kayennefetter Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk min Tier 1 edition til X360 i dag, ble visst sendt fra gamezone igår. Når det gjelder selve spillet, er jeg rimelig skuffa. Grepet med å bruke to ulike studio til hhv. SP og MP skjønner jeg ikke helt. Omtrent det eneste jeg har likt så langt i SP er muligheten til å switche mellom enkeltskudd og flerskudd. Resten har man sett bedre før. Det kjøretøyet jeg har prøvd til nå, ATV, oppfører seg som ei handlevogn med ett låst hjul. Helt talentløst med andre ord. Nå har jeg ikke spilt gjennom hele, så jeg skal ikke konkludere. MP er greit nok, jeg hadde store forhåpninger etter betaen, og tenkte at DICE kom til å levere ved endelig versjon. Som mange har sagt før så er det en mellomting av BC2 og MW2, altså hverken fugl eller fisk. Men heller ikke MP har jeg spilt så lenge, så det kan hende jeg får sansen etterhvert. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har det på steam, men ingen "Install button", får ikke lov og preloade heller. Restatet steam 5-6ganger nå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Runnet idag 20:30. God slutt, noe dårlig stort i alt. Og kort. Bra det er to dager til helg.. trenger en del tid på å laste opp 15 videoer av 700MB på youtube.. Men går vel på to skoledager. Greit spill, men om ikke multiplayeren blir helt ekstrem, ikke verdt de 400kr jeg gav. (piratkopi jeg runna, men har allikevel kjøpt spillet..) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har det på steam, men ingen "Install button", får ikke lov og preloade heller. Restatet steam 5-6ganger nå Det kommer for oss i Norge kl 00:01, ellers kan du bruke proxy som gjør at du kan starte spillet nå, så avslutte proxyen mens du er ingame sånn at du ikke får så høy ping :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 *laster ned Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Kopierer Shoma Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) oida, 12gb med 120 kb/s kan ta sin tid... Endret 13. oktober 2010 av Bulf Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er ute nå på Steam (må gjerne restarte hvis du ikke ser det). Har spilt noen timer allerede ved å bruke Hotspot Shield. Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Spilt det litt nå og virker nå kult nok Ganske forskjellig fra bc2 men slik må det vel være Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 EPIIIIIIIIIIC http://www.youtube.com/watch?v=cVOAis9Dipw The end. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Runnet idag 20:30. God slutt, noe dårlig stort i alt. Og kort. Bra det er to dager til helg.. trenger en del tid på å laste opp 15 videoer av 700MB på youtube.. Men går vel på to skoledager. Greit spill, men om ikke multiplayeren blir helt ekstrem, ikke verdt de 400kr jeg gav. (piratkopi jeg runna, men har allikevel kjøpt spillet..) Hvor lang tid tok det å fullføre? (Suste du igjennom, eller utforsket?) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er linært som fy, ingen "secrets". Spilte igjennom på hard, ikke rush på noen måte. 5 timer tok det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ugh, spillet virker ikke verdt mine stakkars stipendpenger.. tror jeg står over. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ugh, spillet virker ikke verdt mine stakkars stipendpenger.. tror jeg står over. Med mindre du har planer om å bruke mange timer på multiplayer'n, hørtes det fornuftig ut. Lurer på om det kommer flere spill.. var litt i slutten som tydet litt på det, men virket også som om at det var bare var for å gjøre slutten bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 81% 38 min.... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ikke spill for mye på en gang, ble helt deprimert da jeg kom til slutten jeg.. trist. Skal starte på Gothic 4 idag trolig, best for det at det varer leeeenge! EDIT: Fikk visst mail igår om at Medal of Honor nå er sendt fra sverige.. Bruker aldri mer CDON.no. Laster ned, vurderer, SÅ kjøper jeg kanskje. I butikken. Men var vel verdt det.. er garantert BF3 beta:D Endret 14. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 w00t! Syns SP er råbra jeg Gleder meg til å komme online! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Fikk presang i posten nå! Tier 1 edition installeres nå! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå kjører jeg å henter min Tier 1-edition hos Gamestop! Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen med fysisk kopi som har prøvd å knytte serialen opp mot Steamkonto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå