Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet må først komme ut i europa. Skal teste på torsdag.

 

Håper de har forbedret betaen, men da open beta var for stresstesting, tviler jeg.

 

Men flere kart, og TDM, kan funke.

 

Du kan spille online allerede i dag. Jeg har gjort det en god stund nå. :)

 

Først og fremst må jeg si at jeg ikke er spesielt erfaren i kompetitivt multiplayer, og spesielt ikke av denne typen. Det har vært litt av og på siden Doom, men ikke noe seriøse greier. Jeg gav opp Call of Duty etter det andre, og selv de to første spilte jeg aldri multiplayer. Jeg har derimot prøvd Battlefield 2142 (eller hva det nummeret nå var) og Battlefield: Bad Bompany 2 i multiplayer. BF2142 gav jeg fort opp siden jeg syntes det var utrolig kjedelig. Bad Company 2 spilte jeg en god stund, men klarte svært sjelden å drepe noen andre. På tyve deaths hadde jeg som regel en eller to kills. :p

 

Aner ikke helt hva det er med Medal of Honor, men multiplayeren jeg synes multiplayeren her er en god del enklere. Det kan være bedre levels, bedre våpen, bedre balanse eller hva som helst. Jeg fikk til og med en headshot. :) Det er fortsatt svært vanskelig for meg, men med trening tror jeg at jeg skal klare å holde meg til en 1:2 kill/death ratio. Det er strekt forbedret fra BC2. :) I tillegg kjørte jeg rundt i en tanks. Det var jeg aldri i nærheten av i BC2.

 

Aner ikke hvordan CoD er i multiplayer, men jeg likte MoH. Singleplayer-biten er standard, men jeg liker den også. Det er en rekke interessante stunder som trekker den opp ganske mye. Som rent skytespill blir det fort kjedelig, men følger dere historien kan det bli interessant. :)

Lenke til kommentar

Noen som et hvordan Lefdal er på forhåndsbestillinger? Håper på å få spillet i morgen, dagen før release :)

 

 

EDIT: Arg, kan ikke anmelderene som samenligner MoH med Mw2 og Bc2 bare drite og dra? Det er ett nytt spill, men alle fokuserer jo bare på hva som er negativt med det i forhold til de to andre store spillene. Latterlig å lese noen av anmeldelsene :thumbdown:

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...