kloningen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 mtp på at spillet også har et "matchmaking" system samtidig med et dedicated servers, så burde det være mulig å tweake filene til å koble opp mot hverandre over en annen server. altså kunne spille før 4. oktober... : 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ikke taliban? Er det bare navnet som er byttet, eller ser de annerledes ut også? Btw.. når blir spillet gitt ut i Norge? Har hørt det er ulike dager over hele verden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bare navnet som er byttet. Offisielt så er det 14. eller 15. ikke helt sikker Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fordi de som ikke har lastet ned beta enda, så går det ann selvom det ikke er 04.10.09 i Norge Laster ned nå i 1,5MB per sekund. Ikke dumt! Link til torrent. (Best hastighet egentlig) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Amd sin nettside har også ganske grei download. http://sites.amd.com/us/game/games/Pages/medal-of-honor.aspx#anchor Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Øsj. Trodde jeg kunne spille jeg, pga tidsforskjell, men neida Uansett. Nå slipper jeg å vente på å laste ned i morra. Jeg er sikker på at ikke alle får en såppas bra hastighet som jeg fikk. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan bestille Limited Edition til Xbox 360 på nett? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Da blir det spilling for oss om 4,5 timer? EDIT: Her f.eks Endret 3. oktober 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da blir det spilling for oss om 4,5 timer? EDIT: Her f.eks Nei. det går nok etter amerikansk tid.. så blir evt veldig veldig sent på natten / tidlig på morgenen Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Damn.. men gjør ikke så mye siden jeg sikkert ikke gidder spille før jeg kommer hjem fra skolen i morgen uansett Blir morro å se hva som er blitt forbedret siden Closed Beta, håper ikke man kan snipe med M16 lenger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har dere ikke... høstferie? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Neida, det er ikke høstferie over hele landet vettu! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Samme her. Føler egentlig at jeg virkelig trenger det. Er man skolelei fra før så trenger man 1 uke med ferie. Om man har skole i et fra august til desember, ja da blir man utslitt mentalt. Ihvertfall blir jeg det. Men høstferie er egentlig en helt annen diskusjon Blir spennede med denne betaen. Blir jeg fornøyd nå så beholder jeg forhåndsbestillingen jeg har, hvis ikke så får jeg pengene tilbake At de har en open beta så nærme release betyr at de har stor tro på produktet. Da gjelder det bare å ikke skuffe. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Såklart har de stor tro på det. Kjører samme metode som bfbc2, stressteste servere med "åpen beta" rett før release. Men regner med de kan sakene nå etter bfbc2 tullet ^^, Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jepp. Håper for guds skyld de patcher slik at spillet blir bra (om det er fullt av bugs). BFBC2 har fortsatt masse bugs, men det har ikke skjedd noen ting enda. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hva er egentlig forskjellen på Tier 1 og Limited Edition? Hva får jeg i Limited Edition via steam? Jeg vet hva som står, men er litt bullshit at jeg ikke får det samme som Tier 1. Kan vi spille med en gang kl 00:00? Endret 3. oktober 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser at beta er åpen nå. Gjelder det bare enkelte steder i verden, eller har hele verden tilgang nå? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fra steam: Available: 4 October 2010 This game will unlock in approximately 8 hours Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå