TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det man bruker for å velge killstreak-award når det er aktuelt? Scrollehjulet tror jeg det er. Eller så er det 5 og 6. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 4 eller 5, husker ikke helt.. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Trykk 4/5/6. en av de, husker ikke helt. ops, litt sent ute. Serverne er fortsatt ustabile, frustrerende å falle ut og gå glipp av XP! Endret 4. oktober 2010 av Deosl Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 FY FAEN!!! Er så jævlig forbanna!. Hadde en fantastisk runde med masse poeng, men tror du ikke faenskapet ikke ville funke da eller? Jævla disconnect. Jeg gidder ikke noe mer beta ihvertfall før dette er fikset pronto! :ragemuch: Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 FY FAEN!!! Er så jævlig forbanna!. Hadde en fantastisk runde med masse poeng, men tror du ikke faenskapet ikke ville funke da eller? Jævla disconnect. Jeg gidder ikke noe mer beta ihvertfall før dette er fikset pronto! :ragemuch: Slapp av, det er bare ett spill. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Flere som har noe kuk med punkbusteren? Sto at jeg måtte ha den innstallert for å komme inn på servere men har reinstallert den uten noe resultat. Noen ideer? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Håper de får fikse all faenskapen før release.. får jo ikke spilt. Men er vel ikke like mange som spiller beta, som vil kjøpe det. Så kan være EA's stakkars servere fra 80-tallet klarer all trafikken da. Men, var beta før også, ikke like mange feil da. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå har det slutta å disconnecte hos meg, men nå er problemet at skjermen blir helt hvit, og spillet quitter automatisk.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Disconnecter ikke hos meg, har spilt mange runder nå. Gleder meg til release og de har fått fikset det som måtte fikses. 14-1 i KD i en av mine første runder Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøvd, slettet og glad jeg slipper å avbestille noe som helst. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Disconnecter ikke hos meg, har spilt mange runder nå. Gleder meg til release og de har fått fikset det som måtte fikses. 14-1 i KD i en av mine første runder Spilt mye MW2? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jevrio: 5 runder uten problem, jeg gikk ut selv så nå gikk det helt fint. Men forskjellene fra closed beta til denne betaen er ganske store syns jeg. positivt forstand altså Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg fikk 36-4 ista, det var en fin runde det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk 21-1 på en av mine første runder, var team objective eller hva det nå heter.. spillet er litt for lett syns jeg.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er forskjell på limited edition og Tier 1? Får jeg med bate til BF3 hvis jeg forhåndsbestiller hos gamestop? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk 21-1 på en av mine første runder, var team objective eller hva det nå heter.. spillet er litt for lett syns jeg.. Det er jeg egentlig enig med. Tar bare 5 skudd i magen og folka er døde. Hva er forskjell på limited edition og Tier 1? Får jeg med bate til BF3 hvis jeg forhåndsbestiller hos gamestop? Det samme har jeg lurt på lenge nå. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 FY FAEN!!! Er så jævlig forbanna!. Hadde en fantastisk runde med masse poeng, men tror du ikke faenskapet ikke ville funke da eller? Jævla disconnect. Jeg gidder ikke noe mer beta ihvertfall før dette er fikset pronto! :ragemuch: Slapp av, det er bare ett spill. Slapp av, det er bare en beta Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så langt så har jeg lest at Tier 1 gir mer goods enn Limited edition, men limited edition gir betakey til Battlefield 3... Men vil gjerne få det bekreftet, for vil jo ha ekstra goder i MoH også ^^ Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Så langt så har jeg lest at Tier 1 gir mer goods enn Limited edition, men limited edition gir betakey til Battlefield 3... Men vil gjerne få det bekreftet, for vil jo ha ekstra goder i MoH også ^^ Det jeg har lest, så får tier 1 edition ett eller annet MG-våpen + ekstra cammo... utenom det som limited edition har. Litt mongo at vi som bestiller fra steam ikke får sjangs til å bestille tier 1. Noen som vet hvor lenge jeg skal stå på "installerer: pbsvc_moh.exe (trinn 3/3)" ? Endret 4. oktober 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spilt mye MW2? Ganske lite, faktisk. Hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå