Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Hadde samme problem, det som funket for meg var å lene seg til høyre (E) eller venstre (Q), da fikk jeg opp lasersikte og kunne skyte!

 

Tja, jeg fikk litt fremskritt i hvertfall. Klarte å skyte en missil, men ikke neste. Jeg får ikke engang sikte på den andre missilen. Prøvde å zoome helt inn, lene meg begge veier, trykke alle knappene på musen, dra musen sidelengs mens jeg holder nede knappene og så videre, men ingenting funker.

 

Edit: Ifølge gamefaqs er det en kjent bug i PC versjoen. Om du dør på det brettet slutter Hellfires å fungere. Aner ikke om det stemmer, men skal prøve å spille hele brettet om igjen og la være å dø.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig at det er server problemer som fanken. Finner jo ingen i server browser.

Meeen, matchmaking fungerer, så jeg fornøyd :D

MP er helt heftig, her er det ikke tid til å campe og være lite aktiv på kartene. Her er det full fart!

Bare elsker det! Avbestilte faktisk hos gamestop i går, men like etterpå bestilte jeg på spaceworld :blush:

Jeg klarte bare ikke dy meg :p

SP har jeg ikke spilt så mye egentlig.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Spilt 2-3 timer single player og 1 time multiplayer, er uten tvil ett bra spill.

 

Men jeg sliter med lagg på mp, irriterer meg grønn.. Bad company 2 går smooth online, så jeg forstår ikke helt denne laggen i MOH

 

Hadde du lagg i betaen?

 

 

Nei, hadde ikje det.

Lenke til kommentar

Har sånn jalla lag selv.

 

Blir skutt etter jeg går i dekning. Lest på forumene at dette er noe "alle" har, men vet ikke..

 

Dette er ikke noe værre på utenlandske servere heller, det er akkurat det samme om jeg spiller i frankrike eller norge :\

 

 

Meeen, det er kjipt men det gjør ikke noe når det er så morsomt å spille :p

Lenke til kommentar

Spillet er så som så. Går bra. Har vunnet en del, tapt en del og drept en del! Kjekt! Spiller på PS3 og har har PX21 Earforce headset fra Turtle Beach. Syns det er noe rart med lyden, lydbildet er litt rart innimellom. Og noen andre enn meg som føler pistolene lager insane lyd? Høres ut som jeg skyter med en rifle :p

 

Selvom ikke spillet er det beste, og det er ett par ting som irriterer, så er det noe ved det som er veldig veldig morro. Iallefall så langt. Har ikke begynt på enspiller-delen, men ser fram til den. Noen elsker det, noen hater det. Får se!

Lenke til kommentar

Det er ikke bare jeg som ikke ser noen unlocks what so ever i spillet? Jeg har spilt masse så jeg burde jo være ganske høy level på alle. :p

Håper ikke dette gjelder bare meg!

Spiller du på ranked eller unranked servere?

Jeg har fått unlocka en god del ting som Sniper. Scope, nye type kuler som gjør mere skade etc.

Lenke til kommentar

Fant nettop ut noe jeg mistenkte lenge.

Under installasjonen så krasja vinduet, og jeg tror ikke punkbuster ble installert da. Og siden matchmaking er det eneste som har funket så har jeg bare havnet på urankede servere. Dette fant jeg ut nå når jeg sjekket recent history :(

Det suger hardt kan man si. Hadde mange fine runder og! :(

 

Edit: Ser ut som jeg ikke finner kristiansand serveren nå

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Yay, ferdig med kampanjen!

Alt i alt er jeg godt fornøyd med SP, veldig variert og morro. Spess gøy med sniping og sniking, resten var så som så. :new_woot:

 

 

Utrolig nok så har jeg problemer med CD-key på MP, skal google litt nå for å se hva som skal gjørest for å fikse det :hmm:

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Ikke dårlig merko! :D

Spilte mot detg i stad. Regner ikke med at du husker, men jeg fløy rundt med hagle :innocent:

Ah. husker det var noen som drepte meg med hagle ja, så ikke etter hvem det var though :ph34r:

 

Utrolig nok så har jeg problemer med CD-key på MP, skal google litt nå for å se hva som skal gjørest for å fikse det :hmm:

Hva er problemet?

Vil den ikke registrere kontoen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...