Gulrotsaft Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg fant det til 205 NOK. riktignok bare en standard utgave av spillet da. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Vurderer nesten å stikke til byen å kjøpe det nå. Er dt ræva? Driter i SP bare MP er god. Noen som vet hva prisen for PS3 vesjonen ligger på? I butikk altså. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er imponert av siba.no Klarte faktisk og levere den på release dage. Ikke verst siba! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ligger vel på 450-600kr som vanlig vel. Er heldig med PC sånn sett Er enda på skolen, men om 20min har jeg spillet i henda! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles? Enten bare trykk, eller hold inne skyte-museknapp. Mulig du må scrolle for å velge riktig våpen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har satt opp en server med navnet "Kristiansand Kamp sone!" om noen vil spille der Så langt har den vært aktiv døgnet rundt Endret 14. oktober 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeez, multiplayer er helt vanvittig! Skjønner ikke hvorfor folk sammenligner med CoD og BC2... MoH er så mye mer brutalt og rått! Og digg... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er imponert av siba.no Klarte faktisk og levere den på release dage. Ikke verst siba! Yep! A-prioritert og sending fra Alnabru er bra! Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Skal selv bruke Gamezone flere ganger, fikk leveringsbekreftelse på mail på tirsdag og onsdag lå spillet i postkassa i Alta Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles? Enten bare trykk, eller hold inne skyte-museknapp. Mulig du må scrolle for å velge riktig våpen. Det er akkurat det jeg gjør, men det skjer ikke en dritt. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke likte Medal of Honor multiplayer delen litt engang. Sinnsykt kjipt for hadde gledet meg en stund Lenke til kommentar
nems Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 349 fra Game.no med a-post levering, hadde spillet igår når jeg kom fra jobb Veldig fornøyd med leveringa der ja, tror jeg skal handle mer der. Spillet er jo kult nok det, en smule frenetisk men er mye action så skal ikke klage Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke likte Medal of Honor multiplayer delen litt engang. Sinnsykt kjipt for hadde gledet meg en stund Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles? Enten bare trykk, eller hold inne skyte-museknapp. Mulig du må scrolle for å velge riktig våpen. Det er akkurat det jeg gjør, men det skjer ikke en dritt. Hadde samme problem, det som funket for meg var å lene seg til høyre (E) eller venstre (Q), da fikk jeg opp lasersikte og kunne skyte! Endret 14. oktober 2010 av kaasa92 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke likte Medal of Honor multiplayer delen litt engang. Sinnsykt kjipt for hadde gledet meg en stund Rart, for det kommer på 3. plass for meg, etter BF2 og CoD 4... Det er jo helt utrolig, og stedene er mind-blowing... Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 sikkert blitt svart på 1337 ganger før, men får jeg bf3 beta key hvis jeg kjøper spillet via steam? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Get access to the Battlefield 3 beta!Owners of the The Medal of Honor Limited Edition will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden. Står det på Steamsiden med MoH. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Fuuuuuuuuck, hadde en ræv trening og gleder meg til å teste MOH. Kjørte i full fart ned til Spaceworld med min ultra kule lett sykkel. Kommer inn i butikken, ser MOH til Ps3 for 499. Smiiiiiiiiiiler, går bort til kassa, legger den på disken. Har du legitimasjon? Fuuuuuuuuuuck. Jeg er 16, har lov til å kjøre rundt med et potesielt døsdvåpen mellom beina, men kan faen ikke spille et tv spill med 18 års grense? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Du skulle ha grodd et Tier 1 skjegg før du gikk inn... Kanskje litt vanskelig når man er 16 år... løsskjegg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå