Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg likte den veldig godt. Veldig bra att man kan bestemme killstreak selv.

Dette spillet med mangen flere våpen og masse tilbehør bør bli bra :thumbup:

Pointstreak heter det vel i dette spillet. Måtte bare pirke :p tihi!

Men du kan da velge hvilke killstreak du vil ha MW2 også? Selvom jeg er fan av 3,5,7 som i CoD4 og 5. Bruker det fortsatt i MW2.

Men, jeg ser ikke at dette spillet klarer å ufordre CoD:Black Ops. De har ikke overbevist, og det man ser fra demoen av Black Ops ser virkelig bra ut! Jeg er veldig opptatt av våpen, utstyr og tilbehør til våpen! TreyArch sier de vil få MW2 til å se fattig ut på våpen, så det sier litt.

MoH har skuffet meg, og intressen er ikke stor rundt spillet da jeg ikke har sett mer enn 600 online på PS3 på samme tid. Jada jada, PC-gamers kommer til å angripe ett eller annet med konsoll, men jeg ber dere gi en god F i det, ettersom at det er irrelevant, og barnslig. Like barnslig som xbox vs ps3..

Lenke til kommentar

Medal of Honor på konsoll, jeg blir kvalm!

there you go.

Men altså, sett litt på videoer av Black Ops, og eksplosjonene fra helikopter-raketter bla. ser helt latterlig ut...

Men resten er sikkert bra...

Skal selvfølgelig ha begge spillene...

Tipper MoH singleplayer vil slå Black Ops SP ganske greit.

Multiplayern er usikkert...

Lenke til kommentar

there you go.

Men altså, sett litt på videoer av Black Ops, og eksplosjonene fra helikopter-raketter bla. ser helt latterlig ut...

Litt off topic, men hva er så latterlig med de eksplosjonene? :ermm:

Og har ennå ikke fått noe gameplay fra singleplayeren, bare en trailer. Så er ikke sikkert at MoH sin blir bedre. Men det kan hende.

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

there you go.

Litt off topic, men hva er så latterlig med de eksplosjonene? :ermm:

Og har ennå inne fått noe gameplay fra singleplayeren, bare en trailer. Så er ikke sikkert at MoH sin blir bedre. Men det kan hende.

Ja, må dra den litt off-topic, men hvordan i alle dager er eksplosjonene latterlige? De er jo nydelig, mørk røyk som det blir når eksposjoner skjer. Det ser veeeeldig bra ut. Har selv sett store eksplosjoner, og må si det var noe av det som var mer imponerende og virkelig realistisk under heliscenen.

Jeg kunne startet med ting som ser latterlig ut i MoH, men vil ikke pga jeg har fått så mye glede av den serien opp gjennom årene. Men hvordan skulle eksplosjonene sett ut da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Slik skulle de sett ut :tease: :

explosion-finger.jpg

Det virker kanskje som om jeg er en CoD/black ops Fanboy, men det er noe jeg hvertfall ikke er. Hadde større forhåpninger for MoH enn for Black Ops. Men det har jeg desverre ikke lengere.

Lenke til kommentar

Har brukt LMG'ene en god stund nå og fy faen døm er syk! Fikk en 4 mann spray med ca 10 skudd. Alle 4 kom på rekke og rad i den samme gaten på team assault og jeg holdt bare inne avtrekkeren. Heldigvis var siktet mitt på hodene deres, så trengte ikke mange skuddene. Hadde jeg siktet litt lavere så hadde jeg ikke hatt nubbsjans. Kunne vel sikkert gjort det med et annet våpen også, men LMGene er bare syk.

Men spillet har det samme problemet som BC2. Det fryser :thumbdown: Har en nice killstreak på gang, så bare fryser det :wallbash:

Wow. Hadde nok min beste runde til nå i MoH. Gikk 40/7(Minst 10 var kniv) og laget hadde til sammen 100 kills. Jeg hadde over 700 poeng mens nestemann på laget hadde 180 :p Men vi tapte :thumbdown:

Har ennå ikke helt fått med meg hva pointstrikene er :tease:

Mortar/intelligence

RocketStrike/machAmmo

"PredatorMissile"/???

Artillerystrike/Ammo til laget?

Fly greier??/counter intelligence

???/???

Kan noen si meg alle?

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

1. Mortar Strike (M224) - Active uav/intel (40 pointstreak)

2. Rocket Attack (MLRS) - Match ammo Refill (100 Pointstreak)

3. Missile Attack (controllable AGM-114 Hellfire) - Flak Fests (160 pointstreak)

4. Artillery (M777 Howitser) - FMJ Ammo (230 Pointstreak)

5. Strafing Run (A10) - Uav Jammer (300 pointstreak)

6. Air Strike (F16 CAS) - Sabot Rounds (380 pointstreak)

7. Cruise Missile (controllable BGM-109 Tomahawk) - Kevlar Vests(450 pointstreak)

Lenke til kommentar

Halla. En kamerat av meg har et problem som Google ikke finner et svar på ser det ut som. Spillet fryser når han er ved login-screenen. At betaen fryser er ikke akkurat noe nytt, men har ikke hørt noe om at den fryser så tidlig. Noen ganger ved introen også.

Noen her som vet noe?

edit: PC det er snakk om

Endret av frow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...