Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

KopKing: Ikke anklag andre for fanboy når du skriver et innlegg som er tydlig preget av det :tease:

 

 

Jeg anklager ingen for å være fanboy, men å si det på den måten er fanboy i mine øyne. Jeg er egentlig større Battlefield fan enn noen annen FPS. Jeg startet på PC, og glemmer aldri dagene på 1942, og Battlefield 2. DICE er jeg glad i, og de leverer egentlig alltid noe helt rått, men dette spillet blir ikke kjøpt dersom de ikke gjør noe ekstra ordinært. Jeg bare føler at DICE enda ikke har klart å takle konsoll, og at deres spill er de enste som noen gang har hengt seg på min PS3.

 

Så du har Medal of honor på ps3? Da kan jeg skjønne det, siden PC har nesten ingen problemer. Er jævla artig også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første inntrykket er viktig, og det var rævva! :thumbdown:

 

Men håper jo på det. Jo flere spill å spille, jo kjekkere er det.

 

Hvor mange som spiller gir jeg blanke f i, bare jeg får komme meg på en nesten full server. Og om du syns førsteintrykket var så dårlig, tror jeg egentlig du bare ble drept hele tiden.

 

Jeg syns første inntrykket var dårlig pga måten man styrer på føles ikke smooth, og til og med mer upolært enn i BFBC2. De kunne polert bevegelsene litt til BETA'en. De skal faktisk selge på dette også. For det andre, det henger seg konstant. Man kan ikke spille spillet som det skal spilles. Man må unngå å gjøre nødvendige ting i visse situasjoner for at det ikke skal henge seg på konsoller. Jeg finner det latterlig.

 

Og som jeg sier håper jeg de fikser disse tingene, fordi jeg vil ha flere spill og spille. Jeg gikk vel negativ i spillet en gang. Resten av K/D er positiv. Så, jeg ble ikke drept hele tiden. ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. Fikk mail for noen timer siden, men har enda ikke fått noen kode. Enten så er de tomme, eller så sender de ikke ut i helger/ på søndager :hmm:

 

Står at de er tomme ja ... men, ingen overaskelse viss alle har drevet og skaffet seg koder der :p

 

20100626 Beta-koderna är nu slut. Vi kommer att uppdatera vår websida om vi tilldelas ytterligare koder av distributören.

Link

Lenke til kommentar

Korleis følest kontrollane i betaen? Og følest det som eit eige spel, eller er det veldig likt BC2?

 

Og til slutt, om nokon har ein beta kode til overs slik at eg kan teste spelet hadde det vert flott! Er litt usikker på om eg vil ha det og ein beta vil nok hjelpe mykje på den beslutninga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...