TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Pistol+knife+nade only, og dette ble greit. De fleste suger balle, så å løpe og knife funker fett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hmmmm må prøve å få presset ut et par kroner av stipendet mitt til dette spillet på release.. Men orker ikke preorder.. Drar til en butikk og finner det på tilbud. :b Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg MÅ ha BF3 beta, så pre order var must for meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Du får jo betakey i limited edition også ^^, Endret 7. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke uten preorder. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke uten preorder. Jo? Jeg finner ikke noe hvor det står at du må preordre. Heller ikke engang på steam sine sider: http://store.steampowered.com/app/47790/ "Owners of the The Medal of Honor Limited Edition will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er kun limited edition man får BF3 beta tilgang fra, ikkesant? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Skal forhåndsbestille, men er blitt litt forvirret; Hvilken versjon er det jeg får med Battlefield 3 beta!? Eksempel: Det er to versjoner. Hvilken er "riktig"? http://www.siba.no/Search/Search.aspx?sw=medal+of+honor&searchType=product# Evt. link til en butikk som har det riktige spillet hadde vært flott Endret 7. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen av dem. Er ihvertfall ikke sagt noe om noe sted at Tier1 edition gir bf3 beta. MoH LIMITED edition er den du skal ha. Altså ingen av de siba har. Tier1 har samme innholdet som limited, men ekstra kamogreier og skjegg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Greit, takker. Da er jeg på let etter Limited Edition. Trodde det var Tier 1 som var riktig though.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 JEg fikk Tier 1 edition og fikk BF3-beta...men Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Aha, da trekker jeg det tilbake ^¨ Da skal jeg ha tier1 : D Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ifølge Siba så følger det jo med BF3 Beta: PC MoH Tier 1 PS3 MoH Tier 1 X360 MoH Tier 1 Men det står ikke noe om det til 360 Hvilken plattform er du ute etter? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Ser at Tier 1 er også mye mer tilgjengelig i nettbutikkene. Har vel bare sett spaceworld.no som har Limited Edition til nå. Blir vel da Tier 1 på meg også Spiller på Xbox 360. Endret 7. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ifølge Siba så følger det jo med BF3 Beta: PC MoH Tier 1 PS3 MoH Tier 1 X360 MoH Tier 1 Men det står ikke noe om det til 360 Hvilken plattform er du ute etter? Vel nå er det ikke bekreftet om BF3 idetheletatt kommer på konsoller, men kommer nok mest sannsynligvis.. Alt for å tjene mer penger disse dager. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) How? Mail fra EA. Skal se om jeg finner den så jeg kan bekrefte det:) Fant mailen og der står tydlig Forhåndsbestill Tier 1-Edition å få Bf2-beta key. Endret 7. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Komplett.no har et ganske så greit tilbud på MoH for øyeblikket. https://www.komplett.no/k/search.aspx?q=Medal+of+honor 299 til PC og 399 på konsoll. Lurer på om det følger med Beta Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Poenget mitt var vel at betaen følger med Tier 1 edition. (ifølge Siba) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og det gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå