Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Har prøvd litt MP nå, men dette kommer nok ikke akkurat til å ta over for bc2 ^^.

Snipere er jo sinnsykt OP og respawn må gjøres noe med, hadde noen runder i går der jeg respawnet 4-5 ganger på samme sted og ble drept av en sniper før jeg rakk å snu meg hver gang.

En annen ting er jo at du ofte dør "lenge" etter at du har gått i dekning :( - meh ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dro en 27-0 på Zone Control i går. Havna på godt over 600 pointstreak. Fikk ikke brukt alle tingene jeg fikk engang. Sku cappe det andre/siste pointet demmes, der var det "litt" mange. Altså, drepte først 3 stykk som sto der, så kommer det jo 3-4 til rushanes mot meg for å protecte zonen, samtidlig begynner de å spawne 20 meter unna. Var nærmest "M4 tom, M9 tooom, nade!, AT4, rocket barrage, lade M4, tom igjen. Så kom resten av laget da. :p Skjønner ikke hvordan jeg overlevde. :dontgetit:

Hva koster det på platekompaniet i butikk? samme som nett? Trenger det dag :cool:

Hvis du skal ha det i dag er jo Steam et alternativ? Vet ikke prisen på nett/butikk ettersom jeg ganske konsekvent kjøper spillene mine på Steam, såfremt de ikke koster 200kr mer der da.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...