can være boltaction sniperene. Men det er ikke NØDVENDIG..

Seff spammer mann, det gir deg kills. Det er ikke noe NEGATIVT, men heller noe du ikke liker.

Man dør fort, fortere hvis man er noob enn når man har spillt litt, akkurat som alle andre FPSer.

Sniper er sinnsykt bra hvis du kan spille den og vet hvor bra steder er/har godt flick aim.

1 shot 1 kill i hodet...

Jeg har spillt en 12-15 timer eller mer og rundene virker som i gjennomsnitt å vare rundt 8-10 minutter.

Korteste jeg har hatt er vel rundt 4-5minutter.

Det at du hater MW2 vil vel ikke akkurat bidra til at du liker MoH da begge spillene er relativt raske og man dør raskt.. Det kommer nok ingen patch for dette da det meste av det du nevner faktisk er slik spillet er designa og ikke bugs :)

Dette spillet får MW2 til å virke bra, og det er ikke bra.

Eneste måte å overleve på er å gjøre som alle andre gjør å finne seg en fin krok sikte en rettning, og holde inne skyteknappen..

Seff spammer man for kills? Hørt om skills? Sikkert ikke, for det trenger man ikke her. Alt man trenger er å vite hva et hjørne er, og hvor skyteknappen er, så kan man ligge på førsteplass..

ALLE våpnene kunne trengt MYE mer recoil. Det at det er likt for alle, har ikke en dritt å si. Når man så å si kan noscope med maskingevær/pistol fra 1km, er noe alvorlig galt.

Spillet er sikkert designet sånn, men det betyr da ikke mer enn at spillet er bygd ræva.

For noe piss. Sløste bort 400kr på dette.. det er mer negativt enn at jeg sløste bort 500kr på MW2.

Lenke til kommentar

Noen ganger kan du dø sinnsykt mye, dette er da gjerne fordi du enten løper HELT feil sted, eller fordi lagene er veldig ubalanserte, dette skjer..

Anbefaler deg isåfall å teste en annen server.

Når det gjelder spillet så lærer du mye av å følge andre (så sant de ikke suger like mye som deg da :) )

Du må spille endel for å lære mapsa, og skjønne hvor folk har en tendens til å dukke opp, når du ser det så skal jeg love deg at ting forbedrer seg drastisk for deg.

Det tar litt tid men er verdt det.

Noen tips er å aldri stå stille så sant du ikke har dekket minst 3 av 4 sider.

Bruk crouch flittig.

Hvis noen sniper etter deg, ikke dytt ansiktet fram for å prøve å se han, han har crosshairet på deg og du dør.

Bruk smoke, bruk det ofte!

På vanlige servere (ikke hardcore eller modified) kan du plukke opp ammo fra døde spillere, dette skjer automatisk når du går over de, da får du fyllt opp granater.

Bruk smoke!!!!

Hvis du er nær ved å få en killstreak er det lov å pingle litt, de gir nice bonuspoeng og de du ser på scoreboard ved rundens slutt som har 1000+ points har vært flinke der.

Bruk de som hjelper laget ditt hvis du ikke er sikker på å få endel kills med offensive, du er garantert points og disse teller mot neste level killstreak også.

Jah.. Det var noen tips:)

Takk for tips. :) Vet jeg er n00b, så å kjøpe MW2 eller Black Ops er vel ganske meningsløst. Om jeg stinker både BC2 og MoH er det en sjanse det ikke er spillet der noe feil med. Det er vel mer PEBKAC. :blush: Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å øve, øve, øve.

Lenke til kommentar

Det er sant. Å bli god i spill er ikke noe man blir over natten. Det tar litt tid :)

Til nå er jeg veldig fornøyd med spillet. En veldig god ting er at å plante bomber tar kort tid. Det samme med å defuse bombe. I BCBC2 tar dette altfor lang tid, så det deilig og faktisk rekke å plante bomben om du ser at det er klart rundt bombeområdet.

I dette spillet er det nok veldig lurt å spille defansivt. Diverse, man må sjekke hvor man har de på laget dit og så løpe til steder som ikke er dekket av de. Og som sagt over i tråden, så nytter det ikke å gå rambo stil. Det går utrolig raskt å dø, og om man er på et ukurant sted til rett tidspunkt, da dør man garantert.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...