Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Var så heldig at jeg fikk en mail av EA i dag der det stod at jeg var utvalgt til å være med å teste betaen. Har spillt i en halv time nå og er sånn passe fornøyd. Men det er mye jeg ikke liker. Man må bruke nesten et helt magasin på en fyr hvis man skyter han i kroppen og trenger bare 2 skudd i hodet. Skulle ha utjevnet dette litt slik at man ikke trenger å bruke så mange skudd i kroppen. De skrøt av at folk tålte så lite i spillet for å gjøre det mer realistisk, men man må jo bruke flere skudd enn i Bad Company 2 jo. Så er det fortsatt litt lagg i death animasjonen som irriterer meg.

Ellers er spillet en grei blanding mellom mest BC2 og litt COD. Likte veldig godt "point-streakene."

Så skal nok spille betaen, men kommer nok ikke til å kjøpe spillet desverre. Hadde store forhåpninger til det.

 

Edit: leif

 

Vet ikke hvorfor du bruker så mange skudd, men jeg bruker vanligvis maks 6-7 skudd.

Kanskje det bare er jeg som føler at de tåler mye på kroppen. Klarer ikke ta fler enn to med et mag når jeg skyter på kroppen på begge. Men har ikke spillt så mye ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var så heldig at jeg fikk en mail av EA i dag der det stod at jeg var utvalgt til å være med å teste betaen. Har spillt i en halv time nå og er sånn passe fornøyd. Men det er mye jeg ikke liker. Man må bruke nesten et helt magasin på en fyr hvis man skyter han i kroppen og trenger bare 2 skudd i hodet. Skulle ha utjevnet dette litt slik at man ikke trenger å bruke så mange skudd i kroppen. De skrøt av at folk tålte så lite i spillet for å gjøre det mer realistisk, men man må jo bruke flere skudd enn i Bad Company 2 jo. Så er det fortsatt litt lagg i death animasjonen som irriterer meg.

Ellers er spillet en grei blanding mellom mest BC2 og litt COD. Likte veldig godt "point-streakene."

Så skal nok spille betaen, men kommer nok ikke til å kjøpe spillet desverre. Hadde store forhåpninger til det.

 

Edit: leif

 

Vet ikke hvorfor du bruker så mange skudd, men jeg bruker vanligvis maks 6-7 skudd.

Kanskje det bare er jeg som føler at de tåler mye på kroppen. Klarer ikke ta fler enn to med et mag når jeg skyter på kroppen på begge. Men har ikke spillt så mye ennå.

De bruker vel en annen hit-box i denne betaen. Skeletal-box elns..

Lenke til kommentar

Nei!!! Nå får jeg plutselig melding om at jeg ikke kan bli med i betaen!!! :ermm:

We're sorry. You do not meet the requirements to enter this website

 

Slett cookies å skriv en høyere alder :)

Alderen på accounten som var feil. Fikk snakket med en hyggelig fyr fra customer support som ga meg en ny kode og ba meg lyve på noen år :w00t:

 

Merkelig at BC2 funker fjell på accounten da :p

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

SKUFFA! :no:

 

Greit nok at det er en beta og at spillet ikke er ferdig, men jeg hadde forventa mer av gameplayet.

 

Virker som om utviklinga på FPS spill går bakover i tid, og at dette spillet havner i kategorien skuffelser sammen med Operation Flashpoint: DR, MW2, BF: Bad Company 2.

 

Men ADHD kidsa blir sikkert fornøyd...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Enig at spillene er ganske likt, men følte fortsatt en annen følelse av MoH.

Føler også at de ikke kjører samme game engine, siden MoH kan jeg kjøre på fullt, og det kan jeg ikke i Bad Company 2.

 

Spillet er i stadiet Beta fortsatt, og dette er jo for å samle feedback tilbake til utvikleren når Betaen stenges.

Så kanskje vi ser forandringer fra Beta til Originalen.

 

Håper de fikser våpenene som har helt sykt god nøyaktighet.

Lenke til kommentar

Svært så negative disse karene var da?

Kommer jo en patch snart som sikkert gjør godt...

 

Er jo en millard ganger bedre enn MW2 selv med bøggsene...

 

Jeg er ingen fanboy av MW2, jeg spiller det, men det er fordi det er som heroin. Det er ikke bra for deg, men du fortsetter litt alikvel. Jeg hadde 4-5 måneder vekke fra det spillet, og plukket det opp etter lvl 50 var nådd i BFBC2. Jeg har noen kjekke runder på det spillet fortsatt, og jeg klarer ikke se hvordan MoH BETAen er bedre enn MW2 på noen som helst måte. Det KAN bli bedre, men jeg tviler på at de kommer til å klare å gjøre dette til ett avhengighetskapende spill.

 

Det eneste jeg liker ved MoH betaen er Pointstreaks. Genial idè.

 

Jeg er heller fanboy av Battlefield og Medal of Honor fordi det var mine første skikkelige FPS opplevelser for maaaange år siden. Men jeg må ærlig innrømme at det ser ut som Medal of Honor sitt første spill satt i nåtiden ser ut til å gå rett på tryne, og floppe som England i VM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...