Kakeshoma Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Går betaen ut 17 allerede? Kom det i det hele tatt en patch til PC? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Vi som har forhåndsbestilt MoH før de annonserte limited edition (EA store) vil vi automatisk få Limited Edition? eller må vi gjøre noe? Endret 16. juli 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Om du har BC2 på Steam kan du laste ned MoH betaen nå: http://store.steampowered.com/news/4077/ Jeg prøvde det litt, beklager språket, men det er den værste dritten jeg har spilt på veldig lenge. Vet det er i beta, men dette kan ikke repareres. 2 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kommer ikke til å forhåndsbestille. Spillet er fra EA og DICE. Det var BFBC2 også. Man ser at de ikke klarte å selge så mye som de trodde de skulle. Limited Edition selges fortsatt i butikkene, og det samme kommer MoH til å bli gjort. De trodde de skulle selge like mye som CoD gjorde. Men bra at de gir noe ekslusivt med i LE da.. De får det til å se meget bra ut i trailerne, så kan bli spennende. Men er det noen som har tall på hvor mange som har forhåndsbestilt MoH? Black Ops er vel oppe i 13 millioner sist jeg fant tall på det. Helt vanvittig. Er det noen som har mulighet til å konkurrere er det MoH. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 The Medal of Honor beta for the PlayStation 3 and PC is being extended! If you have a beta key rave card that says the code will expire on July 18th, don’t worry – it will not. The beta key redemption portal will remain open at www.medalofhonor.com/beta and keys will remain active for the duration of the beta. We are continuing to work with Microsoft on the Xbox 360 beta and are dedicated to delivering it as soon as possible. Please follow us on Twitter and find us on Facebook for further beta announcements. http://www.medalofhonor.com/blog/2010/07/medal-honor-beta-extension Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Spilte MoH betaen igår og surra litt rundt. Bazookaen og sniperen var ikke mye bra alt frøys hver gang man ble skutt på også. Må si jeg likte "kniv skriket" på 9min 46 sek dog, måtte le litt da.. Endret 18. juli 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Prøvde beta'en på PC. Første intrykket av betan blir for meg, at jeg ikke kommer til å kjøpe/spille. Spillet var ikke direkte dårlig men det var sinnsykt lett, med ingen utfordringer i spillet, så det var ikke gøy å spille. Virker som Dice(det er dice som har laget multiplayer versjonen av spillet?) har prøvd seg på noe veldig lik Modern Warfare 2 men har bare laget en svakere versjon av MW2. Det var noen balance problemer i spillet men regner med at det blir fikset i full versjonen. Jeg venter på full versjonen før jeg bestemmer meg helt 100% å unngå dette spillet, betan føltes rett og slett som en port fra xbox360. (ikke at xbox er dårlig men det føltes som ett console spill på pc og ikke en pc spill) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Prøvde beta'en på PC. Første intrykket av betan blir for meg, at jeg ikke kommer til å kjøpe/spille. Spillet var ikke direkte dårlig men det var sinnsykt lett, med ingen utfordringer i spillet, så det var ikke gøy å spille. Virker som Dice(det er dice som har laget multiplayer versjonen av spillet?) har prøvd seg på noe veldig lik Modern Warfare 2 men har bare laget en svakere versjon av MW2. Det var noen balance problemer i spillet men regner med at det blir fikset i full versjonen. Jeg venter på full versjonen før jeg bestemmer meg helt 100% å unngå dette spillet, betan føltes rett og slett som en port fra xbox360. (ikke at xbox er dårlig men det føltes som ett console spill på pc og ikke en pc spill) Da er det jo ett prolem om det skal være en port fra 360. 360 betaen er ikke ferdig enda :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Nå fikk jeg melding om at bestillingen min er oppgradert til LE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Avinstallerte ganske raskt betaen igjen da jeg oppdaget at det er snipere i spillet. I virkelige verden fungerer det bra, i spill gjør det ikke da man blir drept med en gang man respawner og det hele føles som en dårlig family Guy episode. Snipere har en alt for stor fordel i slike spill. Hadde det vært like mange snipere i virkeligheten hadde man vunnet krigen mot taliban. Liker spillet ellers så det blir for singleplayer delen. Minus for lite Rekyl og at det er for enkelt å skyte. Ingen realistiske kulebaner. blir ubalansert spill. stein, saks papir. Mer arcade enn realisme. Endret 20. juli 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Da var betaen ute for Xbox 360 også, bare 1 måned etter opprinnelig tid.. Laster ned nå (Har allerede betaen på PS3en)... 510.56mb... 97%.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Snipere har ikke så stor overtak i dette som mange andre spill....er min mening. Nå fikk jeg melding om at bestillingen min er oppgradert til LE Fikk mail fra EA at min også var det Intervju med noen av de som har hjulpet de med spillet fra hæren: http://www.gametrailers.com/video/tier-1-medal-of/701175 Endret 23. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har endel timer på dette spillet nå, og det er noen få ting som slår meg. -Så god som null recoil -Sniping er ekstremt lett om man har en god spot (M24+Scope+Rangefinder+HP), har fått over 30 i killstreak slik. Ikke på første forsøk da men.. -Man kan snipe med vanlige våpen, utallige ganger jeg har brukt M16/AK for å ta ned snipere lang borte. -Hagler er ødeleggende på nært hold, men er overdrevent svake på litt lengre hold. -Maskingunnerene bør da sparke litt mer enn ACR fra MW2! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) (Hint, smileyen er en link) Endret 30. juli 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 OMGOMGOMOGMOMG FAPFAPFAPFPAPPFAPFPAP :tease: :tease: :thumbup: :dribble: :dribble: :dribble: FAPPFAPFAPFPAPFA Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 å fy faen! Besvimer! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Måtte bytte bokser før jeg svarte, men det der er totalt rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå