herzeleid Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hp6Wkl3AA78 Var litt for rett fram? hvorfor gjør de ikke bare skytingen vanskeligere og mer dødelig? Da hadde liksom alt føltes betydelig mer riktig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Enig i den Herz, men Open Beta er betydlig morsommere enn det closed var Kan jo håpe de legger mer rekyl på, men tviler siden de mener de har lagt ekstra rekyl på allerede Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hehe! Finnes jo ikke rekyl på M16 i videoen til Jevrio.. Det er litt kjipt. ACR fra MW2 all over again hehe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ro ro til fiskeskjææær.. Eller vent, disse gutta ror ikke, må være en skikkelig kraftig påhengsmotor. Bare les: http://www.medalofhonor.com/blog/2010/10/recoil-kicks-and-breaks Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) FY FAEN!!! Er så jævlig forbanna!. Hadde en fantastisk runde med masse poeng, men tror du ikke faenskapet ikke ville funke da eller? Jævla disconnect. Jeg gidder ikke noe mer beta ihvertfall før dette er fikset pronto! :ragemuch: Slapp av, det er bare ett spill. Slapp av, det er bare en beta Joda Til tider så tenner jeg på alle plugger og dette gjelder spesielt når ting ikke funker i et spill, da går det ofte utover mus og tastatur Edit: Forskjellen i mellom Limited og Tier 1 er følgende: (Tier 1 har alt som Limited har + dette) - Tidlig tilgang til "Tier1" kamuflasje som er forskjellig fra alle de andre i spillet - Man får med M60 riflen som er unik for Tier 1 Forskjellen er minimal så og si. Men når Tier 1 koster like mye som de andre så er det ingen grunn til å velge bort denne Endret 5. oktober 2010 av MarB Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo Er det one-hit-kill? I overkroppen liksom. Og hvordan er snipingen? Er det som BFBC2(bullet-drop, traveltime osv) eller er det som MW2(Quickscoping, og annet idiotisk piss)? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo Er det one-hit-kill? I overkroppen liksom. Og hvordan er snipingen? Er det som BFBC2(bullet-drop, traveltime osv) eller er det som MW2(Quickscoping, og annet idiotisk piss)? Noe midt i mellom.l er nesten one shot. 2 skudd og du er død. Snipere er OP som fy nå. Og i betan nå så er det bare kunar base som er brukbar. Den andre mapen suger for attackers. Kommer man seg ikke til base 2, neida taper du uansett. Edit: Nå MÅ DE FÅ BALANSERT SNIPER RIFLENE!. M20 er jo one-shot uansett stort sett. Dette spillet er eldorado for buskemenn. Endret 5. oktober 2010 av MarB Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo Er det one-hit-kill? I overkroppen liksom. Og hvordan er snipingen? Er det som BFBC2(bullet-drop, traveltime osv) eller er det som MW2(Quickscoping, og annet idiotisk piss)? Noe midt i mellom.l er nesten one shot. 2 skudd og du er død. Snipere er OP som fy nå. Og i betan nå så er det bare kunar base som er brukbar. Den andre mapen suger for attackers. Kommer man seg ikke til base 2, neida taper du uansett. Siste delen: Om du har et lag som ikke består av 90 000 snipere så funker det fett å være attacker. Vunnet ganske mange ganger som attacker idag Thekoping: det er ikke bullet drop, men TROR det er bittelitt traveltime. Men minimalt Endret 5. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Til dere som spiller i betan. Er det mest likt MW2 eller BC2? Er det match making system som i cod, eller er det dedicated servers? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er dedikerte servere. Sniping er som BC2 uten bulletdrop og med veldig liten traveltime (om det er traveltime). Du klarer ikke quickscoping siden du ikke har SoH-Pro, men det blir nesten med SVD. Møter du på noen er det 2-3 skudd så er de daue med den. OP på langt hold også, siden den er så godt som like presis som M24. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Quickscoping fungerer fint jo.. Scoping inn går temmelig fort, så trenger ikke noe "perks" for å gjøre det kjappere Jeg syns de bør endre måten man dør på. føles ut som om alle organene i samt hjernen sprenges i fillebiter når du dør. Og selvom du tar mange kuler føles det ut som du blir oneshottet hver gang.. veldig veldig irriterende Endret 5. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jau, det er ikke killcam og ikke bilde av han som skyter deg. Kun hvilket våpen han brukte som vises i ett sekund før du er tilbake til å velge våpen. Man sitter liksom bare igjen med ett "Hva i h****te skjedde nå?" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja det også, men hovedsakelig det at mange kuler føles ut som instakillheadshotsplatter hver eneste gang en dør.. Dice skulle bare ha rullet med samme type "death" som i bfbc2 : 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Njaa, er litt enig der. Hadde en omgang som var til å grine av på Combat Mission nå, ALLE fiendene hadde M21/M24 og dekket en enslig runner med hagle. Vi ble snipa hele tiden, stakk man hodet, eller en fot for den skyld, ut i ett sekund så var man dau. CSniping funka heller ikke, siden de var så mange. Endte med att mitt lag satt å campa langt bak med SV-98 mens jeg ble runner med smoke og Ak. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 bare jeg som hører "RUN Forrest RUN" :!: Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 HAHA, ble nesten sånn ja Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Dette spillet tror jeg man enten elsker eller hater. Her må man tenkte taktisk og sjekke alle kriker og kroker for fiender før man spurter frem. Om man ikke ser en fiende. Nei da er man garantert død i løpet av 2 sek. Dette gjør at spillet er helt ulikt MW2 hvor det er mer "run' gun" og om man blir beskutt, da kan man rekke å drepe fienden om man er er rask på avtrekkeren. Dette er nesten umulig i MoH. Spillet i seg selv er ganske likt MW2 våpenmessig tenker da på feelingen når man tusler rundt med våpenet og scoping tar kort tid. I tillegg føles det som skuddene "treffer" hver gang man skyter og det er ikke nesten ikke bugs i det hele tatt nå. (Merket 1 bugs til nå, jeg skulle fått assist og 5p, men jeg fikk for noe annet og 5p) For meg var det veldig uvant å spille MoH, for her må man være veldig mye mer forsiktig enn ved MW2. Alt i alt så tror jeg dette spillet blir veldig bra. Det er noen få ting jeg synes er negativt. Først er SV98 og M24. De er altfor kraftige. One-shot i et spill er en uting. Det andre jeg har å utsette på per dags dato er våpen plassering i skjermen. Synes godt de kunne plassert våpnet "nærmere" og litt mer til venstre på skjermbildet. Plasseringen nå minner meg om et gratis skytespill min 10år gamle bror spiller Endret 5. oktober 2010 av MarB Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Bugs jeg har merket: Hagle fra en halv meter unna drepte ikke. Jeg vet jeg traff. Han døde på skuddet etterpå. Når man bruker melee så får man av og til ansiktet til fienden mot seg, selv om man treffer dem i ryggen. Kun merket dette da begge to løper. EDIT: Løpet på M24 ser sykt kort ut da man går syntes jeg, ligner på en hagle med kikkertsikte Endret 5. oktober 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) ----Slettet Endret 5. oktober 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå