Shivaspace92 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 hey, så på E3 igår kveld om medal of honor beta osv, så jeg gikk innpå medalofhonor.com og pre ordered det på EA store.men så finner jeg ut etterpå at det er KUN for US? fikk beta key og alt;O vil jeg kun få spilt med folk fra US nå siden jeg ikke bestilte fra .no og da hadde jeg ikke fått beta key heller og ikke EU?;o:(( noen som vet noe mer om dette? plz hjelp:D btw noen som vet om det har noe å si om jeg har pre ordered fra EA store .no eller . com ? accounten funka jo på begge sidene, kan jeg forsatt spille med folk fra EU? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er vel internasjonalt så mye som jeg har skjønt Jeg skal også bestille fra EA store, har jo bestilt flere ting derifra, og har ikke vært noe problem tidligere, så skjønner ikke hvorfor det skulle ha vært en problem nå Mvh Konkulf Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Blir nok som BC2 betaen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jaja, da blir det beta start for oss med forhåndsbestilling og BC2 på Torsdag! Blir alt for heftig! Jaja, tok og forhåndsbestilte det på EA.com selv om det nok er singleplayer-biten jeg er mest spent på. Men men, litt multiplayer-beta er ikke å forakte. Og forresten... når kan man begynne å laste ned beta'en? Og hvordan? Endret 15. juni 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 11 min gameplay fra E3 http://videos.pcgames.de/v/MuuqC3iXMpw/Medal-of-Honor/Multiplayer-Gameplay-E3-2010/# Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Kult... tror jeg skal holde meg vekk fra gameplay videoer inntil jeg får spilt selv på torsdag... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper det blir en mellomting mellom BC2 og MW2. MW2 er mye mer intenst enn BC2, men BC2 er realistisk. Håper på en mellomting. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvor kan man forhåndsbestille og få en fysisk kopi, med beta tilgang? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 The participating retailers are: EA Store, GameStop, Amazon, Impulse, GamersGate, Steam, Gametap, and Direct 2 Drive. Du får ringe til GameStop og spørre Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 meh, ble alt for dyrt med skipping osv for en fysisk kopi... Blir nok EA store på meg. Hvordan funker det? Kan man laste ned så mange ganger man vil? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) https://eastore.ea.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayDownloadInformationPage&SiteID=eaemea&Locale=no_NO&ThemeID=850300&Env=BASE#q5 Tror du også skal kunne legge filene på en dvd så du kan ta det med deg... Endret 15. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper det blir en mellomting mellom BC2 og MW2. MW2 er mye mer intenst enn BC2, men BC2 er realistisk. Håper på en mellomting. Vil ikke kalle BC2 for realistisk. Det er mindre arcade enn MW2 i alle fall. Hadde håpet at MoH var på den realistiske siden av BC2, men ser ut som det havner en plass i mellom, ja. Likte bretta og generelt utseende. Veldig kule våpen. Men alt for mye run-and-gun, ingen respawn timer, og litt for kaotisk. Er sikkert gøy, men når du dør så fort og ofte at du ikke har mulighet til å spille taktisk, tror ikke jeg levetiden på spillet blir så veldig lang for min del. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bestilte nettopp fra CDON.com! Får betakey og alt! Gleder meg så sykt! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) http://www.youtube.com/e3 Snakker om MoH akkurat nå! på Sony sin konferanse. EDIT: Det er over. Gleder meg så sykt til customize mitt eget våpen EDIT pt2: Noen som har sett noen gå prone? Endret 15. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg som en unge nå! Og PS3 får en limited versjon av spillet hvor MoH frontlines følger med. I HD! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fikk det med meg. Men får jeg den nå da? siden jeg har bestilt fra CDON.com? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg får ikke logget meg inn på gunclub! Ingen melding om feil passord eller noe... Edit: Nå får jeg EA ID-field required. Endret 15. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 MoH "embargo" vil bli borte kl 4pm CST (Klokkeslett i Norge?) Det betyr at alle gaming sites kan endelig slippe ut all informasjon og inntrykk de har fått av det de har prøvd. Tror det er snakk om rundt 40 gaming sites Flood gates will open. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Må man forhåndsbestille for å få Beta? Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Embargo is lifted! Her er bl.a en syv(!) siders artikkel om spillet Og HER er en podcast der det blir svart på spørsmål fra DENNE tråden på EA forumet. Podcasten er over en time lang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå