itzTheTruth Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Releasen er i dag i USA. Ikke her. Torsdag(14.okt) her og Fredag(15.okt) i England. Skjønner ikke ikke hva som går gjennom hodet på utgivere når de skal favorisere kontinenter. Det bor rundt 3 ganger så mange i Europa, hvor Sverige(DICE) som lager MP kommer fra. MP er det 97% av spillerne kjøper spillet for. Latterlig at det gis ut over dammen først. Samme med BFBC2. Er det mulig? Tror ikke Activision kommer til å gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Og som jeg sa, jeg kjøpte det i butikk i dag og har spilt en god del på nettet uten problem. Mulig det var på de amerikanske serverne, men det var uten noe som helst lagg. Stort sett valgte jeg bare quick match. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noe å utsette på det? Spilt noe SP, var den god? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Veldig merkelig å se alle anmeldelsene som "slakter" spillet.. Men kom over denne, sinnsyk overgang fra gamer.no sin. Ikke det at dette er en god nettside, men viser ikke det tydelig hvordan anmeldelser den dag blir preget av journalistenes egne mening. http://www.spillmagasinet.no/article3003028.ece Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som et hvordan Lefdal er på forhåndsbestillinger? Håper på å få spillet i morgen, dagen før release Min ble sendt på tirs. Kommer sikkert på torsdag. Trur de bruker B-post. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Arg! Har bestilt hos siba.no og den står under behandling nå. Blir skuffet hvis jeg ikke får den i morgen! Men jeg skal ikke klage på prisen, betalt 299,- + gratis frakt! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Best for EA at vi som har bestilt på EA store kan laste ned kl 00 i natt! Vil spille! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Lurer på hvor kjappe CDON.no er.. men kan iallefall spille singleplayer nå. Håper å få runnet asap, vil spille Gothic 4 nå.. Men er nesten ferdig med "Day 1", aka ca halvveis. Det på 3 timer. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Fikk spillet i dag til pc ble overaska, ble jo sendt i går og framme i dag, er jo helt konge fra game.no, da vet jeg hvor jeg skal bestille flere spill ! *vente på installering* Endret 13. oktober 2010 av kaasa92 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk spillet i dag selv til PS3. Ble sendt i går det også fra Platekompaniet. Stort sett 1 dag der også Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk min PC Tier1 edition idag. bestite fra gamezone for lenge siden bare for å ha gjort det. ligger i plasten enda.. kobler opp pcn i kveld etter VoksenLAN, så da blir det å teste med 3x 24" nvidia surround. håper bare det støtter det men bc2 gjør det jo uten probs så Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Best for EA at vi som har bestilt på EA store kan laste ned kl 00 i natt! Vil spille! Helt enig Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nå hvordan er spillet? Noen som vil forklare forskjellen fra det dere sitter med, og betaene? Mener att jeg så bla. P-90 og F2000 i noen trailere, hvordan får man tak i dem? Er det fortsatt sånn att man får alt i rekkefølge? Kan man velge skjegg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skjegg får du bare i Tier 1 edition meneer jeg å huske... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Arg! Har bestilt hos siba.no og den står under behandling nå. Blir skuffet hvis jeg ikke får den i morgen! Men jeg skal ikke klage på prisen, betalt 299,- + gratis frakt! Samme her! Ordrestatus Din bestilling venter på å bli hentet av Posten/Tollpost, har blitt hentet av Posten/Tollpost. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Best for EA at vi som har bestilt på EA store kan laste ned kl 00 i natt! Vil spille! Helt enig Kanskje muligens bare 5 timer til nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kake: Nå er MoH på oversikten av spillene jeg har på EA:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noe å utsette på det? Spilt noe SP, var den god? Jeg har PC-versjonen og sitter fast i kampanjen fordi jeg ikke klarer å finne ut hvordan man bruker Hellfire-missiles, og i multiplayer kan man av en eller annen idiotisk grunn ikke bruke musen i menyene. Det går helt fint i singleplayer. Men bortsett fra slike småting har jeg ingenting å utsette på det. Det må i såfall være at tanksen snur kanontårnet sitt alt for raskt. Man kan snu det like raskt som man snur seg til fots, noe som blir litt feil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jepp min og. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De som har kjøpt på steam kan allerede spille nå. Spillte ei runde istad til PCen crasha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå