itzTheTruth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Merker jeg gleder meg veldig til tirsdag(?) når jeg kan hente spillet hos gamestop Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mmm... sniperene er vel kraftige, blir faktisk blåst av banen av dem av og til. Andre som har merket det? Da man dør så flyr man av banen liksom Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Merker jeg gleder meg veldig til tirsdag(?) når jeg kan hente spillet hos gamestop Torsdag. Er vel på tide at jeg bestiller det... Edit: Hvor er det folka har forhåndsbestilt fra? Endret 6. oktober 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Forhåndsbestilte hos Gamestop for 1,- pluss 2 spill. Får tydeligvis Tier 1 edition for samme prisen så lenge jeg forhåndsbestilte hos de. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal gjøre det samme Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk prøvd dette spillet i går, og jeg elsket det. Minnet meg om BFBC2, og det..DET er hva jeg kaller et spill, så dette var veldig overbevisende Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Forhåndsbestilte hos Gamestop for 1,- pluss 2 spill. Får tydeligvis Tier 1 edition for samme prisen så lenge jeg forhåndsbestilte hos de. Ser de bare har den dealen for limited edition, ikke tier 1 edition. Sikker på at du får tier 1? Usikker på om jeg skal bruke Gamestop eller bare bestille fra en nettbutikk.. Aldri testa Gamestop før.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bruk Lefdal. 299 for Tier 1 Hagle er elsk med slugs, bruker kun det nå! Sykt kraftig, one shot one down. Ny bug: Det funker ikke å knive folk som spawner rett forran deg, de tar ikke skade av en øks i hodet.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Forhåndsbestilte hos Gamestop for 1,- pluss 2 spill. Får tydeligvis Tier 1 edition for samme prisen så lenge jeg forhåndsbestilte hos de. Ser de bare har den dealen for limited edition, ikke tier 1 edition. Sikker på at du får tier 1? Usikker på om jeg skal bruke Gamestop eller bare bestille fra en nettbutikk.. Aldri testa Gamestop før.. Hør med dem i din lokale Gamestop butikk. På nettet har de ikke oppdatert tilbudet på lenge, og Tier 1 edition var ikke kommet ut da tilbudet kom. Så lenge man forhåndsbestiller hos Gamestop, så får man Tier 1. Det er det Gamestop markedsfører med overalt. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bruk Lefdal. 299 for Tier 1 Koster 469,- nå KK: Skal se om jeg får tid til å ta en tur innom Gamestop i mårra. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jepp, eller ring Gamestop. Hehe! Og Karmany tenker nok på PC-utgaven, som forøvrig koster 399,- hos lefdal. 299,- er vanlig versjon. Beviset: http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/pc-spill/PCCDMOHTE/medal-of-honor-tier-1-edition-pc Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som vet hvilken versjon komplett har? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602726 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som vanlig versjon. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 ... Ny bug: Det funker ikke å knive folk som spawner rett forran deg, de tar ikke skade av en øks i hodet.. Buggen er vel at noen spawner rett foran deg. 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 ... Ny bug: Det funker ikke å knive folk som spawner rett forran deg, de tar ikke skade av en øks i hodet.. Buggen er vel at noen spawner rett foran deg. lol! Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Altfor lett å campe i dette spillet, fikk 36 killstreak med sniper før jeg døde av å drepe meg selv og 3 fiender med den predator tingen på 600p killstreaken. En annen runde, på siste del som taliban på snømappet (defense) så fikk jeg 5-7 på alle killstreakene og bare hopet sammen poeng og pøset ut med killstreaks, gikk fra rundt 1 i ratio til 60-18 De burde endre så man ser den som drepte deg eller ihvertfall i riktig "retning" av hvor du ble drept slik det er i BFBC2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Altfor lett å campe i dette spillet, fikk 36 killstreak med sniper før jeg døde av å drepe meg selv og 3 fiender med den predator tingen på 600p killstreaken. En annen runde, på siste del som taliban på snømappet (defense) så fikk jeg 5-7 på alle killstreakene og bare hopet sammen poeng og pøset ut med killstreaks, gikk fra rundt 1 i ratio til 60-18 De burde endre så man ser den som drepte deg eller ihvertfall i riktig "retning" av hvor du ble drept slik det er i BFBC2 Synes det er bra at man blir belønnet for å bruke skjul godt og ikke bare løpe rundt og spraie. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvis du klarte og campe så lenge så vil jeg påstå det andre laget ikke var så bra, prøvde nå i sted på flere greie plasser og kom alltid til slutt en og tok meg;) Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vi var defenders, og ettersom attackerne tok neste objektiv havnet jeg derfor bak de. Uten noen måte å se hvor jeg skjøt fra da så så de meg ikke, men de var nok ikke så veldig gode nei Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Irriterer meg litt at jeg ikke har råd til dette spillet til release neste uke. Må betale russeklær til en tusenlapp og jeg lever bare på stipendet som er 2.000 i måneden. Jaja, skal nok få presset noe penger ut av moderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå