Onkel Bing Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 I følge MOH-bloggen kan du laste ned pc-betaen allerede i dag, hvis du følger dem på Twitter: http://www.medalofhonor.com/blog/2010/10/download-beta-early Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 synes det er lame av EA å gi etter for press. Man kan ikke lengre spille som talibankriger.. http://kotaku.com/5653024/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Enig i den ja Andre her inne som har kjøpt spillet på EAstore? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvis man kunne styre en neger, ops, jeg mener svarthudet, og en av mine slektninger hadde blitt drept av en svarthudet, lurer på hva de hadde gjort om jeg hadde klagd. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da kan man laste ned! Linkene ligger på MoH sin twitter side Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) jeg er forbanna på EAstore, MoH har plutselig ikke lengre og finne på kontoen min:( fjernet fra gunclub også, me skjedde kankjse med alle etter at betaen var over. Endret 1. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gleder meg så villt til mandag! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vil den åpne BETAen være bedre enn den lukkede? For oss på konsoll var det mye problemer. Er det noen som vet hvilke våpen som vil være med? Disse kommer jeg på: F2000 MP7 M4A1 M16 AK47 og 74 P90 så jeg i en video M249 SAW PKM Og diverse hagler. Ser ingen våpenliste på nettet. Gleder meg litt til spillet nå merker jeg, og håper det overrasker meg. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ferdig lastet og installert Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg er forbanna på EAstore, MoH har plutselig ikke lengre og finne på kontoen min:( fjernet fra gunclub også, me skjedde kankjse med alle etter at betaen var over. Samme her... Ble enda mer närvös da jeg sjekket mine ordre på EA, og Medal of Honor ikke sto der... Sjekk du og.. best for dem at det er der 12. Okt. Går glipp av hele betaen jeg Men kommer hjem dagen för spillet slippes så er greit nok. Have fun Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kake: Alt du sier der er problemet mitt også, så håper det bare er feil på siden eller noe. Har sendt mail da:) King: Den åpne betaen skal være betraktlig pusset på iforhold til det vi fikk oppleve under den lukka betaen. Var en liste her over det som var fikset som vi får oppleve i den åpne betaen. Knall at det er open beta mens jg har bursdag Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 synes det er lame av EA å gi etter for press. Man kan ikke lengre spille som talibankriger.. http://kotaku.com/5653024/ Hva med de som hadde slektninger som døde i 2. verdenskrig? Hvorfor er det ikke laget noe oppstyr rundt det? Tviler på min bestefar hadde likt at jeg var en tysker og skøyt allierte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kakeshoma: Dette gjelder deg også: Thank you for contacting Electronic Arts. I apologize for the inconvenience caused to you.I checked your pre order game status and found that it is in process.When the game will release then you will get confirmation mail from us.So you don't need to worry about it. Så alt er i orden, dette gjelder andre som ikke finner spillet:) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da var det forhåndsbestilt i morra. Blir gøy med open beta på sørlanet på mandag også Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bestillt Tier-1 utgave fra Lefdal nå! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kakeshoma: Dette gjelder deg også: Thank you for contacting Electronic Arts. I apologize for the inconvenience caused to you.I checked your pre order game status and found that it is in process.When the game will release then you will get confirmation mail from us.So you don't need to worry about it. Så alt er i orden, dette gjelder andre som ikke finner spillet:) Ok, takk for etterforskningen! Gleder meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Forresten, hvorfor "discussion" i trådnavnet, på et norskt forum? :] :] Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva må man gjøre for å være med i betan? Er det beta på ps3 og? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er åpen beta. du laster ned klienten og logger inn. Vet ikke hvordan det er på ps3, sjekk PS store på mandag. bfbc2 sin "open beta" var ihvertfall på ps store Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Blir visst ikke Taliban men Opposing Force vi må krige med nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå