kjetilkl Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har prøvd litt MP nå, men dette kommer nok ikke akkurat til å ta over for bc2 ^^. Snipere er jo sinnsykt OP og respawn må gjøres noe med, hadde noen runder i går der jeg respawnet 4-5 ganger på samme sted og ble drept av en sniper før jeg rakk å snu meg hver gang. En annen ting er jo at du ofte dør "lenge" etter at du har gått i dekning - meh ... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det med att du dør lenge etterpå er fordi att du er fortsatt ikke gått bak dekning på de andre sin skjerm om det lagger. Spillet bryr seg ikke om hva du ser, bare hva han ser. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Merker selv at Snipere bli det flere for hver time av, altfor mange på veldig mange maps. Nesten umulig å spille når 50% på det andre laget ligge i dekning å sniper. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skjønner ikke helt det Skill Level på dette spillet. Fikk 20/10 nå. Men fikk -14 i Skill Level. Kanskje pga laget mitt tapte kampen? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fordi du blir drept av folk med lavere skill faller du ned. Husker ikke de andre grunnene, men vet det er flere. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er veldig tilfeldig hvis det er sånn det fungere.... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er veldig tilfeldig hvis det er sånn det fungere.... Skillpoints greiene virker litt random ja. Laget mitt vant i Team Assault, jeg gikk 22-3 og kom på en andre plass totalt. Jeg fikk -10 poeng i skillpoints. Wtf? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Man skal få skillpoints så lenge man havner på øvre halvdel på ditt lag. Sto i all fall det under "hints" når jeg spilte betaen. Har ikke lest igjennom de på fullversjonen ettersom de 3-4 jeg leste første var helt identiske. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva koster det på platekompaniet i butikk? samme som nett? Trenger det dag Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva er rekorden deres i pointstreak? Fikk 600/600 i closed beta husker jeg, klarte 500/600 for 5 min siden. Tok defensive pointstreaks i starten, og da jeg kom til missil så starta jeg med offensive streaks. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Dro en 27-0 på Zone Control i går. Havna på godt over 600 pointstreak. Fikk ikke brukt alle tingene jeg fikk engang. Sku cappe det andre/siste pointet demmes, der var det "litt" mange. Altså, drepte først 3 stykk som sto der, så kommer det jo 3-4 til rushanes mot meg for å protecte zonen, samtidlig begynner de å spawne 20 meter unna. Var nærmest "M4 tom, M9 tooom, nade!, AT4, rocket barrage, lade M4, tom igjen. Så kom resten av laget da. Skjønner ikke hvordan jeg overlevde. Hva koster det på platekompaniet i butikk? samme som nett? Trenger det dag Hvis du skal ha det i dag er jo Steam et alternativ? Vet ikke prisen på nett/butikk ettersom jeg ganske konsekvent kjøper spillene mine på Steam, såfremt de ikke koster 200kr mer der da. Endret 15. oktober 2010 av Camorack Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nice. Var nesten sånn med meg også da jeg fikk 500. Bare att jeg hadde M60, så måtte ikke lade om hele tiden! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når jeg fikk 600+ score igår, så sto det "2x Score" etterpå, så usikker på hva det er for noe. Ser det iallefall helt i slutten av filmen http://www.youtube.com/watch?v=uFq33CIH4mc Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det sier vel seg selv hva det er? Istedenfor 10+kill så får du 20+, osv osv.. Elendig forklart, but you get the point Endret 15. oktober 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nice. Var nesten sånn med meg også da jeg fikk 500. Bare att jeg hadde M60, så måtte ikke lade om hele tiden! 41-1, synes xfire overlay kan begynne å funke på MoH så jeg får tatt bilde av no av det her! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er veldig tilfeldig hvis det er sånn det fungere.... Skillpoints greiene virker litt random ja. Laget mitt vant i Team Assault, jeg gikk 22-3 og kom på en andre plass totalt. Jeg fikk -10 poeng i skillpoints. Wtf? Mulig jeg er på bærtur, men er det ikke om å ha så lav skillpoints som mulig? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nei, så høyt som mulig. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Haha Der klarte jeg det igjen.. fikk airstrike, så var eksplosjonen større enn forventet, og ble bomba selv Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det bare meg eller er det lite våpen Online på dette spillet? Nå så eg litt fram til å bli Lvl 10 i Rifleman, få noen nye våpen. Men når eg ble lvl 10 fikk eg en AK med en V, Men helt lik, hva er vitsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå