claes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Serverene er oppe nå og det er mulig å spille, bortsett fra med steam versjonen som fortsatt er lukket Serverene til EA er uansett så ustabile at det ikke er vits å spille da man faller ut hvert 5 minutt Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som vet om betaen er ute på noen av konsollene? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Serverne er så sinnsykt ustabile nå! Faller ut stort sett HELE tiden. Har prøvd en stund nå og har ikke fått spilt en eneste hel runde. Problemer som dette burde de ha luket vekk i closed beta Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som vet om betaen er ute på noen av konsollene? Har ikkje kome noko på XBL endå som eg kan sjå i vertfall Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror det er en PC only beta Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spilte just open beta..digg! Har savnet medal of honor. Alt maxed ut, ikke vsync, 1080p. Elsker det. http://www.youtube.com/watch?v=LRilLA-uj9A 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor er det ikke noe rød dot på siktet? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha! :!: Dummeste feilen jeg har sett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har en anelse om hvorfor det ikke går ann å spille via Steam? Lastet det ned igår kveld, men får ikke launchet det. Driver å laster ned fra AMD nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Failed to connect to EA servers edit: virker nå.. MEN FÅR DISCONNECTS HELE JÆVLA TIAAAA Og nå får jeg ikke logget inn idetheletatt.. Trodde EA hadde lært dette etter bfbc2 jeg... Endret 4. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Meh, jeg kommer meg ikke inn engang. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mmmm spillet er HELT OK. Traff ikke forventningene mine... Håpet på mer fra battlefield verdenen enn mest fra cod verdenen... Men kjøpe skal jeg uansett ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk spilt litt før serverne klikket og betraktlig bedre er det ja Slik som det er nå syns jeg er helt greit Kulene treffer nå ihvertfall og animasjonene virket bedre. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Funker det BRA nå? Ingen disconnects? Og ingen CTD (kan være min PC det men..)? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 trodde de hadde økt recoilen også jeg, men det ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Haha! Btw, når kommer Open BETA til konsoll? Eller er det kun for PC? Retarded av EA og DICE som nevner OPEN BETA FOR EVERYONE, når det faktisk kun er til PC. Endret 4. oktober 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Funker det BRA nå? Ingen disconnects? Og ingen CTD (kan være min PC det men..)? Jeg fikk 2 runder før jeg mistet kontakten Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Okay, da venter jeg litt til. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det man bruker for å velge killstreak-award når det er aktuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå