109A3GNM Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 BETA Changelog Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hmm, ikke dårlig Nå har jeg jo kjøpt dette så spilles skal det, håper bare det blir kos:) Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er det noe forskjell mellom tier 1 edition og limited edition ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hårre, dem har jo lagt til litt rekyl Kan jo hende det er håp! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gleder meg veldig til SP-delen av spillet merker jeg. Jeg hatet BETA men fikk forhåndsbestilt på nytt myyyye billigere. Så blir spennende. Håper på ett overraskende bra spill. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Open beta: http://medalofhonor.com/pcopenbeta Gøy Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvorfor klarer aldri folk å modellere AK'er korrekt? AK-47 brukes mye mindre enn AKM i sandboksen. Skal nok prøve open beta ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Shahikot Mountains ser rå ut... Les under Objectives and Tactics... høres heftig ut Søren... skal bort en uke, får ikke spilt betaen.. :S Endret 28. september 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gleder meg sykt til dette spillet. Var veldig skeptisk etter første beta, men mine forventninger har bygget seg opp etter å ha lest litt om diverse forandringer og forbedringer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Her var det søren meg en MoH tråd. søren : ] *mine inlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Same here *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Onkel Bing Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det noe forskjell mellom tier 1 edition og limited edition ? Hvis jeg ikke har misforstått helt, er Limited edition påtenkt det amerikanske markedet, mens Tier 1 er forbeholdt det europeiske. Mye av innholdet er likt (bl.a. tilgang til M60, MP7 og invitasjon til Battlefield 3 - når betaen kommer). I tillegg vil Tier 1 inneholde en opplåst Tier 1 angrepsklasse (med skjegg(!) og egen camo) som du kan bruke online. Og det er dette som visstnok er eksklusivt for T1-pakka. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg til mandag, open beta! Blodspille i 4 dager, skal bli digg Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) TIER 1 EDITION preorder Early access Tier 1 Assault Early access BF3 Beta Early access TOZ194 shotgun Early access 840mcs shotgun Early access shotgun slugs Unique Tier 1 assault cammo Unique spec ops cammo Unique M60 Unique MP-7 weaponLink Edit: · Early Tier 1 Access – Instant access to the Assault Class Tier 1 bearded operator with unique camouflage will set the Tier 1 Edition owner apart from the other players. · M60 Assault rifle – This immensely powerful Assault Rifle is unique to the Tier 1 Edition. The perfect remedy to an AK47 attack. · MP-7 – A weapon utilized by Tier 1 Operators in the field. With its light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle. · TOZ194 and 870MCS Shotguns and Slugs – Get instant access to these two devastating shotguns and more powerful ammo for close-range fights. · Spec Ops Class Camouflage – Players can don this unique camouflage to help them disappear into the environment as well as distinguish themselves from the other standard grunts. Endret 30. september 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Finner ikke tier1 edition på norske butikker.. bare limited edition... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Da har du ikke sett godt nok. Lefdal Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) ahaa, bare søkte igjennom prisguide jeg etter "tier 1" :] Takk litt loka at tier 1 koster det samme som vanlige spillet : 3 Jaja, er jo tross alt bare digitale "goods" en får. Endret 30. september 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 så jeg som har bestilt spillet gjennom steam (der finner du kun limited edition), får ikke ekstra cammo? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) hmm, er MoH fjernet fra gunclub? Altså der man ser hvilken spill man har. Jeg finner plutselig ikke MoH igjen...kjøpte det igjennom EAstore så Endret 30. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Forresten, hvorfor "discussion" i trådnavnet, på et norskt forum? :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå