Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slik jeg har forstått så får alle som har forhåndsbestilt beta-key til Bf3 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spilt mye MW2? Ganske lite, faktisk. Hvordan det? Han mener nok at KDr ikke har noe å si, og man skal ikke bry seg om det. KDr er meget viktig hvis man spiller Team Deathmatch(Husker ikke hva de kalte det i MoH, Team Assault?) En som dør lite, og dreper mye, er til stor hjelp for laget. Og nei, Wookies i BFBC2 som sitter 9128301928301923 meter bak, er ikke til hjelp. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slik jeg har forstått så får alle som har forhåndsbestilt beta-key til Bf3 Gleder meg sykt til BETAen i BF3, og man får vel MP7 ekslusivt? M60 får man også hvis man forhåndsbestilte hos Gamestop, men vet ikke om den er eksklusiv. Håper DICE ikke må nerfe den igjen, og klarer å ha den balansert fra første stund. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Han mener nok at KDr ikke har noe å si, og man skal ikke bry seg om det. KDr er meget viktig hvis man spiller Team Deathmatch(Husker ikke hva de kalte det i MoH, Team Assault?) En som dør lite, og dreper mye, er til stor hjelp for laget. Og nei, Wookies i BFBC2 som sitter 9128301928301923 meter bak, er ikke til hjelp. Ah, det ga litt mer mening. Jeg personlig liker å ha positiv KDr. Og slik jeg forsto det var ikke de to banene vi fikk tilgang på nå så store, så sniping hundre meter vekke fra ble litt dumt, for min del. Løpte for det meste rundt som SpecOps og forsvarte objektivene. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Meh. Spillet krasjer hver gang vi skal skifte runde... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ikke her, lenge siden har krasjet her nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slik jeg har forstått så får alle som har forhåndsbestilt beta-key til Bf3 Feil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det har ikke jeg nektet på engang, jeg skrev sklik jeg har forstått det. Så istedenfor bare og understreke feil så kan kanskje du si hvordan det fungerer ja Jeg vet jeg får vært med og jeg forhåndsbestilte vanlig. Så neste gang Tran, prøv og skriv noe istedenfor bare og skrive "feil" Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slik jeg har forstått så får alle som har forhåndsbestilt beta-key til Bf3 Feil. Hva med å fordype litt da? Fortell de som får betakey og ikke. Hjelper ingen at du skriver "feil". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet at vi kjøpte vanlig versjon og fikk vært med i Bf3 betaen. De som forhåndsbestilte før de annonserte de nye versjonene av MoH fikk oppgradert det til Limitied Edition vet jeg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Man trykker på 5 eller 6. edit: Ops, svarte på en post lengre bak xD (Altså 5 eller 6 for å aktivere killstreak ) Endret 4. oktober 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet at vi kjøpte vanlig versjon og fikk vært med i Bf3 betaen. De som forhåndsbestilte før de annonserte de nye versjonene av MoH fikk oppgradert det til Limitied Edition vet jeg. Hmm mmkay, gir meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hvis du ikke er sikker så ikke bare skriv "feil" Begynner og bli noen ganger der du faktisk er den som har tatt feil. Er ikke noen diskusjons-krig dette...vi prøver og finne ut hva som gjelder faktisk for å få beta-key til Bf3. Endret 4. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns spillet virket mye bedre nå, gleder meg. Kjekt å se spillet skalerer bra på 6 kjerner og 2 gpuer. 100% gpu usage Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mmmmhm, spillet kjører veldig lett, og er optimalisert bra. kan recorde med fraps uten å se noen forskjell i ytelsen. og etter et par runder så jeg fikk satt meg litt inn i det, så virket det litt bedre enn første gangen jeg prøvde ^^ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Altfor lite kart. Og Combat mission er stappa med campere.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Deg om det, Jevrio. Spilte ett par runder med en kompis nå på en multigamer.no server. De reklamerte iallefall på den, tydeligvis hardcore-server også. Var ikke crosshair eller minimap. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjempespill! Digger M16 med red-dot nå, dreper alt over alt. Snipers u said? No problem! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hp6Wkl3AA78 Var litt for rett fram? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det jeg alltid har ment. spill som cod og Moh har altfor liten rekyl. Men dette er jo også mye pga at spillet skal gå fort fram, og at "alle" kan mestre spillet = flere kjøpere = mer penger til skaperne. Syns rekylen på bfbc2 er perfekt <3, ikke bare å spraye på for å drepe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå